• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-06-01 19:37:04 följande:
    Firstandhappy: Jag får ta och tacka för den fina presenten jag fick av dig och din familj. Jag blev lite chockad av att få besök på sjukhuset som du kanske märkte =D *hehe* Får se när de kläderna kommer till användning. Just nu så känns det som det kommer dröja ett bra tag, men man vet ju aldrig. Ibland så sticker de ju iväg i växten.
    Det var så lite så, hade inte räknat med att knalla in till dig på sjukan heller, pratade med en av sköterskorna o bad henne lämna den till dig men hon tyckte att jag kunde knalla in..
    Ja nån gång kommer det ju säkert att passa även om det dock tar lite tid kanske... tänkte mest det kunde vara en trevlig gest..
  • Fru T

Jag har en fot som ligger å spjänar mot revbenen på höger sida å när ja trycker ner den så trycker hon tillbaka den ännu hårdare så det dessutom ilar till rejält neråt... tror det är nån mer än ja som är trött på att hon är där inne nu Om bara kroppen ville släppa ut henne me!

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-06-01 20:48:49 följande:
    Det var så lite så, hade inte räknat med att knalla in till dig på sjukan heller, pratade med en av sköterskorna o bad henne lämna den till dig men hon tyckte att jag kunde knalla in.. Ja nån gång kommer det ju säkert att passa även om det dock tar lite tid kanske... tänkte mest det kunde vara en trevlig gest..
    Haha, där ser man. Det konstiga är att på lappen in till förlossningen special BB så står det att bara familj och anhöriga för komma in. Men sen så verkar de ju släppa in vem som helst när som helst ändå. Haha... men de är väldigt snälla där i alla fall måste jag säga. Trivdes väldigt bra och när man väl bott där i ett par dagar så är man helt plötsligt bundis med alla känns det som. Det roliga var att en av tjejerna i personalen kom ihåg mig jätteväl sen jag låg in 2006 med Molly. Jag minns henne knappt, men hon kom ihåg massor och hade sett mig på stan och visste massa om mig.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-06-01 16:43:36 följande:
    hej cicci, vad roligt att höra att ni trivs. jag tar gärna en fika i dagarna. har pyttelite pengar på kontot, men man får väl ta och sälja av alla sina mammakläder nu. Har nog ett hundratal plagg som ligger och skräpar. Är tradera bäst tro? Eller skall man satsa på köp å sälj här eller kanske Blocket.
    köp och sälj är urdålig,jag har fått en enda pryl såld där.blocket och T går mycket bättre.fy vad ömma mina stackars fötter är,ajaj.

ja här är man nästan pank som en kyrkråtta,flytten blev dyrare än beräknat
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-01 19:58:52 följande:
    Ja såg att det stod det fortfarande men det stod ju även där när hon sa att dom hade tre som dom vägde mellan å inte bestämt sig än å eftersom hon inte sagt att dom bestämt sig för nått så va ja lite nyfiken
    Jaha!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan08

Jag håller med tummarna för fint väder på lördag. Jessica ska ju dansa studentbal då, vore ju triost om det regnade på alla balklädda ungdomar. Dom ska ju även ha picnic i trädgårdsföreningen efter.

• Fru T

Vaknade med ett PING klockan 4, envisades med att ligga kvar i sängen tills ja höll på att hungra igål å nu är frukosten avklarad, fortfarande klarvaken å pigg

Vad gör man nu då.... *suck*

Lägger mig ner i soffan å hoppas på ett underverk...

• thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-06-02 06:25:03 följande:
    Vaknade med ett PING klockan 4, envisades med att ligga kvar i sängen tills ja höll på att hungra igål å nu är frukosten avklarad, fortfarande klarvaken å pigg Vad gör man nu då.... *suck* Lägger mig ner i soffan å hoppas på ett underverk...
    Inte lätt att vara vaken. Kan hon inte ta och titta ut snart lilla tösen?!

Ska strax iväg och skriva en tenta jag inte kan. Uscha. :(
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-02 06:46:51 följande:
    Inte lätt att vara vaken. Kan hon inte ta och titta ut snart lilla tösen?! Ska strax iväg och skriva en tenta jag inte kan. Uscha. :(
    Hon tycker väll att ja ska gå på morfars begravning först eller nåt...

För mig får det gärna sätta igång NU, är inte alls på humör för att tröffa folk överhuvetaget... än mindre prata me folk så släkten lär möta en grinig Linda idag, men ja antar att dom förstår mig å hoppas dom låter mig va...

började frukosten med att hälla et stort glas oboy över hela mg så ja fick ställa mig å skura golvet å sen duscha
  • Fru T

ja har ju fan inte änns nåt att ta på mig på begravningen, använder typ aldrig svarta eller mörka kläder så det ända ja har är ett par korta svarta klänninger eller ett par små svarta linnen som ja omöjligt skulle få på mig nu å att gå å köpa nåt för att ha idag å sen sälja är inget alternativ då det känns som att kasta pengar i sjön {#lang_emotions_yell}

Aja det löser sig kanske... vi har ju svarta sopsäckar!

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4