• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla

Så, bänkar mig med datorn vänd från maken.

Det blev en blårutig 329a, cotton embroided dark blue (en sån Bina dissade )
    OCH en Lovely Knit, Darkblue i bommul. Bina har helt rätt att den är liten i ull men i bomull är den ok i storleken. Dessutom skönare om jag ska vara ärlig.

Sen försökte jag pruta till mig en Private Dress, chalk men det gick sådäääär. Den kostar hur som haver 450kr i butiken om nån skulle vara intresserad.

Fanns både svart och powder Livalot. (inte för att någon här är intresserad ).

• Puffig Pingla
    Glossy: Dang vad jag kelade med Livealoten

Bina: Den satt som en smäck

Den som frågade om vad man kan ha under en Livealot - Spoilerdress är jättefin under. Alt Private dress. Om man inte känner att plånboken räcker till så har både Åhlens och H&M jättefina likadana just nu.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 19:14:28 följande:
    Hähupp! Da bitch is back from Haven (not from heaven ) Vet inte hur det här gick till men det ramlade ner en till grej i påsen..... Ska äta så kommer snart rapport... (för det finns snygga reagrejer kvar)
    OMG sådär får man inte göra!!!!
  • Siabellon

Höpp höpp höpp!

Måste lägga mig i er shopaholics lite ang Tenfold vs lovley knit. Jag tycker precis tvärtom: har tenfold i ull och den är perfa medans lovely i bomull är t r å n g.
    Vad kan det här bero på nu då? Är det olika stickhårdhet eller vad? Jag är sugen på att sälja min blåa lovely o köpa en 4a men jag har ju så svårt att göra mig av med OMplagg.....

Kunde inte motstå shopping jag heller: har fått tag på en långärmad cupcake blå i strl 2 (får väl banta armarna för när jag provade en förut kändes de lite väl fläskiga för en 2 men vad gör man inte om man vill ha nåt - tänk bara på styvsyrrorna i Askungen!) Den fyndade jag på Blocket men sen råkade det ramla ner i velourhood i varukorgen när jag kollade Ajabaja......heltplötsligt satt jag där med kontokortet i handen o knappade in kortnr. Hur går det till?

Så nu har jag två paket att vänta på!!

*jublar*

Bina: den där secret button jag pratade om är en 3a i färgen mid blue men jag skulle vilja ha en 3a eller 2a i blått eller vitt.
    (ska fixa kort på den kortärmade cupcaken snart! måste hämta mig fr min lilla incident först=shopping fr ajabaja)

• Bina
    freemind skrev 2009-06-10 19:15:20 följande:
    Vilken färg beställde du?
    Blå hette den nog? Fjärilarna
  • Bina

Siabellon - jag väntar otåligt Hurraa för fynd!

//Bina som bara lyckas shoppa till ordinarie pris

• Bina
    Milliemolly skrev 2009-06-10 20:12:15 följande:
    Åh har precis beställt en almost black Livealot.................chansade på en strl 1. är de små eller stora i strl? www.missgreta.se/produkt.asp&artnr=ODD86... Någon som har den och vet?
    Den är rymlig!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna