• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Audrey Will
    freemind skrev 2009-08-11 23:28:37 följande:
    www.country-dreams.se/Har släppt höstkollektionen nu. Själv vill jag nog inte handla därifrån.... men det betyder nog att fler butiker släpper imorgon
    Jag hittar bara ett nytt plagg i webbutiken.. ser ni fler?
  • freemind
    Audrey Will skrev 2009-08-11 23:32:50 följande:
    Jag hittar bara ett nytt plagg i webbutiken.. ser ni fler?
    Jag såg alla alldeles nyss!
    De håller nog på och lägger upp!
  • Bina

Jaa jag hann se dem allihop också och maila NewYorker om det.. nu tror hon att jag är knäpp när hon kommer dit och det är tomt *fniss*

• NewYorker
    Bina skrev 2009-08-11 23:34:32 följande:
    Jaa jag hann se dem allihop också och maila NewYorker om det.. nu tror hon att jag är knäpp när hon kommer dit och det är tomt *fniss*
    Jag SLÄNGDE mig in på CountryDreams me köptryckarfingret berett, snopen blev jag, men då är det ju på gång!!! Yippee!!!

Jag vill också passa på att säga att jag handlat flera gånger från Country Dreams utan problem, så jag kommer att handla därifrån igen.

Rättare sagt, jag handlar nog hos den som är snabbast ut med det jag vill ha!
  • Mabimao

Bina:
    Vad tror du om "min" säljare?
    Läste precis på bambis blogg att denna fanns många av kvar av i OM butiken på rean. Är den inget fin på?

• freemind
    Bina skrev 2009-08-11 23:34:32 följande:
    Tur att du också såg det så att ingen tror att jag är knäpp!
  • Audrey Will

Gokväll förresten Kul att Fall Collection verkar vara på intågande, spännande!

Tråkigt att läsa att ett par av er blivit lurade på T. Själv handlar jag ff en hel på T, men håller mig faktiskt till begagnade plagg, de känns säkrare. Kopiorna krängs nog i princip alltid med tags. Plaggen som har kopievarning undviker jag som pesten, oavsett hur fantastisk säljaren verkar. Vill jag ha dom är det bara nätbutiker/fysiska butiker som gäller.

Mitt senaste köp förresten var en Lovely Knit bomull i rosa - underbar! Rekommenderas varmt till er som inte redan har den!

• Bina
    Mabimao skrev 2009-08-11 23:38:39 följande:
    Bina: Vad tror du om "min" säljare? Läste precis på bambis blogg att denna fanns många av kvar av i OM butiken på rean. Är den inget fin på?
    Jag är nog inte så orolig för att den är kopia.. mer rädd för att det är en helt ny traderare som kan försvinna i tomma intet.
  • Mabimao
    Bina skrev 2009-08-11 23:50:58 följande:
    Jag är nog inte så orolig för att den är kopia.. mer rädd för att det är en helt ny traderare som kan försvinna i tomma intet.
    Ah, du menar så......
    Gud vad jobbigt detta är......har aldrig tänkt så innan.

Nu, ang koftan. har du provat en?
  • Bina
    Mabimao skrev 2009-08-11 23:57:16 följande:
    Ah, du menar så...... Gud vad jobbigt detta är......har aldrig tänkt så innan. Nu, ang koftan. har du provat en?
    nope - tyvärr - men jag tror den är jättemysig!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna