• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Audrey Will

Ååh var ni tvungna att tipsa om Haven - de hade ju Livealot blusen till vrakpris, och i min storlek! *blänger varnande på min shoppingsugna högerhand*
    Men Bina, om du ska skicka tillbaks blusen du fick idag kan du ju köpa något annat ist..? Och i såna situationer tycker jag faktiskt man får tröstshoppa ett extra plagg, för sveda och värk, typ

• Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-10 17:03:13 följande:
    Ååh var ni tvungna att tipsa om Haven - de hade ju Livealot blusen till vrakpris, och i min storlek! *blänger varnande på min shoppingsugna högerhand* Men Bina, om du ska skicka tillbaks blusen du fick idag kan du ju köpa något annat ist..? Och i såna situationer tycker jag faktiskt man får tröstshoppa ett extra plagg, för sveda och värk, typ
    Vill du bli min bästis?
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-10 17:03:13 följande:
    Ååh var ni tvungna att tipsa om Haven - de hade ju Livealot blusen till vrakpris, och i min storlek! *blänger varnande på min shoppingsugna högerhand*Men Bina, om du ska skicka tillbaks blusen du fick idag kan du ju köpa något annat ist..? Och i såna situationer tycker jag faktiskt man får tröstshoppa ett extra plagg, för sveda och värk, typ
    Fast Livealot..... Den är ju så fiiiiiiiiin. Det är faktiskt värt att äta knäckebröd en vecka för att få den. Den funkar ju till allt.
  • Audrey Will
    Vill du bli min bästis?
    Gärna Man kan behöva (o)moraliskt shoppingstöd ibland!
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 17:14:21 följande:
    Fast Livealot..... Den är ju så fiiiiiiiiin. Det är faktiskt värt att äta knäckebröd en vecka för att få den. Den funkar ju till allt.
    Sluta fresta mig.. Hade kunnat leva på friskluft en vecka för den. Ska kolla mitt konto. Kanske sonens med.. (skämtar!)
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-10 17:14:35 följande:
    Gärna Man kan behöva (o)moraliskt shoppingstöd ibland!
    Tror inte på något sätt att det är ett problem i den här tråden.
    Det är liksom Highway to Shoppinghell som gäller här. Eller vi kan kalla det "din vän på vägen till bankrutt".

Kan vi inte värva en OM-motståndare till tråden som stoppar en varenda gång man trycker på köpknappen.

Ps. Nu åker jag till Haven och hämtar min 329a
    /Miss Shopalot
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 17:17:03 följande:
    Tror inte på något sätt att det är ett problem i den här tråden.Det är liksom Highway to Shoppinghell som gäller här. Eller vi kan kalla det "din vän på vägen till bankrutt".Kan vi inte värva en OM-motståndare till tråden som stoppar en varenda gång man trycker på köpknappen.Ps. Nu åker jag till Haven och hämtar min 329a /Miss Shopalot
    Hahaha! Du menar någon som tycker det moraliskt oförsvarbart att lägga 1500 på en topp..? Tror inte det finns någon sån på FL
    Åh vad kul att hämta ny OM! Tafsa lite på Livealot-en från mig om du ser den!
  • Mollie

Har ni ingen bildtråd?? *nyfis*

~var dig själv, det finns redan så många andra~
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-10 17:16:44 följande:
    Sluta fresta mig.. Hade kunnat leva på friskluft en vecka för den. Ska kolla mitt konto. Kanske sonens med.. (skämtar!)
    *ASG*
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 17:17:03 följande:
    Tror inte på något sätt att det är ett problem i den här tråden. Det är liksom Highway to Shoppinghell som gäller här. Eller vi kan kalla det "din vän på vägen till bankrutt". Kan vi inte värva en OM-motståndare till tråden som stoppar en varenda gång man trycker på köpknappen. Ps. Nu åker jag till Haven och hämtar min 329a /Miss Shopalot
    KRAAAAAAAAAAAM och lycka till! Den kommer sitta apmycket snyggare på dig än på mig!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna