• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Stargirl
    Siabellon skrev 2009-06-12 17:43:13 följande:
    Gud vad jag halkar efter i tråden! Kul med kort men jag har för det första inte plus o sen räkande jag lite snabbt ihop hur många plagg det rör sig om o det är över 50 st.......Men jag o maken pratade faktiskt igår om att fota alla OMplaggen i försäkrningssyfte.Vad tror ni om ajabajakids då? tror ni att paketet kommit bort elelr att det bara är lite sent?Den gröna tenfolden som "vem-det-nu-var" som startade bildbloggen (är stressad som tusan, därför kommer jag inte ihåg) vill jag ha!!!!!
    Dte var jag ja den gröna är fin. Använder den hur mycket som helst.....Funderar på en annan färg till vintern.

Klart du ska fota. Jag fotade det som hängde i garderoben. Jag ligger helt klart i lä....jag har nog runt 25 OM plagg. Men fler blir det helt klart.
    Det är jätte lätt att uppgradera till PLUS.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Puffig Pingla
    malinoski skrev 2009-06-12 17:44:22 följande:
    Ett tips till alla OM-fanatiker:Tror att Åhlens började sin rea idag!Var där och suktade lite igår och då höll de som bäst på att märka upp kläderna.
    *Riktar bilen mot Åhlens City...*
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-06-12 17:47:46 följande:
    Tror de har tagit sig lite vatten över huvudet. Det är nog både fler kunder och leverantörer som hakat på och de verkar inte kunna hantera det.Var det många saker de hade ute?
    barnyard dress # 615, barnyard dress # 616, poplin lace trim tunic # 611. Sen var det nog några fler fast de la jag inte på minnet eftersom jag inte gillade dem.
  • villemina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-12 16:03:36 följande:
    Sa ju att den skulle sitta bra.Och doften tar jag cred för eftersom jag förmodligen var den person som senast hade den på mig (ons kväll 18.05)
    Hihi, ja, det var kanske du som doftade så gott!
    Audrey Will skrev 2009-06-12 16:06:00 följande:
    Rulla in den i ett badlakan och krama/tryck försiktigt ut vattnet!
    TACK! *springer till garderoben och greppar ett nytt badlakan*
    Puffig Pingla skrev 2009-06-12 16:08:44 följande:
    ååh, nu har jag sett bilden oxå. Du var ju rent utsagt sk*tsnygg i den. Satt som en smäck!
    TACK! Vad glad jag blir!
    Audrey Will skrev 2009-06-12 16:58:47 följande:
    Mmm! Där snodde jag husmors-titeln! Va festligt! Tänk, vi är tre stycken som 'småtafsat' på den blusen! (PP provade den, jag dreglade och ville köpa den och Villemina knep den)
    Haha, ja, den hänger i min garderob nu med tjejbaciller från alla er! Knasigt.

Nu blir det inte fler OM köp på ett tag, känner jag. Om jag inte fastnar för nåt på Tradera nåt mer... *farligt*
  • Bambiblogg
    malinoski skrev 2009-06-12 18:14:37 följande:
    Hittat en webbshop som har OM rea!www.strawberry-clothing.co.uk/index.phpNy shop för mig så vet ingenting om den..Någon som har erfarenhet?
    Så roligt med en till butik! Men nu har jag inte råd att handla mer och så vill man hinna spara till höstkollektionen. För den kommer väl nästa månad?
  • Innerjoin
    gambia90 skrev 2009-06-12 17:38:31 följande:
    Audrey Will skrev 2009-06-12 17:13:29 följande: Mailade just iväg en beställning till henne, så bra service. Bad henne räkna upp vad hon hade kvar i stl 4 och sedan fick jag välja och vraka av listan ;) Kommer definitivt shoppa där igen
    Oki, hur var det med frakt?
  • malinoski
    Siabellon skrev 2009-06-12 17:43:13 följande:
    Gud vad jag halkar efter i tråden! Kul med kort men jag har för det första inte plus o sen räkande jag lite snabbt ihop hur många plagg det rör sig om o det är över 50 st.......Men jag o maken pratade faktiskt igår om att fota alla OMplaggen i försäkrningssyfte. Vad tror ni om ajabajakids då? tror ni att paketet kommit bort elelr att det bara är lite sent? Den gröna tenfolden som "vem-det-nu-var" som startade bildbloggen (är stressad som tusan, därför kommer jag inte ihåg) vill jag ha!!!!!
    Om du är på jakt efter den gröna Tenfolden så tror jag att jag såg en sån på rea nyligen på marengs.com!
  • gambia90
    Innerjoin skrev 2009-06-12 19:07:56 följande:
    Oki, hur var det med frakt?
    vet ej ännu
  • Siabellon
    malinoski skrev 2009-06-12 19:30:17 följande:
    Om du är på jakt efter den gröna Tenfolden så tror jag att jag såg en sån på rea nyligen på marengs.com!
    Den var slut där! Men tack iaf för tipset!
    Men jag har väl fanimej shoppat igen.......(ska klippa min kort nu).
    Nu får det banne mig vara nog tills höstkollektionen kommit

Lika bra att stänga av datorn så jag inte får några dumma ideér.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna