• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-13 06:57:07 följande:
    Härligt Bina! Då kommer nog klänningen på måndag. Då det gäller försäkringsbolag så bedömer dom saker och ting väldigt olika. Vi hade inbrott där de stal merparten av min romsamling, ett tjugotal romflaskor. Vi fick, hör och häpna, ut en ganska stor del av beloppet på försäkringen. Däremot sa han att just större samlingar bör man ha specialförsäkrade, fotade och värderade/besiktade då det annars kan innebära att man inte får ut så stor del av värdet.
    Jaaa *hoppar och studsar*

Ja men precis.. sådär är det, det görs en individuell bedömning (maken jobbar med försäkringar men jag skall nog fota ändå - inser att det är ganska höga belopp det rör sig om) Men gud - samlar man på rom häftigt! Tråkigt med inbrott och jag gissar att det var svårt att ersätta?
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-12 11:24:35 följande:
    Sååå vacker!! Du är jättefin i den!! (kunde inte kommentera på bloggen, måste tydligen skapa nåt konto..)
    Tack snälla - nej du behöver inte göra konto - du väljer "Namn-webadress" så går det fint att kommentera.
  • Bina
    malinoski skrev 2009-06-12 13:04:50 följande:
    Ååå vad fantistiskt fin du var i klänningen! En riktig dröm... Måste även kommentera den helt underbara kappan/jackan (H Christensen) med bodyr du hade på bild strax där under. Tillhör den höstens kollektion? Kanske kan bli en konkurrent till pälsen på Tradera som jag låg sömnlös över inatt..
    Tack snälla - Ja den är från hk.
  • Pokergirl

Bina: Jo, tyvärr var min Rom väldigt svår att ersätta då den samlats på resor världen över, men det kändes ändå skönt med en liten kompensation.

Jag har kikat in shoparnas utbud och jag måste tyvärr säga att det jag skulle kunna tänka mig på rea verkar vara slut. Storlek 3 verkar tyvärr gå åt innan det hinner bli rea.

• Bina

Pokergirl.. ja jag lär ju inte knipa något heller på rea (4-3:a)

• Pokergirl

Bina: Åh, det är riktigt synd om oss! Jag tror jag måste gå igenom alla shoppar igen, NÅGOT måste väl finnas kvar till oss?!

• Bina

Någon med pilgrimklänning+underklänning som jag kan prata med?

• Bina

• Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-13 07:14:52 följande:
    Bina: Åh, det är riktigt synd om oss! Jag tror jag måste gå igenom alla shoppar igen, NÅGOT måste väl finnas kvar till oss?!
    JA hojta om du hittar något (jag vill helst handla i sverige)
  • freemind
    Bina skrev 2009-06-13 07:23:16 följande:
    Jag har en grå Pilgrimsklänning med tillhörande underklänning :)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna