• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Siabellon

Jagg jorde en liten variant på hennes blogg. evalena -thats me!

men hörni, nu är jag orolig. Beställde ju en velourrobe fr Ajajbaja i förrgår kväll vid 20tiden. Trodde jag skulle få den i lådan i dag, men icke!
    Visst har de som service att om man betalarm kort innan ett visst klockslag så går paketet iväg samma dag. nu har det gått nästan 2,5 dygn! *orolig*

fick cupcaken iaf, inköpt som nyi påse , aldrig använd på blocket. jo, eller hur! Den luktar sköljmedel o påsen var inte en OM. tröjan är i midnight blue och var precis som min kortärmade variant lite tvättblekt. det blev den efter en, två tvättar.
    För mig är det ok att den var använd men det är irriterande att de försöker slå i en dumheter.
    *mutter mutter*

Har haft min imagination sweater idag, den jag skickade till OM för granskning o banne mig om det inte är en kopia iaf. den är redan lite nopprig vid ärmsluten! Ska bli intressant att se hur den blir efter tvätt.

nu ska jag iaf dra på mig det där jäkla regnstället(svensk sommars favoritklädsel) o gå ut en sväng.

• Siabellon

Just ja:

Kan inte alla berätta om när ni köpte ert första mollyplagg o vilket det var?
    Som jag skrev på Bambis blogg så var det den gråa ullklänningen för mig. Kommer inte ihåg vad den heter dock. kan det ha varit 2-3 år sen? Sen var jag fast!

• Bambiblogg

Min första var just en Light cotton emb. Älskar dem! Har 4 stycken.

Siabellon: Men jag tänkte att den kanske var så bra gjord att det inte syns innan användning? Men sen efter lite användning/tvätt så märker man? För jag tror inte att OM skulle göra misstaget och ha tomma sidor i boken!

• Bambiblogg

Jag mailade country dreams förut och frågade om när de skulle få in höstkollektionen och fick svar:

Hej Jenny,

Höstkollektionen beräknas komma i mitten av juli redan. Vi kommer att ta in mycket från höstkollektionen och kommer vara störst på Odd Molly till hösten.

Mvh, Anna

Intressant! Eller hur?

• villemina
    Siabellon skrev 2009-06-12 14:00:10 följande:
    Just ja:Kan inte alla berätta om när ni köpte ert första mollyplagg o vilket det var?Som jag skrev på Bambis blogg så var det den gråa ullklänningen för mig. Kommer inte ihåg vad den heter dock. kan det ha varit 2-3 år sen? Sen var jag fast!
    Detta plagg tog min Odd Molly-oskuld:

www.havenstockholm.se/Anna/images/shop/140_329A.jpg

...sen dess är jag fast.
  • Stargirl

Funderar på att fota alla mina OM plagg.....kan vi inte göra en bildtråd där man MÅSTE posta alla sina OM plagg

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • villemina
    Stargirl skrev 2009-06-12 15:13:00 följande:
    Funderar på att fota alla mina OM plagg.....kan vi inte göra en bildtråd där man MÅSTE posta alla sina OM plagg
    Jag tycker det låter superbra!

Min Lovealot kom idag!!! Bra jobbat, Haven!! Beställde den igår, den kom idag i posten!
    Tog storlek 3 och tycker den är ledig och skön. Bilder finns i mitt galleri (inga bra bilder, men det är ju SVÅRT att fota sig själv, eller hur??).

*NÖJD*

Den luktade RIKTIGT gott. Finns inget som slår OM-doften.
  • Audrey Will
    villemina skrev 2009-06-12 15:25:14 följande:
    Jag tycker det låter superbra!Min Lovealot kom idag!!! Bra jobbat, Haven!! Beställde den igår, den kom idag i posten! Tog storlek 3 och tycker den är ledig och skön. Bilder finns i mitt galleri (inga bra bilder, men det är ju SVÅRT att fota sig själv, eller hur??).*NÖJD*Den luktade RIKTIGT gott. Finns inget som slår OM-doften.
    Åååå den sitter ju perfekt på dig! Den ser ju inte alls kort ut! Gud så fin!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna