Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

-Syskonmaffian-

Godkväll!

Kom hem 21. Ungarna har hållt i gång som fan. Trodde dom skulle slockna på en gång i bilen. Icke då.
    Så det blev en saga sen somna dom sött.
    Det var kul hos Maria o frugan hennes. Frugans brorson var där med sin familj. Han blir fyra om en månad. Han var lite som Ville. Sen med talet. Fast Ville pratar lite bättre.
    Men dom kom iaf jättebra överens. Fullt hus med ungar. Sex tjoande ungar.
    Bjöds på massa mat. Massa efterätt. Gaaah! Mätt och belåten!

KALLT som fan är det. Eldar för fullt. Vart fan tog sommarvärmen vägen?

Vikke har sin vän här Maaaartin. Han ska nu sova i friggisen i två veckor. I belive. Dom ska lägga om taket ute i Jugansbo. Hans semester börjar i veckan. Vår veckan därpå. LÄNGTAR!

timmer
    Blir nog lika kul med Skara

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    {#lang_emotions_minus} på stickan igår.. Ingen mens..

Hur går det för dig då morsan?
    Kul med jobb du

cirkus
    Hur går det med renoveringen?

frida
    Hur går det med körkoret?

Svägerskan skrev idag ut ansökningsblankett till mig. Dagis till Puppis. Hoppas hon får samma småbarnsvdl som Ville gick på. HOPPAS!! I sept tänkte jag sätta in na {#lang_emotions_laughing}
  • KikiBoo

Hihi, jag fick en blomma av FL. Blomman syns på min press

Hej svejs..
    9.30 imorse var jag till naprapaten. En liten kort muskulös snubbe tog på mig haha..
    Han klämde, kände, knäppte upp min BH och gav mig ström. Sen böjde han o bände på mig. Knak o sprak. Jaiks!
    Jag ska träna mina bröstmuskler. Risk för puckelrygg är STOR. Så nu ska vi fixa min rygg. O jag jag ska göra en övning hemma. O de är att sträcka ut bröstmusklerna.
    Om två veckor ska jag dit igen. Mera ström, även massage och knak o brak. Hua!!
    Jag måste verkligen STRÄCKA på mig. Men när jag sträcker på mig så gör det ont o jag mår bara illa

Efter naprapaten gick jag upp till damen som har hand om dagis/skola. Lämnade in ansökan om dagisplats.

Hur gick det för dig idag då UU?
    Och även för dig morsan? Spännade..

• KikiBoo

Morsning!

sanda
    Läskigt!
    En gång låste Ville mig ute. Han däremot tyckte det var jättekul. Inte jag. Han lyckades iaf låsa upp till mig. Då var jag inte så glad på han. Förlåt förlåt!
    Han är en jäkel på att låsa och låsa upp. Vi får gömma undan nycklarna nu. Han låser lätt upp porten. Vill inte att han springer ut på gatan med Puma. Ville är iofs duktig o vet att man aktar sig för bilarna men Puma. Nono! Hon är galen
    Duktig Agnes
    Med Puma går det i vågor. Tänkte att det skulle sluta regna snart så man kan ha na näck ute. Eller med trosor. Sen ska hon även få en ny potta. En som är lite högre..
    Hoppas det går bra hos pedagogen.
    Ville ska till sin talpedagog den 22.a ..

UU
    Åh va härlgt!

morsan
    Härligt med Pariiiiis Ta en massa pics nu så vi får se.

Sista dan för Ville på dagis. Börjar igen måndag v35. Sista dan för Vikke på jobb imorrn. Sen.. S E M E S T E R!

• KikiBoo

Puppa verkar ha fått ögoninflammation. Såg efter vi lämnat Ville på dagis att vänsterögat varade. Efter henns lur så var det igenkletat. Nu är båda ögonen kletiga. Badda rent med vatten. Hoppas det blir bättre. Brukar bli det.

O nu vänar 73 dagar med mys. Sommarlov Solen tittar fram. Härligt! {#lang_emotions_sunny}

Puma säger till när hon ska bajsa. Frågar varje dag om hon vill sitta. Men nej. Men när jag ska in på tjotta då kommer hon efter o säger att hon minsann ska kissa. Fast sen vägrar hon
    Men hon verkar iaf ha koll på blåsan. Säger till innan hon gör sina behov. Iaf om hon har trosor på sig
    Hon börjar växa ur skötbordet nu, hehe..

Rocky road? Glass?

• KikiBoo

Min mens kom nyss Jag blev så paff! Nåväl..

haha.. Bred last

• KikiBoo

Hej hej..

Nappavvänjning här.. Meeeen, det var kankse en dålig dag att börja det med. Puma har lite feber och ögoninflammation. Min napp min napp min napp skriker hon. Har lagt henne nu. Gett na alvedon. Lilla plutt.
    Anledningen till att jag börjar vänja av vid nappen är för att Sue tar hennes nappar o ger till sina ungar. Nu har Puma bara en napp kvar utav hundra.. typ! Nappar kostar. Så det vore bra om hon kunde bli nappfri iaf dagtid till att börja med..

timmer
    Hur mår ni?
    Här REGNAR det. Vilken härlig sommar..

UU
    Hur har det gått?

Svar på tråden -Syskonmaffian-