• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T

önskar ja bara kunde lägga mig ner, slappna av, käka lösgodit å läsa en bok eller nåt men det bara kryper i kroppen på mig.

Å alla dom där tårarna ja sluppit under helatiden har börjat komma NU....

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-06-02 09:27:03 följande:
    Här har vi blivit sjuka, självklart bara för att man har mkt att stå i och att Liam fyller år på fredag och det skulle bli kalas under hela helgen. Men vi får se om vi kryar på oss tills dess.
    då får ni krya på er.
    Fru T skrev 2009-06-02 10:07:49 följande:
    önskar ja bara kunde lägga mig ner, slappna av, käka lösgodit å läsa en bok eller nåt men det bara kryper i kroppen på mig.Å alla dom där tårarna ja sluppit under helatiden har börjat komma NU....
    ush förstår att du är trött på att vara gravid.vi får hoppas att lilla tösen inte vill stanna många dagar till i din mage
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-06-02 10:20:41 följande:
    ush förstår att du är trött på att vara gravid.vi får hoppas att lilla tösen inte vill stanna många dagar till i din mage
    Kommer inte ihåg om du sa namnet till mig på skogskyrkogården? Vet du vad den heter?
  • LillaLilli
    Fru T skrev 2009-06-02 09:54:41 följande:
    Jätte snällt att du erbjuder men ja löser det på nåt sätt... Vaknade bara med ett sjuuukt dåligt humör.Å ett oboyglas över hela mig gjorde liksom inte det hela bättre...
    så bra att det löser sig. bara tänkte ^^

hehe nej usch det låter inte som en så bra morgon!
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-02 10:22:21 följande:
    Kommer inte ihåg om du sa namnet till mig på skogskyrkogården? Vet du vad den heter?
    den heter lilla aska griftesgård om jag minns rätt.minnet är som det är*skratt*
    om du åker bil från stan så åker du förbi rondellen vid stationmacken som ligger vid T1,åk sedan leden mot lambohov,efter en bit står det skyltat" lilla ska griftesgård"på en skylt,sväng in där.sedan blir det en väg genom "landet"och sen genom en skog .sen är du framme.kyrkogården ligger då på vänster sida
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-06-02 10:29:14 följande:
    den heter lilla aska griftesgård om jag minns rätt.minnet är som det är*skratt*om du åker bil från stan så åker du förbi rondellen vid stationmacken som ligger vid T1,åk sedan leden mot lambohov,efter en bit står det skyltat" lilla ska griftesgård"på en skylt,sväng in där.sedan blir det en väg genom "landet"och sen genom en skog .sen är du framme.kyrkogården ligger då på vänster sida
    Tack
  • Familjetrollet
    Familjetrollet skrev 2009-06-02 10:31:32 följande:
    Fru Thär kommer länk på kartankartor.eniro.se/
    adressen är Lilla aska griftegård KREMATORIET, 58598 LINKÖPING
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-06-02 10:31:32 följande:
    Fru Thär kommer länk på kartankartor.eniro.se/
    nje den funka inte
  • Fru T