Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

-Syskonmaffian-

Just ja.. 30.e och 31.a  Juli är jag upptagen. 30.e fyller jue Puma 2 och 31.a ska vi på bröllop. My first gay wedding

zahpy
    Har aldrig åkt långt med tåg med ungarna. Så jag vete17. Men pysselböcker o böcker är tokbra.
    När vi flög så hade jag målarbok och böcker med till ungarna. Sen massa frukt o mariekex
    I bilen har jag alltid en massa pixiböcker med.
    Vart i Dalarna ska ni?
    Har släkt där

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

När vi åker till Öland så tar vi med oss datorn o massa filmer till kidsen. Just in case. Förra året gick resan till Öland tokbra. Fast de var en del stop o omvägar Trevliga omvägar såklart

Vi har badat. Eller jag har bara doppar fossingarna. Jag är en sån badkruka. Till skillnad från Ville som bara kastar sig i. Han är helt tokig den mannen..

• KikiBoo
    Michael Jackson är död{#lang_emotions_cry} Idag är jag i sorg. Verkligen i sorg..

Ungarna vaknade 5.30.. O jag kände mig ganska pigg o utvilad. Det brukar jag inte göra..
    Ska väl äta frulle snart.. Är ingen frullemänniska. Tar några timmar innan jag kan äta nåt..
    Kaffe kankse jag kan ta..

sanda
    Skoj! Eller ja.. Vet inte alls ja..  Hur mkt plugg har du kvar?
  • KikiBoo

Tror inte ett smack på pedofilrykterna.

Haha.. Snyggt morsan.. är det å ä ö som du tappat bort?

• KikiBoo

Ja äntligen kom man in på FL.

Jag har spenderat hela dan i uppsala idag. Åkte 9 o va hemma 19. S H O P P A T  med goda vänner.
    Dock så missade jag minnesstunden för MJ som skulle hållas kl 19 Fan! Min vän smsade o berättade det.
    Dom kunde ju haft den på eftermiddagen som dom hade i sthlm. Förmorrat!
    Ni tycker väl att jag är knäpp. Men i 20 år har jag älskat den mannen. Jag som skulle gifta mig med honom. Jag som ville se han i sthlm -92. Men mor ville inte släppa iväg mig. Nio år gammal kankse va lite ungt..

timmer
    härligt att han kissar på toan/pottan

• KikiBoo

FAN VAD DET ÄR VARMT Jag tror jag dör..

Steker pannkisar. På det bir det vaniljglass o jordgubbar. Känns lagom idag. Orkar inte laga mat. Känner ingen hunger heller i denna värme. Men äta måste man. Och dricka MASSVIS.. Hujja!

• KikiBoo
    morsan
    mensen ska komma i helgen, början på nästa vecka. Så får se

Håller på o planerar möhippa. Min vän Maria gifter sig den 31 på priden. Fick veta datumet så sent . Inte mkt tid på oss att planera.
    Jag hörde av mig till alla vännerna. Vi har kommit fram till lite ideer. På ons ska vi ha hippmöte

Denna värme tar kål på mig. Orkar ingenting. Nu får det gärna bli lite svalare..

Hur blir det med fl-dejt då?
  • KikiBoo

Juli? Blir lite tajt för mig. Möhippa o grejjer. Sen ska vi till öland..

Svar på tråden -Syskonmaffian-