• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-12 15:25:14 följande:
    Jag tycker det låter superbra!Min Lovealot kom idag!!! Bra jobbat, Haven!! Beställde den igår, den kom idag i posten! Tog storlek 3 och tycker den är ledig och skön. Bilder finns i mitt galleri (inga bra bilder, men det är ju SVÅRT att fota sig själv, eller hur??).*NÖJD*Den luktade RIKTIGT gott. Finns inget som slår OM-doften.
    Sa ju att den skulle sitta bra.

Och doften tar jag cred för eftersom jag förmodligen var den person som senast hade den på mig (ons kväll 18.05)
  • Audrey Will
    villemina skrev 2009-06-12 15:50:55 följande:
    Asså... Hur ska man göra?! Jag har precis handtvättat min blåa Lovelier Knit och den är ju DYNGSUR (såklart). Hur ska jag göra för att få den torr på ett bra sätt? Just nu har jag lagt ut ett badlakan på en torkställning och lagt ut koftan där så gott jag kunde. Den ska ju helst inte hänga, kan tänka mig att den blir jätte-uttöjd då. Hur gör ni?? Om jag får gissa så tar det EN VECKA innan den är riktigt torr... Vill ju ha den imorgon, helst.
    Rulla in den i ett badlakan och krama/tryck försiktigt ut vattnet!
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-12 16:06:00 följande:
    Rulla in den i ett badlakan och krama/tryck försiktigt ut vattnet!
    Oh, det där var vuxenpoäng!

*Försöker komma ihåg tipset till det är tvättdags*
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-12 15:30:05 följande:
    Tack!Ja, visst är den snygg?? Tycker om färgen också, den blev inte så fel till min hy som jag hade lite aningar om att den kanske skulle bli.
    ååh, nu har jag sett bilden oxå. Du var ju rent utsagt sk*tsnygg i den. Satt som en smäck!
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-12 16:07:16 följande:
    Oh, det där var vuxenpoäng! *Försöker komma ihåg tipset till det är tvättdags*
    Mmm! Där snodde jag husmors-titeln!
    Puffig Pingla skrev 2009-06-12 16:03:36 följande:
    Sa ju att den skulle sitta bra.Och doften tar jag cred för eftersom jag förmodligen var den person som senast hade den på mig (ons kväll 18.05)
    Va festligt! Tänk, vi är tre stycken som 'småtafsat' på den blusen! (PP provade den, jag dreglade och ville köpa den och Villemina knep den)
  • Innerjoin

Men åhh, hilfe bitte! Har letat i tråden nu, men hittar inte...Någon tipsade om en nätbutik i Skåne som eg inte var en nätbutik, utan man fick ringa eller maila och beställa isf. De hade 20% på OM fram till midsommar....
    Någon som vet vilken det är?

Och isf Stargirl, kan du inte lägga in den i TS? Dessutom www.minzo.se och www.estiliodesign.se/ gallerielverket verkar inte finnas, inte
    need2have heller...

• Audrey Will
    Innerjoin skrev 2009-06-12 17:10:53 följande:
    Men åhh, hilfe bitte! Har letat i tråden nu, men hittar inte...Någon tipsade om en nätbutik i Skåne som eg inte var en nätbutik, utan man fick ringa eller maila och beställa isf. De hade 20% på OM fram till midsommar....Någon som vet vilken det är? Och isf Stargirl, kan du inte lägga in den i TS? Dessutom www.minzo.se och www.estiliodesign.se/ gallerielverket verkar inte finnas, inteneed2have heller...
    www.idyllinterior.se/default.asp Denna var det va?
  • Bambiblogg
    Innerjoin skrev 2009-06-12 17:10:53 följande:
    Men åhh, hilfe bitte! Har letat i tråden nu, men hittar inte...Någon tipsade om en nätbutik i Skåne som eg inte var en nätbutik, utan man fick ringa eller maila och beställa isf. De hade 20% på OM fram till midsommar....Någon som vet vilken det är? Och isf Stargirl, kan du inte lägga in den i TS? Dessutom www.minzo.se och www.estiliodesign.se/ gallerielverket verkar inte finnas, inteneed2have heller...
    Nej, den där listan verkar behöva uppdateras!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna