• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-01 14:41:53 följande:
    och helt enkelt bekvämare. :)
    Precis.
    Sen kanske de inte är så stabila om man har nån billig skit, därför undviker jag såna!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-06-01 14:50:02 följande:
    Precis. Sen kanske de inte är så stabila om man har nån billig skit, därför undviker jag såna!
    Ja, det är läskigt, man vill ju ha en bra en.
    I min framtid då är jag en hammockägare. Där ska jag ligga och sörpla rödtjut.
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-01 15:00:14 följande:
    Ja, det är läskigt, man vill ju ha en bra en. I min framtid då är jag en hammockägare. Där ska jag ligga och sörpla rödtjut.
    Låter bra det!
    Vi vill också ha en. Hittade en billig för 995:- som vi kollade på men den var så ranglig så den ville vi inte ha. Men det är ju så, man får det man betalar för.
  • Leos och Vincents mamma

Gahh, det är INTE lätt att smörja in en ettåring med solkräm som absolut inte vill stå still! Solkräm överallt och i håret bland annat. Men nu så, nu är jag och Vincent redo för trädgården efter sov och ätstund. Leo och hans morfar var på mcdonalds förut när jag ringde, de kommer hem till middagen vid 18.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet

halloj brudar.nu har vi flyttat.villken skillnad det är är här mot ryd.barnen stormtrivs här och de sover mycket bättre nu.idag kopplade vi in datorn.

hoppas alla mår bra.

jennyoPatrik

hoppas allt är bra med er,nu är du snart Fru.jag håller tummarna att ni får strålande väder på bröllopet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-01 15:37:17 följande:

Gahh, det är INTE lätt att smörja in en ettåring med solkräm som absolut inte vill stå still! Solkräm överallt och i håret bland annat. Men nu så, nu är jag och Vincent redo för trädgården efter sov och ätstund. Leo och hans morfar var på mcdonalds förut när jag ringde, de kommer hem till middagen vid 18.
    villken buse
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-06-01 16:08:11 följande:
    halloj brudar.nu har vi flyttat.villken skillnad det är är här mot ryd.barnen stormtrivs här och de sover mycket bättre nu.idag kopplade vi in datorn.hoppas alla mår bra.jennyoPatrikhoppas allt är bra med er,nu är du snart Fru.jag håller tummarna att ni får strålande väder på bröllopetLeos och Vincents mamma skrev 2009-06-01 15:37:17 följande: villken buse
    Vad skönt att ni trivs!
    Tack, det är bara bra här. Ska snart åka och hämta min klänning Kommer vilja prova den hela tiden
    Ja det behövs, enligt rykten skulle det bli 9-11 grader och regn... Hoppas på sol men å andra sidan betyder ju regn på bröllopsdagen tur
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-01 16:22:32 följande:
    Vad skönt att ni trivs!Tack, det är bara bra här. Ska snart åka och hämta min klänning Kommer vilja prova den hela tiden Ja det behövs, enligt rykten skulle det bli 9-11 grader och regn... Hoppas på sol men å andra sidan betyder ju regn på bröllopsdagen tur
    då ska jag hålla tummarna att det inte blir dåligt väder.här är det bara bra.jättskönt att man kan sova hela nätterna utan att bli väkt hela tiden av störande folk utanför.grannarna i ryd tog farväl när vi flyttade,de tyckte att det var tråkigt att vi flyttade då vi var bra och trevliga som granne.men flytten ångrar vi inte ett dugg.

nu ska vi bara vänta på att g kommer hit och kollar villka tapeter som ska ordnas till.i två rum har de inte användt lim på vissa tapetvåder. så det ser inte klokt ut på vissa ställen

vet nån hur varmt det är idag?lilla tösen däckade idag utav värmen.själv fick man huvudvärk direkt
  • JePaLuLi

Vi har 27 grader här på baksidan och då ligger inte solen på... Kompisen hade 29,5 grader i skuggan :-O

• Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-01 16:30:38 följande:
    Vi har 27 grader här på baksidan och då ligger inte solen på... Kompisen hade 29,5 grader i skuggan :-O
    oj så varmt,inte undra på att jag fick huvudvärk nästan direkt.hopplöst att man inte klarar av värmen.

har ni i tråden tänkt ha nån fika framöver?
  • dinana

hej cicci, vad roligt att höra att ni trivs. jag tar gärna en fika i dagarna. har pyttelite pengar på kontot, men man får väl ta och sälja av alla sina mammakläder nu. Har nog ett hundratal plagg som ligger och skräpar. Är tradera bäst tro? Eller skall man satsa på köp å sälj här eller kanske Blocket.

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4