Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

-Syskonmaffian-

som det ser ut i almanackan så kan jag. Viktor tror jag ej. Men vad gör det{#lang_emotions_tongue_out}

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Hello..
    Jag måste avvakta lite nu ang dejten.
    Jävla möhippa. Jag o polarna träffades idag. Det tog oss två timmar att komma fram till ett datum. Som nu inte alls funkar. Vi måste hitta på nåt tills den 31.. Känner mig smått stressad.

• KikiBoo
    cirkus
    Jaaa... O vi fck veta bröllopsdatumet för kankse en månad sen. Öööörk!
    Stress stress stress..
    Nåja.. En dejt vill jag iaf gå på    Det är jue snart höst
  • KikiBoo
    morsan
    Jag vet inte du   För sist så var mensen sen. Vet inte om det berodde på att jag tog ut spiralen.
    Men denna vecka ska den komma. Känner av lite värk. Jag är JÄVLIGT gasig. Mkt demoner blir det {#lang_emotions_throwup} Ska testa i helgen.
    Jo jag såg det. Det finns två som heter Puma på FL. Det fanns fler Nikar va?

sanda
    Japp! Ville vill gärna åka iväg till sina polare o leka. Fritz o Klara. Och han har vart hemma hos Fritz en del gånger utan oss. Det har funkat skitbra. Han saknar oss inte ett dugg.
    Jag  Kicki har pratat om att Ville ska sova kvar hos dom nån gång. Ville vill gärna sova med Klara. Många gånger som han vägrat åka hem.

cirkus
    hahaha Söööööt!
  • KikiBoo

Hurghada bodde syrran när hon var där .. Bah så ni vet
    Ungarna har lite Hurghada kläder

Nu har det gått 23 dar sen senast mens. Förra gick det 24.. Så få se.
    När ska du ha mensen då morsan?

• KikiBoo

Morsan

Oups Missat de.. Måste ha skummat

• KikiBoo

Citron älskade jag när Ville låg i magen. Mandarin när Puma låg i magen

• KikiBoo
    BetongMorsa skrev 2009-07-08 19:43:19 följande:
    Man kanske skulle ta ett test imorrn iaf då. CB digital e ju klart bäst men va fan 100 spänn för ett test och jag tar alltid en massa massa haha, testar alltid för tidigt *s* Ja mandarin e gott, snart e det ju säsong för de me det värsta e ju att man blir så jävla sur i magen. En gång på fritids smackade jag i mig en 5-6 st och hade sån fruktansvärd magvärk i 2,5 dygn....huua
    Köp test online. Köpte fem tester för 60 spänn
Svar på tråden -Syskonmaffian-