• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-30 20:22:36 följande:
    Ja jag var illamående.. funderade allvarligt att gå och hämta något alkoholhaltigt.. men det kanske jag skall göra nu - jag har ju semester och kan fira min vinst! (jag gillar inte att du ff inte har msn )
    Ah - bra påminnelse om att jag ska ringa supporten så jag får min egen dator. Sen kommer jag kunna köra vad 17 jag vill på min dator.

http://images.tradera.com/384/84681384_2.jpg  Det ser ganska klumpigt och trist ut på bilden men det är riktigt snyggt på (iaf på en tjej jag såg). Listpris på den rackaren är 600kr så 111kr måste ju ses som ett klipp .
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-30 20:30:24 följande:
    Ah - bra påminnelse om att jag ska ringa supporten så jag får min egen dator. Sen kommer jag kunna köra vad 17 jag vill på min dator. images.tradera.com/384/84681384_2.jpg  Det ser ganska klumpigt och trist ut på bilden men det är riktigt snyggt på (iaf på en tjej jag såg). Listpris på den rackaren är 600kr så 111kr måste ju ses som ett klipp .
    Åh ja det var ju ett utmärkt pris - och ser spännande ut - jag väntar på din Mollyblogg där vi får se din nuna med alla fina plagg och dina egna smycken.
  • Siabellon

Grattis Bina!
    Jag känner igen känslan efter en auktionsvinst! Ta du en bärs eller nåt, det kan behövas.

kram på er alla

• One

Om man nu inte kan förboka , så är det ju mäkta irriterande att läsa om folk som säger sig gjort det, det ger ju oss andra ingen chans liksom...

Någon som sett Taradiddle dress i grått på bild? Irriterar mig att royal endast är med rosor, fint, men kostar extra mycket då...Färgen är så vacker och jag passar absolut inte i powder annat än på spoilers...fullkomligt försvinner i den färgen...

Apropå något annat: ingen som vet om väskan finns på rea någonstans ...eller som har den och kan tänka skiljas från den

Förresten, ni som har dream date- klänningen (tror jag den heter...ursäkta min okunskap...!) , virkad klänning, är den stor i storleken? Eller normal? Fråga om gammal kollektion alltså.

Nu ska jag sukta över väskan lite till....och försöka avhålla mig från att köpa den...

• Puffig Pingla

Ias: Mathilde på Hamngatan i sthlm hade flera väskor på rea förra veckan. Ring dit och kolla. De brukar skicka om de har dem inne.

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-30 20:57:44 följande:
    Grattis Bina! Jag känner igen känslan efter en auktionsvinst! Ta du en bärs eller nåt, det kan behövas. kram på er alla
    tack - det blev äppelpaj här
  • malinoski

Hallå alla ni som har koll på det mesta!

Är det någon som har provat en Puppa Silk Wrap #622 någon gång?
    Hur är den i storlek?

Har ni sett vad den ligger på i pris nu på rean (om ni har sett den, jag har inte det än..)

• Pokergirl
    One skrev 2009-06-30 20:57:48 följande:
    Apropå något annat: ingen som vet om väskan finns på rea någonstans ...eller som har den och kan tänka skiljas från den
    Vilken väska är det du spanar efter?
  • Pokergirl

Åh... Har precis hittat en purple lovely knit jacket i rätt strl, men 1600 pix när man inte ens vet om den är äkta. Så svårt, jag vill ju ha den...

• Siabellon
    One skrev 2009-06-30 20:57:48 följande:
    Om man nu inte kan förboka , så är det ju mäkta irriterande att läsa om folk som säger sig gjort det, det ger ju oss andra ingen chans liksom... Någon som sett Taradiddle dress i grått på bild? Irriterar mig att royal endast är med rosor, fint, men kostar extra mycket då...Färgen är så vacker och jag passar absolut inte i powder annat än på spoilers...fullkomligt försvinner i den färgen... Apropå något annat: ingen som vet om väskan finns på rea någonstans ...eller som har den och kan tänka skiljas från den Förresten, ni som har dream date- klänningen (tror jag den heter...ursäkta min okunskap...!) , virkad klänning, är den stor i storleken? Eller normal? Fråga om gammal kollektion alltså. Nu ska jag sukta över väskan lite till....och försöka avhålla mig från att köpa den...
    visst är det Multi kultin i grönt du är ute efter? 'den är superduperfin! Mycket finare i verkligheten än produktbilden fr OM tycker jag. kolla mitt foto, den är iofs suddig men iaf!
    mollyholic.blogspot.com/2009/06/jag-vet-jag-ska-fota-mig-i-plaggen-och.html

Jag vill inte skiljas fr min då den är perfekt. men jag har sett några webshoppar som har den ff, men ingen på rea. tyvärr!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna