• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • freemind

Jag bor på en liten ort och här finns det en TANTaffär som har Odd Molly. Personalen är den tristaste man kan tänka sig så det är mycket sällan som jag går in där. Jag gjorde ett undantag idag, jag drar str 4 och detta hade de i min storlek: en Poplin Sleeved frilled blus, en turkos Lovely knit jacket # 233 i bomull , en jeans kjol #729 Vintage. Hmmm... ska man ha is i magen till rean som antagligen börjar nästa vecka eller ska jag rusa dit och köpa?

• Puffig Pingla
    gambia90 skrev 2009-06-12 17:38:31 följande:
    Mailade just iväg en beställning till henne, så bra service.Bad henne räkna upp vad hon hade kvar i stl 4 och sedan fick jag välja och vraka av listan ;)Kommer definitivt shoppa där igen
    Trodde jag länsade alla 4:or igår
  • gambia90
    Puffig Pingla skrev 2009-06-12 17:40:25 följande:
    Trodde jag länsade alla 4:or igår
    nix. Jag fick en nätt liten lista ;)
  • gambia90
    freemind skrev 2009-06-12 17:40:23 följande:
    Jag bor på en liten ort och här finns det en TANTaffär som har Odd Molly. Personalen är den tristaste man kan tänka sig så det är mycket sällan som jag går in där. Jag gjorde ett undantag idag, jag drar str 4 och detta hade de i min storlek: en Poplin Sleeved frilled blus, en turkos Lovely knit jacket # 233 i bomull , en jeans kjol #729 Vintage. Hmmm... ska man ha is i magen till rean som antagligen börjar nästa vecka eller ska jag rusa dit och köpa?
    kjolen vill jag ha ;)
  • Siabellon

Gud vad jag halkar efter i tråden!
    Kul med kort men jag har för det första inte plus o sen räkande jag lite snabbt ihop hur många plagg det rör sig om o det är över 50 st.......Men jag o maken pratade faktiskt igår om att fota alla OMplaggen i försäkrningssyfte.

Vad tror ni om ajabajakids då? tror ni att paketet kommit bort elelr att det bara är lite sent?

Den gröna tenfolden som "vem-det-nu-var" som startade bildbloggen (är stressad som tusan, därför kommer jag inte ihåg) vill jag ha!!!!!

• malinoski

Ett tips till alla OM-fanatiker:
    Tror att Åhlens började sin rea idag!
    Var där och suktade lite igår och då höll de som bäst på att märka upp kläderna.

Tänker själv hålla mig därifrån för nu kan jag inte shoppa mer, har blivit helt fanatisk i mitt shoppande av OM (- och det är alltihop ert fel.. :))

Kanske är värt att springa dig och kolla i alla fall för er som har vägarna förbi efter jobbet (eller afterworken)?

• freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-06-12 17:39:28 följande:
    Upptäckte precis att Campadre gjort en deal med OM. Där kan det dyka upp rea ibland. Har tydligen precis missat en.
    Jag köpte tre plagg från förra kampanjen. Fast lite sur är jag på dem. Jag hängde på låset prick kl 12 när kampanjen öppnade. En blus var slut i min storlek, så den fick de sätta tillbaka pengarna för. En tunika kom i fel storlek, de skyllde på att företaget som packat för dem skickat fel och att jag skulle vänta i en vecka och se om någon annan fått "min" tunika. Men den dök aldrig upp, så den fick jag skicka tillbaka och som plåster på såren fick jag 200 kr extra tillbaka.
    Det tråkiga var att de tog ungefär en vecka på sig att svara på varje mail :(
  • Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-06-12 17:45:10 följande:
    Jag köpte tre plagg från förra kampanjen. Fast lite sur är jag på dem. Jag hängde på låset prick kl 12 när kampanjen öppnade. En blus var slut i min storlek, så den fick de sätta tillbaka pengarna för. En tunika kom i fel storlek, de skyllde på att företaget som packat för dem skickat fel och att jag skulle vänta i en vecka och se om någon annan fått "min" tunika. Men den dök aldrig upp, så den fick jag skicka tillbaka och som plåster på såren fick jag 200 kr extra tillbaka.Det tråkiga var att de tog ungefär en vecka på sig att svara på varje mail :(
    Tror de har tagit sig lite vatten över huvudet. Det är nog både fler kunder och leverantörer som hakat på och de verkar inte kunna hantera det.

Var det många saker de hade ute?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna