Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

-Syskonmaffian-

Hej tjejjor.

Mitt nät var dött igår. Usch! Det kröp i fingrarna
    Men nu så. Nu har Vikke fixat.

I förrgår kom Villes kusin Annelie från Holland hit med sin pappa, Vikkes halvbror, Joel.
    Hon är född mars-05.
    Ville ser lite förälskad ut när han tittar på henne {#lang_emotions_tongue_out}

idag har Viktor o hans bror åkt iväg på en rosttripp. Hemma igen imorrn.
    Dom ska åka runt i väsmanland och besöka massa hur som står helt öde. Dom har planerat detta ett tag.
    Dom ska tälta oxo.

Själv ska jag o ungarna iväg till lekparken efter lunch o leka med Annelie. Farmor passar henne nu..

underbara ungar
    Jamen de har jag ju sagt ju.. Att vi planerar en trea
    Här ÄL 27.e ..

timmer
    Hoppas köttbullarna smakade

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Då var man solo igen då. Karln gick nyss ut och tog en öl med två vänner.
    Ungarna sover. Puma somna runt 19 och Ville 19.30. Det tog en timme o lägga han ikväll. Men vi gav oss inte. Vikke hade god lust.
    Han ville somna i vår säng..

Nu önskar jag att vi hade kanaler. Ooooh! Irriterande{#lang_emotions_yell}

Karln hade iaf att trevligt på sin tripp.

Jag och ungarna åkte ut till kussarna idag. Sol o fint. Lek o bus.

sanda
    Inget nytt. Syrran hennes tror att hon kan nå henne snart. Hon är helt blind. Vi får se på tis. Om syrran får träffa henne själv eller om vi så ska kidnappa henne o snacka vett i damen.
    Det blir nog bra tillslut. Får vi hoppas. Man slänger inte bara bort nio års vänskap..

Jahapp.. Nähäpp.. Vad ska man hitt på nu då..?

• KikiBoo

Alltså. Varför flyttar FL tråden från syskon till blandat? {#lang_emotions_undecided} Öff!

Hej hej Zahpy

frida
    Go you Du grejjer kursen galant.
    Hur många veckor är en intensivkurs?

underbara ungar
    skönt med sovmorgon

Själv gick jag nyss upp, haha..
    Eller jag var upp efter 7 då ungarna vakna. Käakde frulle cóch plockade undan. Gick sen o la mig då Vikke gick upp. Tänkte bara vila lite. Men så somna jag.. Skönt var det iaf

morsan
    Skönt att allt går så bra på jobbet
    Vad är dt för kurs?  Du kanske har berättat.. Mitt minne

Nähä.. En kopp kaffe kankse..

• KikiBoo

Jaaa.. Jag fick ett mail att de flyttat den från Syskonavld till bara Blandat . I don't get it. Var ingen förklaring. Så var det sist oxo..
    Nåväl!

morsan
    jahaaa... Cool! Så då kan jag komma till dig om jag behöver lite stöd sen då?

• KikiBoo

Barnen har somnat. Dags att plocka fram chokladen, haha..

morsan
    På så vis Låter ju skitbra.
    Men om jag nångång skulle vilja ligga på din soffa o prata av mig så är det väl ok. Du kan sitta på en stol brevid med anteckninsblock o rita streckgubbar. Eller skriva Ooooh vilken tönt Boo är haha.
    Äh, men skämt åt sido... Super morsan, super

timmer
    Häger Ville att klockan är åtta hela tin.
    Sen har han börjat säga Allihopa. Allihopa ska ut. Allihopa ska äta.. Allihopaaaaaa.. Kul att han lär sig nya ord

Ja men fan, vi är väl FL.s trevligaste tråd

• KikiBoo

Per? Per Morberg?   Mmmmmm. Han e heeeeeeet!
    Mysigt hus Sanda

Hahaha... Jag skrek till igår när jag fick syn på Telia killen som gick förbi vårt fönster. Viktor bara suckade, haha. Jag tycker de är så roligt.
    Tittaaaaaaa Teliakileeeeeeeen. Waaaaaah!

morsan
    Jadu.. Många griniga damer finns de. Gubbarna är alltid så söta. Man vill bara ta med sig dom hem.
    Undra om man själv kommer bli en grinig dam med en söt gubbe som bara tar allt, hihi.. Hope not!
    Ni får ropa ut. STÄNGNINGSDAGS!!

timmer
    För mig Puma vars å där. Litegrann bara.
    Nu, thank good så somnar hon utan problem i sin säng. Men jag veeeet. Snart vänder det. Vet hur Ville var när han var liten.
    Hoppas det går bra på psykologutredningen idag

Idag är Ville på dagis. Det är teater idag. Så fröknarna tyckte han skulle komma Så denna vecka blir det mån-ons.
    Imorse åkte kusin Annelie hem till Holland igen. Ville vägrade vinka hej då.. Men dom kommer igen i sommar

Dammsuga o sen duscha.
    Idag är det riktigt varmt ute. Härligt! Kankse man kan ta på sig nåt sommrigt.

Tjiiiiing!

• KikiBoo

Woaw! Har precis lagt barnen. Gick suuuuupersmidigt. Inge bråk eller skrik. Dusch, tandborstning, läsa bok och godnatt. Brukar oftats vara Ville som protesterar. Men nu så.. *peppar peppar*

Om tio min kommer Viktor hem från jobb..
    Två av hans polare va nyss förbi här o skulle låna verktyg. Visade dom kattungarna. Så nu ankse 2-3 till försvinner. Den svarta t ex. Don't u worry timmer. Pico kommer få se det så bra ute på landet

Annars idag då.. Well, Villes tjejkompis Klara o morsan Kicki kom efter 14.30 idag. Käkade lite mellis o sen gick vi på stan.
    Ungarna fick varsin glass. Otroligt skönt väder ute idag

Nähä.. Om man ska ta o göra barn ikväll då

• KikiBoo

Ja igår bakde vi en bebis
    Har ÄL imorrn men va fan.. Tjuvstarta kan man jue gö{#lang_emotions_tongue_out}

Igår kväll började magen min krångla. Var som nån högg mig i magen. Och det håller i sig än. Kom upp ur sängen 12 idag. Fick tvinga upp mig. Skönt att Vikke va ledig idag.
    Jag var helt wasted. Usch!
    Känns bättre nu men inte bra..

Nåväl..

Idag har jag hjälpt en vän köra iväg lite skit till returen. Hon håller på o flyttar.
    Käkat thaimat.. Fyllt sandlådan med sand..

Idag var en av talpedagogerna till Villes avdl. Dom jobbar med två pedagoger på avdl. Sen har ju Ville sin privata, hehe. Anyway, hon jobbade lite med han idag. Korta lätta meningar ska vi träna på med han. Både hemma och på dagis.
    Jag o fröken prata även om allmän förskola. Hon ska försöka få så Ville kan gå 9-14. Det vore super. Men man skulle ju då helst vilja slippa betala 600 spänn.
    Sen han börja 9-14 så tar han för sig mer. Leker med de andra barnen. 9-12 är så kort tid..
    Vi får se hur de blir.

frida
    Ja hur går det?

underbara ungar
    Neeeej Usch! Hoppas de inte är mf..

sanda
    Tråkigt med huset.. Det kankse dyker upp nåt ÄNNU bättre

• KikiBoo

Fasiken vad det blåser ute. Taket blåser av.. For real{#lang_emotions_sealed}

Kl 17 ska hela famljen till Villes dagis o grilla. Middag på dagis e inte varje dag Så det ska bli mkt trevligt.

morsan
    Skönt att du får hjälp

Underbara ungar
    Hur gick det idag då?

Hörrni! FL-dejt. Har vi sagt vart när hur?

Svar på tråden -Syskonmaffian-