Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

-Syskonmaffian-

Sol här med.
    Snart åker jag, Puma och Maria o hälsar på en vän som fick barn för ca en månad sen. Vi gick i samma klass i gymnasiet. Har nte träffat henne på 2 år.. Så det ska bli riktigt skoj.

Såg Brockeback mountain igår. Fick med filmen i tidningen Cafe. GRYM film. Jisses!! Vill se den igen. Vilka skådisar.
    Har ni sett den?

Nääh fan! Planera går bara åt helvete. Nu kör vi på som vi gjorde med Ville o Puma. Helt oplanerade ;)

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Frida
    Wooow! Seriöst? Shysst
    Duktigt av dig! Har vänner som håller på att sluta röka. Hör ju bara på dom hur svårt det är. Jag hoppas du grejjar det. Det tror jag. I know u can do it
  • KikiBoo

SOL SOL!! Don't like Sol är ok men inte denna värme. Hu!!

Minipiller sucks tycker jag. Hade cerazette innan kidsen. Blödningaro mensvärk om vartannat..
    Kopparspiralen är bästa previntvmedlet jag haft. Ska sätta i en koppar sen igen..Efter barn tre.. Om det blir nåt

Rökt har jag aldrig gjort. Jag har testat en mass gnger, likaså snus. Men det blev aldrig en vana.
    Nu är det största suger choklad. Elller det har de iofs alltid vart. Så länge jag kan minnas. Minns i gymnasiet på rasterna så gick jag o köpte chokladkakor o kaffe som jag hade på skolbänken sen.  Fröken orka inte bry sig, haha!!
    Kaffe o choklad, de e grejjer de

• KikiBoo

Hörrni.. Har era börjat intressera sig för klockan?
    Ville frågar ofta hur mkt klockan är. Alltid på morgnen säger han att klockan är nio och att vi ska upp o äta
    Han har en klocka som han fick av farmor som man har på armen. Funderar på att köpa en leksakskocka så vi kan träna klockslag. Har han visat intresse så är det jue bara o köra på
    Puma har oxo börjat lite smått. Hon hakar efter brorsan hon..

• KikiBoo

8.30 varjag o Ville till talpedagogen. A-K tyckte Ville blivit mk tydligare i talet. Vi märker oxo stor skillnad.
    Och förutom Anna Och Puma så kan han nu oxo säga Annelie   Vi delar upp; Anne-Lie. Upprepa upprepa upprepa. Pu-Ma. An-Na. Men Viktor är svårt. Puma kan näääästan.

Och i vanlig ordning imorse, 6.30 . Mamma Kiki. Klockan nio. Upp och äta nu.
    Ja, Ville säger mamma Kiki. Låter lite roligt. Spec om man är på stan. MAMMAAAAAA KIKIIIII.

timmer
    hahahha
    Frågade Ville förut vem som har legat i magen. Då peka han på sig själv o sa Jag. Så han fatta att han legat där i.
    Frågade i går om han ville ha en bebis. Men det ville han inte. Puma räcker, haha!

sanda
    woaw! Duktig Adrian

Frida
    Såg begravningen i BDB. Jobbigt när husdjuren dör. Ni hade ju henne inte så länge Hur gamla blir hamstrar .. ?

Det verkar bli en het dag idag med. Åker o badar idag

• KikiBoo

Jag tycker det är skitsvårt.
    Ibörjan lyfte jag upp han så han huka. Men det sluta katastrofalt. Pink på mig o Ville.
    Och snoppen är ju inte så stor. Visst, det blir värsta strålen men när kisset minskar så blir kläderna blöta. Dripp dropp. Så nu har Ville börjat med att ta av sig alla på underkroppen när han kissar. Beror ju på vart vi är o.
    Annars brukar jag ha papper till hands. och hålla under när kisset börjar avta. Sen torkar jag rent

• KikiBoo

I wanna go on a dejt

VARMT!! {#lang_emotions_yell} Ja vet, jag ska inte klaga. Men jag pallar inte. Håller mig hellre inne i huset är det är svalt.
    Vi har käkat lunch ute. Viktor fixade. Joel, Linda o Annelie kom och åt med oss.
    Nu har Linda, Annelie o Ville gått iväg till lekparken. Puma sover. Stora grabbarna ska ut på en cykeltur. Att dom orkar i denna värme.
    Själv ska jag väl njuta utav lugnet.. Vika undan lite tvätt eller så... Ta en kall grappo

cirkus
    wow! Duktig du är O klart man får skryta
    Hoppas ni får en bra dag på ditt jobb   Jag skulle oxo vilja följa med

• KikiBoo

Skoj Frida Första gången som du ser Madonna?
    Jag har heller aldrig vart på en konsert. Jag har sett liveuppträdanden. Men ingen konsert konsert. If u know what I mean
    Scary med dörrarna. Hoppas det ändras...

