• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • One

Yees! Idyll hade väskan och en light cotton embroidered som jag letat efter...borde kanske sparat lite till hösten, men jag kunde inte motstå..och så var det ju nedsatt.

Thank you all! Hoppas nu jag får det innan helgen!

• Bina
    One skrev 2009-07-01 10:58:33 följande:
    Yees! Idyll hade väskan och en light cotton embroidered som jag letat efter...borde kanske sparat lite till hösten, men jag kunde inte motstå..och så var det ju nedsatt. Thank you all! Hoppas nu jag får det innan helgen!
    Åh berätta mer vad de har.. vilken light cotton? och vilka storlekar pratar du om?
  • freemind
    Bina skrev 2009-07-01 11:16:57 följande:
    Åh berätta mer vad de har.. vilken light cotton? och vilka storlekar pratar du om?
    Maila henne och fråga vad hon har i din storlek. Det gjorde jag, men hon hade inget jag ville ha. Hon är jättetrevlig!
  • Bina
    freemind skrev 2009-07-01 11:59:16 följande:
    Maila henne och fråga vad hon har i din storlek. Det gjorde jag, men hon hade inget jag ville ha. Hon är jättetrevlig!
    jag ringde och det var bara små storlekar kvar av den.. något fanns i 4 men inget av intresse för min del ..
  • Siabellon

Gud vad varmt vi har det idag! jag har tyckt det varit snorvarmt de andra dagarna men det var ingenting mot nu. Jag dööör snart. Åskar gör det också. men inte blir det svalare inte.

Bina: visst upplevde du secret button lite trång i ärmen i 3? töjer den sig? jag fick min 2a idag (r ju 3a annars)o tycker också den stramar lite över överarmarna. men annars sitter den jättebra o är så fin så.

har ni sett native shirt som kommer i höst(eller i juli! )Oh my god vad fattig jag kommer bli alltså.......

PPP: visst hade du beställt en änglagris nånstans? hur mycket fick du ge o VAR?? jag kommer ihåg att jag var inne o letade nånstans men hjärnan kokar nu så jag orkar inte leta......lättare att fråga här än överhetta hjärnan ännu mer. Den var iaf hur fin som helst! (hoppas det var du nu bara, annars om nån känner igen vad jag svamlar om är det bara att hojta)
    OBS! sista meningarna OT.....

:-8

näpp, plikten kallar

• Puffig Pingla

Hahaaa, har du hittat min sugiga blogg på live???  Hatar lives bloggsystem så jag lägger inte in någonting nuför tiden.
    Jag köpte 2 änglagrisar och en snigel från Faster Atta. Hon var jättesnabb, supertrevlig och grisarna och snigeln var ursöta.

Pip inte över att det är varmt - vissa av oss sitter och jobbar och lider av att nån dåre skruvat upp luftkonditioneringen så mycket att man måste ha kofta och halsduk på sig. Känns en smula bisarrt när det är 25 grader varmt ute.

• Puffig Pingla
    One skrev 2009-07-01 10:58:33 följande:
    Yees! Idyll hade väskan och en light cotton embroidered som jag letat efter...borde kanske sparat lite till hösten, men jag kunde inte motstå..och så var det ju nedsatt. Thank you all! Hoppas nu jag får det innan helgen!
    Grattis! Jag har tjatat på henne att hon ska starta en webbshop och det är på G.
  • Innerjoin
    Audrey Will skrev 2009-07-01 10:01:07 följande:
    Malin o - I Kristianstad är det tydligen en affär som heter Donna som gäller, de säljer både Odd Molly o Hunky Dory. Jag har shoppat Odd Molly i Kalmar men kan inte för mitt liv minnas vad affären hette.. Fråga dig fram när du är på plats, man hittar alltid nån som har koll Igår kom min turkosa frotte´robe och jag älskar den! Jag blir nästan lite barndomsnostalgisk av den, kan svära på jag hade nån liknande badkappa när jag var liten! Jag kör den ihop med vita caprijeans.. fast känner jag får nog svida om till nåt svalare, jisses vad det hettar på ute! Ha en bra dag alla! Själv ska jag ut på barnfri shoppingrunda, dock ej till mig, utan födelsedagspresenter till min lille. Kramis!
    Vad kul att du blev nöjd med din robe! Då var den inte "skrikturkos"
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-07-01 14:00:26 följande:
    Hahaaa, har du hittat min sugiga blogg på live???  Hatar lives bloggsystem så jag lägger inte in någonting nuför tiden. Jag köpte 2 änglagrisar och en snigel från Faster Atta. Hon var jättesnabb, supertrevlig och grisarna och snigeln var ursöta. Pip inte över att det är varmt - vissa av oss sitter och jobbar och lider av att nån dåre skruvat upp luftkonditioneringen så mycket att man måste ha kofta och halsduk på sig. Känns en smula bisarrt när det är 25 grader varmt ute.
    Men då kan du ha snygga oddmollysjalen kanske? själv sunkar jag runt i en tunika o inge mer. allt blir ju svettigt på 2 min så skitsamma om det är snyggt eller inte!

tack, ska kolla efter grisen. den var så fin så jag måste ha en!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna