-
ooooow!!! *håller tummarna*
-
Alltså.. jag har typ ingen mens idag. Tredje dan. Sambon sa att man kan jue blöda lite fast man är gravid.. Men inte fan kan jag väl vara gravid

-
Äh! Fan! Jag har mens.. Nu är den igng igen. Så jväla muppigt.. Nja..
Godmorgon!
Idag .. Ikväll åker vi till Öland. Ungarna sover i husbilen. Don't worry, dom sover i sina bilbarnstolar
Skönast att åka på natten..
Och idag blir vi av med tre kattungar. Igr lämna vi över en till grannen. En ska svägerskan ha, den får hon efter öland. Och en behller vi. Den svarta. Deru timmer
Nu får du följa han i bdb 
-
Hey ladies!
Stop i Linköping hos syrran min. Mat o kaffe. Snart åker vi vidare till Öland
Ja här blir det ingen sterilisering. Viktor vill inte och han vill INTE att jag ska göra det heller..
Kul med möhippa sanda
Här blev det aldrig nån hippa
-
Hej hej!
I Mönsterås nu. Mste in på apotek. Glömde min allerginässpray hemma
Surt!!
Vi övernattade i Oskarshamn.
Ugarna är duktiga. Vi sjöng massa igår. Puma applåderar o säger bla bla (bra bra) och mer mer
Jomenvisst
Nu kan jag jue njuta av ett glas vin.. Och baka barn
Ja två ville helt plötsligt inte vara med på nån möhippa. Bara för att syrran till bruden inte kunde vara med. Syrran som sa upp kontakten med mig o en annan kompis. Vet inte om jag berättat om det..
Och en skulle jobba..
MEN.. Vi fick jue oxo veta hippan alldlens försent. Hade man fått veta kankse ett halvår i förväg så hade man kunnat planera lite bättre..
Nu ska ja stänga ner datorn.. Skakigt o skriva
Later
-
ÖLAND!!
-
På tal om tänder.. Ville råka bita lite hårt på skeden för några månader sen så ena framtanden blev lös. Blödde lite. Ringde tandläkarn på en gång. Men dom sa att den växer fast igen. O det gjorde den
Must be a guy thing
Vi har inte gjort så jättemkt. Tagit ett dopp. Hälsat på kussarna som oxo är här. Sen Viktors kusin (som vi står med husbilen hos) och så har vi hälsat på hans två fastrar.. Blev en del Hej hej
Mkt släkt här..
Det är molningt o lite kyligt. Hoppas det blir bättre väder imorrn.
Viktor sover.. Jag är oxo grymt trött. Blir nog tidigt natti natti här.
timmer
Härligt Mijo. O klart du får skryta lite
O ingen Robert Gustavsson än
-
Hälsnigar från Öland .. Igen
Kokar potatis. Ville vill HA fiskpinnar. Enkelt!
Vi har badat och... tjaaaa.. Inte gjort så mkt mer
Hängt med kussarna.
Kankse dricka lite vin, käka kex o ost ikväll vi vuxna.
Imorrn åker vi hem. Tänkte hinna med trollskogen imorrn fm innan vi far.
Sen blir det nog ett stop i Kalmar hos min kusse. Sen vidare till syrran i Linköping. Sover kvar där. Sen HEM. Hem ljuva hem
Mammor reserverade
... Inte märkt av, hehe... Jag får gå oftare till lekparken
Nåja.. I'll be baaaack
-
Nu är vi på väg hem. Åker snart över bron. I Kalmar tar jag över ratten. Första gången som jag kör husbil
Hjälp!!
Barnen sover..
Vi ska åka till Linköping och sova kvar där hos syrran min. Käka middag på syrrans jobb. Jag vill ha plankstek
Återkommer ikväll..
morsan
Tråkigt..
Vi får hoppas på plus nästa månad
-
Hey hey!!
Kvar i Linköping. Jag o syrran har vart på en liten shoppingrunda. På jakt efter en fin klänning. Ska på bröllop den 31.a . Gaywedding
O mina assholes till vänner ska ha hippa för vännen nu på lördag o har inte sagt nåt till mig.
Jag som var så shysst o samlade ihop alla så vi kunde planera ihop. Men vi kom inte fram till nåt. Eller dom som nu har fixat hippa satt tysta o stirrade rakt ut i luften när vi planerade. Dom där två alltså..
Nääh sorry.. Ska inte tjattra om detta nu. Blir bara så bitter... Vilka vänner man har.
Snart åker vi iaf hem till lilla Sala. Ska käka lite lunch först..