• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-06-01 16:08:11 följande:
    halloj brudar.nu har vi flyttat.villken skillnad det är är här mot ryd.barnen stormtrivs här och de sover mycket bättre nu.idag kopplade vi in datorn.hoppas alla mår bra.jennyoPatrikhoppas allt är bra med er,nu är du snart Fru.jag håller tummarna att ni får strålande väder på bröllopetLeos och Vincents mamma skrev 2009-06-01 15:37:17 följande: villken buse
    Skönt att ni trivs Jag fikar gärna nån dag. Här har vi 29 grader i skuggan.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

hemma igen efetr att ha hämtat paket på konsum... håller mig hemma i skuggan på balkongen med iste och saft tills solen går ner... sen ska jag parta till det rejält med en hel alcofri öl.. tjohooo..

• Fru T

Nu är ja hemkommen efter en trevlig tripp på stan å en stooor god Islatte mumma!

Vi köpte en "fylla i bok" på designtorget till bebis som är huuur söt som hällst, inte så där stel å tråkig som en del kan va å har massa söta bilder i sig.

Den heter:

bästa boken om mig inte så lite kaxig

av terese Öman

*tipsar er som åsså väntar små*

Å så va vi på Lättsam å koöte en massage roller, gryyymt skön! bril mannens räddning från ömma händer då han på kvällarna ofta får gno min rygg med nävarna å ja är heelt säker på att den komer väl till hands på förlossningen me 150kr men guud så värt det! http://www.omnimassage.com/Omni%20Combo/combo.htm

Fyyy va söta leksaker den butiken har, dit kommer ja skicka alla när det är dax att köpa presenter

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-06-01 17:21:06 följande:
    Nu är ja hemkommen efter en trevlig tripp på stan å en stooor god Islatte mumma!Vi köpte en "fylla i bok" på designtorget till bebis som är huuur söt som hällst, inte så där stel å tråkig som en del kan va å har massa söta bilder i sig.Den heter:bästa boken om mig inte så lite kaxigav terese Öman*tipsar er som åsså väntar små*Å så va vi på Lättsam å koöte en massage roller, gryyymt skön! bril mannens räddning från ömma händer då han på kvällarna ofta får gno min rygg med nävarna å ja är heelt säker på att den komer väl till hands på förlossningen me 150kr men guud så värt det! www.omnimassage.com/Omni%20Combo/combo.htmFyyy va söta leksaker den butiken har, dit kommer ja skicka alla när det är dax att köpa presenter
    Den där massage prylen är bra. *tummen upp* Har en sedan tidigare mot träningsvärkiga ben. ;) Så finns det också ett litet hål på man kan droppa några droppar massageolja, så blir det ännu göttare. Lättstädad är den också.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-06-01 16:22:32 följande:
    Vad skönt att ni trivs!Tack, det är bara bra här. Ska snart åka och hämta min klänning Kommer vilja prova den hela tiden Ja det behövs, enligt rykten skulle det bli 9-11 grader och regn... Hoppas på sol men å andra sidan betyder ju regn på bröllopsdagen tur
    Jag håller också tummarna för sol på lördag. Eller så som det var på vårt bröllop, regnade på förmiddagen och solen kom fram precis när vi kom ur kyrkan, sedan var det en magisk kväll med världens finaste solnedgång vid havet...inte ett moln på himlen.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • dinana
    Apipoulai skrev 2009-06-01 18:37:29 följande:
    Jag håller också tummarna för sol på lördag. Eller så som det var på vårt bröllop, regnade på förmiddagen och solen kom fram precis när vi kom ur kyrkan, sedan var det en magisk kväll med världens finaste solnedgång vid havet...inte ett moln på himlen.
    Låter helt underbart =)
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-06-01 18:37:29 följande:
    Vi hade regn på förmiddagen, soool strax före vigseln å ända fram tills sista köttbiten va grillad å sen när alla satt vid bords så sa det pang pang å homlen ramla ner med ett brak å det blixtrade å dundrade över havet utanför men åå så underbar dag ändå
  • Firstandhappy

ut med de ena o in med annan..
    får långbesök a en kompis till sambon som ska bo här ett tag, problem med kvinnan så han packar en väska o kommer hit... trevlig trevligt, synd bara att man inte hann vara ledig mer efter svärisarnas besök innan det ockuperas igen...
    ja ja hann ju ta en dusch o springa naken en dag iallafall...

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-01 19:00:34 följande:
    ut med de ena o in med annan..får långbesök a en kompis till sambon som ska bo här ett tag, problem med kvinnan så han packar en väska o kommer hit... trevlig trevligt, synd bara att man inte hann vara ledig mer efter svärisarnas besök innan det ockuperas igen... ja ja hann ju ta en dusch o springa naken en dag iallafall...
    ja å sen kommer bebis, fullt hus heelatiden....

Springa naken e sköönt men vi har sån insyn så ja springer i trosor å bikiniöverdel iställe
  • Fru T

va duktig nyss!

Följde me mannen ut te bilen för att kontrolera så bältet inte va för kort för babyskyddet, har nämligen hört att saab har korta bälten, sikken tur ja gjorde det för bältet va 1 decimeter för kort!
    Vi hade tänkt slippa instalera basen innan bebis kommer eftersom vi tänkt å ha den me stol fram, men tji fick vi...
    Imorron är det jag som instalerar basen när mannen sover så vi slipper göra det uppe på sjukan när vi ska åka hem, men ja sätter den nog bak så ja slipper åka bak i kanske två veckor så kan vi ju flytta fram den sen när bebis kommit....

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4