• KikiBoo

Fan vad ni har vart på konserter då. FUBB!   Avis på er som sett MJ live. Ända artist som jag verkligen velat se live.
    Jag har jue sett många liveframträdanden. Åkte till roskilde för några år sen. Första festivalen. Åkte dels för att jag ville se David Bowie. Men han hade visst ställt in. Fick man veta när man var i Danmark. Surt. Ist för Bowie så spelade Slip Knot. Usch o fy. Det var läskiga gubbar.
    Men Iggy Pop såg jag iaf då. Och Siccor sister, N.E.R.D..
    Kan jue skryta med att jag sett Gunther live.   Här i lilla Sala.. hehe!!
    Äh, mkt skit har man sett

• KikiBoo
    Zaphy skrev 2009-08-09 17:18:41 följande:
    Hahaha.. åh Gunther.. nu blir jag avis! :P hahaha.. NOOOOT!!! Ja det finns bra mycket skit ute i musikbranschen! Men som tur är så finns det även bra musik o artister. Förresten, på tal om bra saker, är det någon som följer So you think you can dance?
    Näääh!! Vi har inga tv-kanaler Men har kollat lite på de hemma hos pärona då jag är där o hälsar på. Brukar passa på o kolla på lite tv då
    Gunther va riktigt het. I'm telling u   Playback oxo. Jaiks!
  • KikiBoo

Fan! Tur att jag kom på de. 11.e stängs tråden ner. Tur att jag kom på de i tid nu. Ville inte att de ska bli som det blivit sist. Jag blir utslängt från FL i några timmar bara för jag spammar, hihi!!

Ska vi fortsätta på Syskonmaffian?

Listan:  Du kan väl skriva in dig Zaphy
    * Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Bålsta (utanför Sthlm)
    * Emilia82: Julina (bonusdotter) 991227, Tuwa 060331,

Btw. Vart håller Gurra, Emilia, Jillsan hus?

• KikiBoo

Då kör vi på syskonmaffian då

Jag längar tills den 24.e då Ville börjar dagis. Han längtar verkligen.
    Och jag o Puma ska bli duktiga o gå till öppis lite oftare

• KikiBoo

Ska bli skoj o lämna Ville oxo nu när det hänt grejjer med talet

• KikiBoo

Godmorgon!
    Vaknar åter igen med ONT i ryggen. Jag som mådde så bra efter jag vart hos naprapaten. Menjag får skylla mig själv som inte stretchar
    Jag vill  inte ha puckelrygg...

frida
    Då ska jag kika på  lite bilder snart Trist med halsen
    Hos dig med cirkus.. Såg igår att det var en heeeeel del bilder

sanda
    Förit brukade jag sätta på lugna godnattvisor där dom bara spelar o inte sjunger. Funkade. Men nu är det lite si o s med nattningen igen.. Går jämt i vågor.
    Men nu på sommaren så har dte blivit lite slappt. Känns som det blir det med de mesta när alla är hemma. Alltid besök. Som nu är kusin Annelie här. Då vill man ju inte bara bryta upp o lägga barnen. Ses jue bara en till två gånger om året..
    Men nu innan vardagen börjar så är det 19 - 20 i säng som gäller och inte 21, 21.30.. Visserligen har Puma somnat i tid.. oftast

Ska svepa mitt kaffe o sen gå ut o gå.. Alone! Hoppas karln vill vakna..

• KikiBoo

* Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Zaphy: Nicholas 050704 & Antonio 070810. Bor i Alingsås, nära Gbg.
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Stuvsta/Stockholm

• KikiBoo
    Grattis Antonio
    BetongMorsa skrev 2009-08-10 13:17:26 följande:
    www.yasuragi.se Japanskt spahotell i Nacka. Och det lyxigaste e ju att man får me sig supermysiga morgonrockar och tofflor hem
    Uuuuuh!! I'll be there
    Där kan vi väl ha en FL-dejt
    frida27 skrev 2009-08-10 08:14:35 följande:

">

" target="_blank">

">

" target="_blank">

">

" target="_blank">

">

" target="_blank">

Varsågoda! Fyra homemade filmsnuttar från konserten
    Ska kolla sen
    Zaphy skrev 2009-08-10 10:12:16 följande:
    by the way.. ska till farbror doktorn idag.. mår inge bra! Har haft huvudvärk i lite över en vecka nu och nacken och ryggen är helt spänd. Sov jätte dåligt inatt p.g.a. det. Så nu mår jag ännu sämre.. :( Men, men, det blir skönt att gå o kolla upp det riktigt. Tror att jag stressat och överansträngt mig rätt rejält tyvärr :( Någon som har lust att hänga med på spa? ;)
    Alltid sugen
    Hur gick det hos doktorn idag då?

Idag åker kusinen Annelie med familj hem till Holland igen. Sist vägrade Ville säga hej då   Få se hur det blir denna gång då. Sist fråga han efter Annelie i veckor..
  • KikiBoo

Ok! Vem startar ny tråd då?   Imorrn stängs denna ner... 3 månader går fan fort...

• KikiBoo
    timmerbacka skrev 2009-08-10 15:22:16 följande:
    du?
    Fine
Svar på tråden -Syskonmaffian-