-
Va e det för film. Do tellfrida27 skrev 2009-08-02 21:25:11 följande:Ni MÅSTE se Baksmällan
-
frida
Meeh!!!
Svensk film?
Jag ska googla
Solsken här! -
Men jaaaa!! Nu känner jag igen.. Sett den där bilden där ena har en bebi på magen. Men mer än så har jag inte sett..frida27 skrev 2009-08-03 09:30:41 följande:inte svensk, amerikansk. går på bio nu men fick låna av en kompis
Får vänta till den kommer ut på dvd
-
Hua vad varmt de är här. Vill ni ha lite sol? Jag pallar fan inte denna värme

-
Vänta nu.. Madonna? Tusen spänn? Näääh!! Det är väl ändå rätt så billigt. Madonna är ju stor.
-
Jag är inte ett jättestort Madonna fan så jag skulle inte pröjsa tusen.. Men jag pröjsar gärna tusen o ser Bowie

-
Ville har tjatat om dagis sen mitten på juli. Han börjar den 24.e igen. Sambon börjar jobba v34 .
Ska bli kul för han o börja igen
Och imorse gick jag till skokansliet o lämnade in Pumas ansökan om dagisplats. Jag tackade nej. Vill ha henne på samma dagis som Ville. Så jag sökte om nu till årsskiftet. Så förnyar jag vårdnadsbidraget året ut.
timmer
Lille Mijo.. Hoppas han mår bättre nu..
-
frida
woaw! Trillingar! Skönt att en klara sig iaf. Blev hon ledsen när de andra två inte klara sig?
Jag skulle vilja ha tvillingar
Få se om det blir nå plus på stickan snart då. Har bim tors eller fre
Snart ska familjen plus Annelie med familj upp till gruvan. Ni vet, silvergruvan
Har vart på stan nyss o köpt lite bebiskläder. Jag o Maria ska åka o hälsa på en kompis som fick barn för kankse en månad sen. Ska bli mysigt.
Sen har jag postat ett brev till Jonas Gardell
Fixar med bröllopspresenten till Maria o Carro
-
Eller ja.. Klart hon kankse blev ledsen.. Men ja.. du fattar
Äh! jag är så kass på att formulera mig... hehe
-
MENS!
Nu ger jag upp de här. Tänker inte planera nå bebi nu. Blir det så blir det..
Varken jag eller Viktor har glasögon. Men alla andra i vår familj har glasögon. Min mor, far och syrran. Syrran är nästan blind..
Vikkes far, mor och syrran.
Så få se om ungarna får glasögon senare i livet...