• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Audrey Will
    Siabellon skrev 2009-06-12 21:57:30 följande:
    Den var slut där! Men tack iaf för tipset!Men jag har väl fanimej shoppat igen.......(ska klippa min kort nu). Nu får det banne mig vara nog tills höstkollektionen kommitLika bra att stänga av datorn så jag inte får några dumma ideér.
    Vad blev det? *nyfiken*
  • Siabellon

Fast innan jag lägger mig:
    Stargirl vad har du till din Hit and Run? Såg i bildtråden att du har en rosa och jag har den blåa men som jag skrev förut känner jag mig som en smällfet ballerina i den pga all vidd i nederdelen. Jag har provat med leggings o jeans i stuprör men inget ser ut att passa. Är det jag som är fånig kanske?

Får väl skaffa pluskonto o börja fota så jag får hjälp!

Natti!

• Milliemolly

La ut lite mollysar på Tradera som inte blivit använda.........................bättre att investera i nya

Jag är så nöjd med min Lovely Knit i bomull! och min chockrosa tenfold ull.

Mitt första Odd Molly var en vit blus med rosen på ärmen och knytband. Jag blev Mollyfräslt den säsongen Rosen var tag.

Det har blivit en hel del sedan dess Huga, vill inte tänka på summan och absolut inte berätta den för min man. Menhan är glad att jag har ett favvomärke då det är lätt att köpa presenter till mig Har nog fått 10 plagg minst på våra 4 år

• Siabellon
    Audrey Will skrev 2009-06-12 21:59:53 följande:
    Vad blev det? *nyfiken*
    Ett grått pointelle linne fr haven. Hoppas jag kan ha en 3a för boobisarna. Kupan ser så pyttig ut på bilderna i den modellen. sen ett par NovaStar jeans t sonen samt gitarrtröjan fr minirodini. Köpte tightsen hemmavid i förrgår
  • Siabellon
    Milliemolly skrev 2009-06-12 22:07:31 följande:
    La ut lite mollysar på Tradera som inte blivit använda.........................bättre att investera i nya Jag är så nöjd med min Lovely Knit i bomull! och min chockrosa tenfold ull. Mitt första Odd Molly var en vit blus med rosen på ärmen och knytband. Jag blev Mollyfräslt den säsongen Rosen var tag. Det har blivit en hel del sedan dess Huga, vill inte tänka på summan och absolut inte berätta den för min man. Menhan är glad att jag har ett favvomärke då det är lätt att köpa presenter till mig Har nog fått 10 plagg minst på våra 4 år
    Får man fråga vilka grejor som är dina där?
    Usch, summan är hemsk om man börjar räkna ihop*håller mig för öronen, blundar o rabblar bla bla bla för att försöka glömma bort*
  • LR75

Hej på er molly proffs!
    Är sugen på att köpa denna:
    233 - Lovely knit jacket - Rose

Men min fråga är hur är storlek 4, vad jämför jag den med i "normala" storlekar?

Tack på förhand!

• LR75

jaha...då har jag iaf lagt en beställning hos ajabajakids.se på en
    233 - Lovely knit jacket - Rose storlek 4.
    Måtte den passa...
    undrar bara hur jag skall kunna dölja denna för maken...tror inte han går på den gamla vanliga med "den här gamla trasan" "har jag haft hur länge som helst"

• Bina

Kikar in och säger god morgon - jag har missat massor förstås.. *applåd* en bildtråd!

Någon sade att man skall fota i försäkringssyfte och -JA- det skall man nog göra. Om man har denna Mollysamlar-hobby och satsar "allt" på det... har plagg för tiotusentals kronor men kanske faktiskt bor på ett ställe som inte "andas pengar" görs en bedömning av försäkringsbolaget hur sannorlikt det är att alla dessa plagg fanns i garderoben, och ersättning utgår ifrån det.
    Skadereglering/Riskbedömning

• Bina

Tjohooooooooo nu har jag fått orderbekräftelse på min klänning *dansar*

• Pokergirl

Härligt Bina! Då kommer nog klänningen på måndag.

Då det gäller försäkringsbolag så bedömer dom saker och ting väldigt olika. Vi hade inbrott där de stal merparten av min romsamling, ett tjugotal romflaskor. Vi fick, hör och häpna, ut en ganska stor del av beloppet på försäkringen. Däremot sa han att just större samlingar bör man ha specialförsäkrade, fotade och värderade/besiktade då det annars kan innebära att man inte får ut så stor del av värdet.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna