• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • malin o

Gokväll! Ska till Kristianstad o sen vidare till Kalmar o Borgholm, Öland. Tipsa mig om var jag ska gå för att hitta OM?

• Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-30 23:21:40 följande:
    visst är det Multi kultin i grönt du är ute efter? 'den är superduperfin! Mycket finare i verkligheten än produktbilden fr OM tycker jag. kolla mitt foto, den är iofs suddig men iaf!mollyholic.blogspot.com/2009/06/jag-vet-jag-s...Jag vill inte skiljas fr min då den är perfekt. men jag har sett några webshoppar som har den ff, men ingen på rea. tyvärr!
    Jamen den fanns på rea på både Åhlens City och Mathilde.
  • Puffig Pingla
    malin o skrev 2009-06-30 23:35:17 följande:
    Gokväll! Ska till Kristianstad o sen vidare till Kalmar o Borgholm, Öland. Tipsa mig om var jag ska gå för att hitta OM?
    Vilhelmina har nog koll på de trakterna.
    Vet ju inte var du kommer ifrån men passerar du Hörby på vägen till Kristianstad så finns Idyll som har 20% på all OM just nu.

Ias - de har även Multi Kultin (hon skickar mot postförskott och är supertrevlig).
  • malin o

Tack powerpuff! Ska ju faktiskt till Hörby redan i morgon. Mannen ska springa nått lopp, och då får ju resten av familjen underhålla sig med nått?
    Perfekt!

• Puffig Pingla
    malin o skrev 2009-07-01 00:25:48 följande:
    Tack powerpuff! Ska ju faktiskt till Hörby redan i morgon. Mannen ska springa nått lopp, och då får ju resten av familjen underhålla sig med nått? Perfekt!
    Vilken flax. Jag skulle verkligen vilja besöka hennes butik men den ligger ju en bit härifrån tyvärr.
  • Bina
    Cashew skrev 2009-07-01 00:19:46 följande:
    en fråga till er experter denna blusen: www.tradera.com/Odd-Molly-blus-style-613-stl-... är det olika årsmodeller, då vissa har broderat på ärmen och andra inte? eller varför har vissa det?
    Ja - den blus du länkar till kommer från Amore spare integritas - kollektionen.. den senaste av de blusarna har inget broderi alls.
  • Cashew

ok, tack för svaret

Bina skrev 2009-07-01 07:08:51 följande:
    Ja - den blus du länkar till kommer från Amore spare integritas - kollektionen.. den senaste av de blusarna har inget broderi alls.
  • One

4 continent x-stitch tunikan i färgen rose från årets kollektion (den ljusrosa med grå detaljer) är det någon som har den i stl 2 och skulle vilja ha en större? Äger en 3:a för jag hade hört att de var tighta över bysten men den här är lite för stor för övrigt tyvärr...Älskar den dock och vill inte sälja den utan byta till en mindre....

Någon som vet var det finns en 2:a....Får jag tag i en 2:a så säljer jag såklart min större. Den är verkligen superfin...och garanterat helt äkta!

Snart öppnar Mathilde och Idyll. Ska ringa....

• Audrey Will

Malin o - I Kristianstad är det tydligen en affär som heter Donna som gäller, de säljer både Odd Molly o Hunky Dory. Jag har shoppat Odd Molly i Kalmar men kan inte för mitt liv minnas vad affären hette.. Fråga dig fram när du är på plats, man hittar alltid nån som har koll

Igår kom min turkosa frotte´robe och jag älskar den! Jag blir nästan lite barndomsnostalgisk av den, kan svära på jag hade nån liknande badkappa när jag var liten! Jag kör den ihop med vita caprijeans.. fast känner jag får nog svida om till nåt svalare, jisses vad det hettar på ute!
    Ha en bra dag alla! Själv ska jag ut på barnfri shoppingrunda, dock ej till mig, utan födelsedagspresenter till min lille.
    Kramis!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna