• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    Mollie skrev 2009-06-10 17:31:10 följande:
    Har ni ingen bildtråd?? *nyfis*
    Nej det har vi inte.. jag har precis bestämt mig att Molly-blogga så efter hand kommer hela min garderob upp. (behöver skaffa mig en mer "fota-själv-vänlig" kamera alternativt fotograf ..
  • malinoski

Hej!

Ååå.. ni anar inte vad ni gör med min plånbok! Man blir ju så sugen när man läser om alla underbara OM-plagg som har växt drastiskt under senare tid.. :)

Köpte precis en svart livalot men nu funderar jag på vad man ska ha under, den verkar ju ganska kort? Brukar ni köra en Spoiler dress eller någon annan form av top?

/*fattig följare av den här tråden*

• Pokergirl
    Bina skrev 2009-06-10 15:19:54 följande:
    mm man får kanske ringa dem om man skall få lagerstatus och reapris? *sitter på händerna och skall inte lägga någon mer order på flera måååånader*
    Och rapportera till oss övriga, tack!
  • Bina
    malinoski skrev 2009-06-10 18:16:58 följande:
    Hej! Ååå.. ni anar inte vad ni gör med min plånbok! Man blir ju så sugen när man läser om alla underbara OM-plagg som har växt drastiskt under senare tid.. :) Köpte precis en svart livalot men nu funderar jag på vad man ska ha under, den verkar ju ganska kort? Brukar ni köra en Spoiler dress eller någon annan form av top? /*fattig följare av den här tråden*
    Jag har precis idag på mig min svarta.. med ett purple pointelle-linne under.. Lite gryniga bilder men det går att ana i min blogg.
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-10 18:23:17 följande:
    Och rapportera till oss övriga, tack!
    Nope jag skall inte shoppa mer eftersom jag nu väntar på slutgiltig orderstatus gällande en full embroidered smock dress.. Jag var på jakt efter linnet och det blev en klänning
  • Pokergirl

Jag har också shoppingstopp men är det rea så måste man ju göra undantag, då tjänar man ju pengar (något maken inte riktigt förstår när jag försöker förklara).

• villemina

Gokväll!

Undrar hur Tenfold Knit är i storleken? Liten eller stor ?
    Jag har två Lovelier Knit (båda färgställningarna) och de töjer sig en del... Har storlek 3 i dem men skulle nog ha 2 istället.
    Vad ska jag köpa för storlek i Tenfold??
    Vilken färg på Tenfold Knit är mest användbar??

*velar*

• Mollie
    Bina skrev 2009-06-10 17:53:03 följande:
    Nej det har vi inte.. jag har precis bestämt mig att Molly-blogga så efter hand kommer hela min garderob upp. (behöver skaffa mig en mer "fota-själv-vänlig" kamera alternativt fotograf ..
    Aha, va trevligt! Tala gärna om vart du finns sen...
    ~var dig själv, det finns redan så många andra~
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-10 18:52:00 följande:
    Jag har också shoppingstopp men är det rea så måste man ju göra undantag, då tjänar man ju pengar (något maken inte riktigt förstår när jag försöker förklara).
    eller hur - tröga män vi har
  • Bina
    Mollie skrev 2009-06-10 18:53:19 följande:
    Aha, va trevligt! Tala gärna om vart du finns sen...
    Finns i min presentation men annars är det här: hoppsan.wordpress.com/

scrolla ner då det blivit lite mer babbel under dagen
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna