• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-15 23:05:28 följande:
    ???? En affär du inte provat??? Är det möjligt Frakten kostar 5 usd
    Ja... det finns fortfarande butiker jag inte har beställt från... konstigt, eller hur ;)
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-15 23:08:09 följande:
    Funderar på att prova den......... men jag är ju på köpstopp...
    Katinka känner hon som har butiken (Amy heter hon). Hon har flera auktioner på Ebay också!

Vem har inte köpstopp??????
  • Duntoffla

Var hemma hos en kompis idag och passade på att prova hennes Lovely knit så nu MÅSTE jag ha en sån De verkar bara så himla svåra att få tag på. Har ni något tips på var jag kan hitta en beige med orange knytband alt rosa i storlek 2?

• Stargirl
    Duntoffla skrev 2009-07-15 23:13:14 följande:
    Var hemma hos en kompis idag och passade på att prova hennes Lovely knit så nu MÅSTE jag ha en sån De verkar bara så himla svåra att få tag på. Har ni något tips på var jag kan hitta en beige med orange knytband alt rosa i storlek 2?
    OM butiken hade när jag var där sist. Ring till dem och kolla. Tror de hade rosa och turkos. Men de kommer ju till vintern igen så ngn gång i Oktober borde de finnas ute i butik. Om du inte behöver en på stört.
  • Puffig Pingla
    Stargirl skrev 2009-07-16 09:03:39 följande:
    OM butiken hade när jag var där sist. Ring till dem och kolla. Tror de hade rosa och turkos. Men de kommer ju till vintern igen så ngn gång i Oktober borde de finnas ute i butik. Om du inte behöver en på stört.
    Fast det beror ju lite på om man vill ha ull eller bomull.
    De som OM har är väl bomull och de som kommer i höst är ull.
  • Duntoffla
    Stargirl skrev 2009-07-16 09:03:39 följande:
    Behöver och behöver Vill ha *otålig*

Jag kollar med OM. Är ute efter bomull.
  • nick name

Hemkomen från landet låg två fina paket och väntade på mig.
    En Indydress och en live a lot.

Indydressen är heeeeeelt underbar! Det är det vackraste,finaste och mest välsittande plagg jag nånsin haft på mig! Jag tror den är sydd just för mig! Såååå underbar! Jag är en 1-2:a i OM-storlek och denna tog jag i stlk 2 och den sitter som gjuten.
    Enda smolket i bägaren är att när jag packade upp den så föll en knapp av! Jag vet inte var den kom ifrån och var den skall sitta.
    Jag har mailat webbutiken och frågat hur jag skall göra, gett dom ett par alternativ att gottgöra mig.
    Har man betalt 3000:- för ett plagg så känns det jävligt snopet att en grej faller bort direkt! (även om det bara var en liten dekorationsknapp...)

Live a lot i rosa tog jag även den stlk 2 och mjaaa...jag tror den kan vara lite för stor. Jag borde tagit en etta istället. Framtill sitter den jättefin men ryggen känns helt fladdrig och tältaktig. Jag ska prova en gång till senare annars skickar jag nogtillbaka den och får en etta istället.

Jag måste också köpa en i almost black!

:köpfrossa

• gambia90

nick name skrev 2009-07-16 10:13:15 följande:

Hemkomen från landet låg två fina paket och väntade på mig.En Indydress och en live a lot.Indydressen är heeeeeelt underbar! Det är det vackraste,finaste och mest välsittande plagg jag nånsin haft på mig! Jag tror den är sydd just för mig! Såååå underbar! Jag är en 1-2:a i OM-storlek och denna tog jag i stlk 2 och den sitter som gjuten. Enda smolket i bägaren är att när jag packade upp den så föll en knapp av! Jag vet inte var den kom ifrån och var den skall sitta. Jag har mailat webbutiken och frågat hur jag skall göra, gett dom ett par alternativ att gottgöra mig. Har man betalt 3000:- för ett plagg så känns det jävligt snopet att en grej faller bort direkt! (även om det bara var en liten dekorationsknapp...)Live a lot i rosa tog jag även den stlk 2 och mjaaa...jag tror den kan vara lite för stor. Jag borde tagit en etta istället. Framtill sitter den jättefin men ryggen känns helt fladdrig och tältaktig. Jag ska prova en gång till senare annars skickar jag nogtillbaka den och får en etta istället.Jag måste också köpa en i almost black!:köpfrossa
    fasen! nu blir jag sugen på en indydress! Vill inte!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna