Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

-Syskonmaffian-

Puma: Gå ho mamma gå ho! Jopp F blir H Ho=Fort
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Var det sju månader sen som vi alla sågs eller bara ni?

• KikiBoo

November? Verkligen.. ? Fick för mig att det var varmt ute, haha!

• KikiBoo

Jo ösregnet kommer jag så väl ihåg. Och korven efter krogen Och Markuuuuus, hahaha
    Juli har jag för mig vi sågs med ungarna

• KikiBoo
    timmerbacka skrev 2009-07-28 13:07:45 följande:
    Jag fyller år idag..tydligen Så jag fick en tårta i form av BRIO-bultbräda till frukost...
    Nämen! Grattis då
  • KikiBoo

Tjeeeenamors damer!

Har förbrett lite inför Pumas 2-årsdag som är imorrn. Gjort en jordgubbsparfait som ligger i frysen nu. Gjort en pizzasås. Jag tänkte ha kalas runt lunch o bjuda på pizzasnurror till kidsen. Ja de vuxna oxo   Jag skippar tårtan i år. Bakar en nötkaka och lite chokladmuffins plus jordgubbsparfaiten till kaffet. Blir nog kanon.
    Vi tar och firar kusin Linnea oxo imorrn. Hon fyller på fredagen. Men då ska vi (jag, Puma och svägerskan med ungarna) åka på Marias bröllop. IIiiiiih! What to wear?? hihi!!
    Men så imorrn är det bara att börja baka när man vaknar..

cirkuspuman
    Oh vad mkt skoj ni gjort
    Ja det tycker jag .. En FL-dejt soon vore najs

Frida
    Ow! Lille Romeo Såg bild i bdb.

• KikiBoo

Tack tack alla!! {#lang_emotions_flower}

Puma fick öppna en present nu. Spisen. Oooh vad hon älskar den. Ville oxo Nu leker dom för fullt. Lagar mat, dukar, blåser på maten, säger att det är varmt, äter o njuter, tackar sen för maten o dukar undan. Ser så himla gulligt  ut

Jag ska svepa mitt kaffe sen hoppa in i dusch och sen sätta igång med bakandet.
    Blir fullt ös här vid lucnh.

Här hemma springer ungarna ut o in som dom vill. Dom kommer ingenstans. Men jag går ändå ut o kollar till dom då o då.
    Hadejag bott i lgh så hade jag nog inte vågat släppa ut dom på lekplatsen. Spec inte Puma. Men kankse Villle. Han är vekrligen duktig på att lyda när man säger till han. Så han skulle inte sticka. Men ändå..  Skulle inte riktigt våga.
    Skönt att vi bor som vi bor. Inte alltid jag är så sugen på att gå ut

sanda
    Uuuh! Pannkakscafet lät riktigt najs
    Ha en härlig dag{#lang_emotions_sunny}

Frida
    Vilken film blir det?
    Have a great day u to

Och alla andra oxo såklart

• KikiBoo

Morsning ladies!

Wedding today Maria o Carros. Ska bli så kul
    Vi åker 13, jag och Puma, svägerskan med familj, plus en vän till mig. Full bil. Det får plats sju pers i deras rymdskepp
    16.30 ska Marias syrran Karin, hon som sa upp kontakten med mig o kompisen som åker med. Karin ska iaf guida oss till platsen. Karin o svgerskan har aldrig kommit överns. Det var i april senast som jag o Karin hängde. Så.. det ska bli .. intressant.
    Sen.. Nötterna som gick bakom ryggen på oss.. Ja.. Vi får se hur det blir.
    Kul med bröllop iaf

Dan igår var kanon. Puma fick lagom mkt stuf. Och INGA saker som låter illa. Skönt!
    Fullt hus var det.
    Försökte ladda upp pics igår på bdb men jag har använt upp all Mb. Så det går skiiiitsegt. Får vänta till 1.aug då Mb förnyats

Jag ska föröska göra mig lite vacker nu. Packa iordning picknick. Det vår bli pizzasnurrorna från igår. Perfekt picknickmat ju. Sen lite chokladmuffins och frukt. Och nåt drickbart såklart.
    Enligt klart.se så ska det bli 19° och lite molningt i sthlm.

Morsan
    ...

• KikiBoo

Morsning!

Bröllopet var kort o fint. Jag fick MASSA fina bilder Efter kyssen så kom det en REJÄL regnskur. Så alla sprang under tak o väntade på att det skulle sluta.
    Vilket det gjorde efter kankse 10 min. Sen blev det strålande sol. Picknick i solsken.
    Vi sprang tydligen in på ett dagis när vi sökte skydd. Så vi satt o picknickade där. Och ungarna busade. Perfekt ju. Inhägnat o allt.
    Nötterna sa inte hej eller nåt. Bara stod där.. Tittade lite. Dom var inte med på picknicken. Dom satt kvar under taket. Dom är sånna tråkmånsar. Sen åkte dom hem.
    Men jag hade trevligt iaf. Och Puma.
    Jag o min vän tog modet o gick fram till Karin.
    Jag o kompisen (Knabbo) plus svägerskan ska ge bort ett bröllopsalbum till brudparet. Därför som jag knäppt en massa bilder. Sen så gick vi runt med ett block till alla gästerna där dom fick skriva personliga hälsningar till brudparet. Sen knäppte jag bild på var och en.
    Och klart Marias syrra ska vara med. O det gick bra. Inga otrevligheter. Var nästan som förr fast ändå inte..
    Vi var hemma runt 21 igår..

Idag kommer syrran. Vi ska hem till päronen. Min mor fyllde den 28.e . Hon kundeinte vara med o fira Puma. Hon jobbade. Så vi har dubbelkalas idag
    Sen är det white trash i jugansbo. Få se omman åker o säger hej till trashen

Det var nyss en regnskur här. Ser ut att klarna upp nu...

morsan
    Hade ni trevligt på 5-årsdan? bakade ni bebis?

frida
    Snygg tapet! Undra först oxo vilken det var men sen såg jag den valda tapeten uppe i högra hörnet.

• KikiBoo

Hejsanhejsanhej!

Syrran min kom igår. Vi firade min mor o Puma då.
    På kvällen kte vi ut till Jugan en sväng. Sa hej till alla white trash. Det var White Trash igår. Killar som dricker öl o gör en massa grenar. En gång om året vid den här tidpunkten.
    Idag har vi firat kusin Linnea lite. Hon ville ha ett eget kalas oxo. Klart hon ska ha det
    Syrran åkte även idag. Hon sitter just nu på flyget till Grekland. FUBB!

Och jag är skitkass i magen. Blivit lte väl mkt junkfood nu. Jag pallar inte. Jag vill ha fräsh mat. Så imorrn blir det andra bullar

cirkuspuman
    Weei! Har kidsen varit hemma SÅ länge
    Oh vad kul för Noel .. Var ett tag sen som Ville cykla nu kom ja på..
    Som Sanda skrev så tror jag inte de blir nå problems med Ville o lära sig bika utan stöden. Han är sånt jädra bra balans. Konsterna har gör på sin trehjuling t ex. Sen en gågn cykla han o ställde sig på sadeln. What the.. Vad ska det bli av den mannen igentligen.
    Jag har vart inne på Alex blogg lite .. Men vet inte så mkt om han. Såg en intervju med han på 4.an för ett tag sen då han prata om sin bok.
    Men P1 lyssnar jag inte på.. Bara p3

Frida
    Önskeleken lät jue som ett suveränt ställe

timmer
    När börjar du jobba då?

Svar på tråden -Syskonmaffian-