• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T

joo är det nån som vet va den där skogskyrkogården heter som ligger utanför lambohov mot slaka??

Ska ju dit i morron på morfars begravning å det kan va bra om vi hittar...

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-06-01 18:35:25 följande:
    Den där massage prylen är bra. *tummen upp* Har en sedan tidigare mot träningsvärkiga ben. ;) Så finns det också ett litet hål på man kan droppa några droppar massageolja, så blir det ännu göttare. Lättstädad är den också.
    Ja har suttit å dragit den under fötterna en lång stund å DET va skööönt min svank å höft gillar den me... får nog lägga ifrån mig den nu så ja inte blir helt slut i armen å handen iställe
  • dinana

Firstandhappy: Jag får ta och tacka för den fina presenten jag fick av dig och din familj. Jag blev lite chockad av att få besök på sjukhuset som du kanske märkte =D *hehe* Får se när de kläderna kommer till användning. Just nu så känns det som det kommer dröja ett bra tag, men man vet ju aldrig. Ibland så sticker de ju iväg i växten.

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-01 19:37:04 följande:
    Firstandhappy: Jag får ta och tacka för den fina presenten jag fick av dig och din familj. Jag blev lite chockad av att få besök på sjukhuset som du kanske märkte =D *hehe* Får se när de kläderna kommer till användning. Just nu så känns det som det kommer dröja ett bra tag, men man vet ju aldrig. Ibland så sticker de ju iväg i växten.
    Hur går det me lillkillen sköter han sig å han ni bestämt er för nåt namn än
  • dinana
    Fru T skrev 2009-06-01 19:39:13 följande:
    Ja han är helt underbar. Skriker bara när han är väldigt hungrig. Väldigt aktiv och leker mycket med sina händer. BVC-tanten var väldigt imponerad, men tanke på att han inte är så gammal egentligen. Vecka 38+1 idag.

Vi har inte bestämt något namn ännu, men Leonard är det som ligger högst just nu. Men vi får se.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Leos och Vincents mamma

Jag hoppas oxå på fint väder på lördag, vi ska fira min pappa då som fyller 50 år och det ska vi göra på min farmors och farfars landställe. Så då är det bra om det är fint väder, visserligen så sitter vi på deras altan med tak, men ändå, kan ju vara kul om barnen kan vara ute och leka på deras jättestora tomt.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-01 19:39:13 följande:
    Jag gissar att han heter Leonard
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-01 19:51:46 följande:
    Jag gissar att han heter Leonard
    Ja såg att det stod det fortfarande men det stod ju även där när hon sa att dom hade tre som dom vägde mellan å inte bestämt sig än å eftersom hon inte sagt att dom bestämt sig för nått så va ja lite nyfiken
  • Fru T

Tösen har rört sig massor idag å håller på än... kommer va stark när hon kommer ut

det ilade regält när vi va uppe på stan så ja fick stanna mitt i ett steg flera gånger. vi gick i sakta takt men mormor va impad över att ja va så pigg som ja är ändå, hon trodde inte ja orka gå upp på stan

Nu håller hon på å trycker sig neråt så det bara ilar å då sitter ja ändå stilla...

• playmate86

hej behöver hjälp är det någon som jobbar som sjuksköterska eller undersköterska
    så vore jag tacksam om denne kunde inboxa mig sitter fast i ett skolarbete.

tackar

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4