Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

-Syskonmaffian-

Riktigt vidrigt gjort!!
    Jag är som tur va inte ensam om att inte få en sk inbjudan. Två till rör det sig om..
    Jag har god lust o höra av mig.. Vart vänner i tio år. Och bete sig så här..
    Man ser jue vilka som är ens riktiga vänner,,

Nåja.. Nyss tagit ett badstopp i Hjälmaresund. Eller ja.. Viktor bada. Jag är sån badkruka.
    Vi är väl hemma om en timme. Längtar!!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Ja nog känns de som att det kommer bli lite dålig stämning på brölloppet nu.. Nåja!  Enda jag oroar mig över nu är klädseln. What to wear

Ni har laddat upp sååååå mkt bilder. Har typ en 200 som jag inte tittat på Jaiks!  Sega dator.

Hller själv på att ladda upp nu. Tar sin lilla tid..

• KikiBoo

Mensen är slut.. Ja, det har den vart i några dar nu. Så bakandet är i full gång igen. Jag HOPPAS på ett plus nu. It's now or never. Blir det inget nu så .. Så.. För, jag vll gärna ha en trea innan vi gifter oss. Vill ha alla samlade..
    Tredje gången gillt då

Kul med renovering Frida   I know the feeling, hehe..
    Sov på soffan inatt.. Tog ut sängen från vardagsrumemt igår. Satte dit rn soffa som vi lånat av syrran min. Passar inte alls, men det får gå.
    Sovrummet är inte klart än, men snart så. Får nog upp sängen idag.
    Drygt o leva i detta byggkaos. Men nu har iaf ungarna varsitt rum. Så de ärjag glad för
    Kul med preggosyrran

• KikiBoo

Bönorna.. Var det dom som var med i melodifestivalen?

• KikiBoo

Hej hopp damer!!

Usch vad ledsen jag blir på mina sk vänner.
    Möhippan var i lördags. Läste brudens blogg igår om hur kul dom haft. Det stack till rakt i hjärtat på mig. Ställer ofta frågan Varför. Varför varför fick jag (plus två till) INTE vara med. Vi som planerade. Men tydligen så dög inga av ideéra fick jag veta sen. Men sen går dom o gör det vi planera iaf. Why o why?
    Men imorrn så tar jag o svägerskan, som inte heller fick vara med, med bruden till Uppsala. Vi får hitt på nå skoj vi två, eller ja tre blir detjue Det blir nog bra

Idag har jag gått på stan med kidsen o Kicki o Klara som kom runt 10 imorse..
    Jag köpte en 2-årspresent till till Puma. Hitta en jättesöt liten spis med tillbehör för 149:- JÖSSES vad billigt. Den hade kostat 350. Så jag tog den. Fanns bara fyra kvar. Hade nog ångrat mig bittert om jag inte tagit den.
    Tänkte först kolla bara på serveringsprylar till damen. Hon gillar o pyssla med sånt. Such a girl thing Men bara dom grejjerna gick på en 139 :-  SÅ jag har verkligen fyndat idag

• KikiBoo

Plus tillbehören som är med på bilden ingick. Super

• KikiBoo

Alltså, när jag fick veta om bröllopet som vi tyvärr fick veta ganska sent, tyvärr. Så hörde jag av mig till alla vänner. Så träffades vi alla o försökte komma fram till ett datum då alla kan. Vilket var JÄTTESVÅRT. Men vi lyckades iaf. Blev redan då lite dålig stämning. Eller det var en som var osäker..
    Vi pratade o hade skoj. Kom på roliga saker. Ej saker som att skämma ut bruden.
    Sen fr jag veta att bruden ska jobba det datumet.. o då messar jag runt till alla o säger att vi får ha nytt möhippemöte.
    Några dar senare får jag sms från två som säger att dom inte vill vara med..

Sen nu i onsdags fick jag reda på genom svägerskan att dom planerat möhippa.. Och inte bjudit mig, min syrra, eller min svägerksa..
    En av vännerna trodde att dom bjudit mig. Det var tre av vännerna som planerat o bjöd med en till.

Alltså.. Brudens syrra sa upp kontakten med mig o en annan kompis pgr av hennes störda pojkvänn.
    Men jag messade brudens syrra o sa att nu lägger vi de där åt sidan o planerar möhippa. O det gick hon med på.
    Sen så är det vissa av vännerna som inte gillar min svägerska.

Men fan.. Jag tycker man kan försöka komma överens. Vi är vuxna människor.

Jag har inte fått nå svar utav de vänner som planerade hippan.

Imorrn ker iaf jag o svägerskan till uppsala. Vi ska ta ut bruden till hennes favvoritrestaurang. Hon älskar sushi Sen blir det spa. Avslutar med lite shopping. Hon ska få välja ut nya underkläder till bröllopet. Nånting nytt ni vet
    Men ska iaf fråga då.. Om bruden vet varför vi andra inte fick vara med..

Oj vad långt det blev
    Men så ligger det till iaf

Kul med Liseberg Sanda

Morsan
    Ja hur gick det

• KikiBoo

Hej svejs!

Möhippan var trevlig igår.
    Jag o svägerskan åkte till brudarnas hus. Skrämde slag på brudens brud (haha.. brudens brud )
    Vi gav henne nånting blått, gammalt, silvermynt, nytt (hon fick köpa nya underkläder till bröllopet) lånat (sjal att ha för ögonen)
    Hon fick ansiktsmassage och äta på sitt favvoställe. SUSHI Måste säga att sushi är tamefan gott
    Det var en lugn dag igår. Lugn o skön

Ni snackar spel ser jag. Jag spelar inte. Vinner jue ändå aldrig nåt.
    Men farsan min däremot. Han har spelat så länge jag kan minnas. Trav, tippset.. Han vinner allt från skitsummor till stora summor. Fick 13 rätt en gång..
    Va inte länge sens om han van en stor summa igen..
    Ja vad ska man göra som pension om inte spela

• KikiBoo

Det var andra gången nu som jag åt sushi. Första gången var för kankse en månad sen. Tyckte det var lite si o så.
    Men andra gången var det supergott. Skulle lätt kunna äta det en gng i veckan om inte mer. Känns nyttigt för kroppen.
    Ska ladda upp pics i bdb på min susitallrik, eller det var en båt som dom serverade på

Svar på tråden -Syskonmaffian-