• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T

Ja kan tillägga att Morfar va en "nyckter" alkoslist som levt ett välldigt speciellt liv å det är många blandade känslor runt hela hans död och allt som har med den att göra.. För mig och mina syskon har han tex inte vart nån morfar åt på många år, mina syskon kände han knapt då dom bara träffat honom ett fåtal ggr... Vi har ju mormors man som är mer morfar för oss...

Alla släkter har sina intriger...

Bäst kontakt hade mammas älsta syster å hennes barn med honom... å dom bor i växjö.. Morfar bodde hela mitt liv här uppe i Linköping...

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • thelifesaviour

Pust, nu har jag misslyckats med en tenta.

Så för att trösta mig för det och samtidigt fira att jag nu har "sommarlov" så är älsklingen och köper kebabrulle åt oss! En med mindre kött och mer sallad till mig, the shit! :)

• JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-02 12:26:23 följande:
    Pust, nu har jag misslyckats med en tenta. Så för att trösta mig för det och samtidigt fira att jag nu har "sommarlov" så är älsklingen och köper kebabrulle åt oss! En med mindre kött och mer sallad till mig, the shit! :)
    Hihi, så vill jag också ha det! Va gött, nu blev jag också sugen!
    Ska strax till bvc med grabbarna. Läkarbesök idag... 6 månaderskontroll och 18 månaderskontroll, smidigt att kunna ta det samtidigt
    Fru T skrev 2009-06-02 12:26:00 följande:
    Ja kan tillägga att Morfar va en "nyckter" alkoslist som levt ett välldigt speciellt liv å det är många blandade känslor runt hela hans död och allt som har med den att göra.. För mig och mina syskon har han tex inte vart nån morfar åt på många år, mina syskon kände han knapt då dom bara träffat honom ett fåtal ggr... Vi har ju mormors man som är mer morfar för oss...Alla släkter har sina intriger...Bäst kontakt hade mammas älsta syster å hennes barn med honom... å dom bor i växjö.. Morfar bodde hela mitt liv här uppe i Linköping...
    Ja det ska gudarna veta att alla släkter har sina intriger. Jag hoppas det går bra idag iaf!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-06-02 12:26:00 följande:
    Ja kan tillägga att Morfar va en "nyckter" alkoslist som levt ett välldigt speciellt liv å det är många blandade känslor runt hela hans död och allt som har med den att göra.. För mig och mina syskon har han tex inte vart nån morfar åt på många år, mina syskon kände han knapt då dom bara träffat honom ett fåtal ggr... Vi har ju mormors man som är mer morfar för oss...Alla släkter har sina intriger...Bäst kontakt hade mammas älsta syster å hennes barn med honom... å dom bor i växjö.. Morfar bodde hela mitt liv här uppe i Linköping...
    Vart i stan bodde han?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-02 12:35:59 följande:
    Vart i stan bodde han?
    han har bott lite överallt me nu senast så bodde han på nåt boende vid bibblan..
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-06-02 12:26:23 följande:
    Pust, nu har jag misslyckats med en tenta. Så för att trösta mig för det och samtidigt fira att jag nu har "sommarlov" så är älsklingen och köper kebabrulle åt oss! En med mindre kött och mer sallad till mig, the shit! :)
    bläää för misslyckade tentor... gott med mat, här ska det snart bli chicken nuggets o chilisallad... gott för halsbrännan...
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-06-02 13:00:58 följande:
    han har bott lite överallt me nu senast så bodde han på nåt boende vid bibblan..
    Ok, tänkte om han hade bott här i lambohov eftersom begravningen är i närheten.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-06-02 13:04:58 följande:
    bläää för misslyckade tentor... gott med mat, här ska det snart bli chicken nuggets o chilisallad... gott för halsbrännan...
    Inte så farligt med misslyckade tentor egentligen, jag gör det så sällan. Man kan ju inte klara allt på första försöket jämt. Jag hade så otroligt svårt att fatta vad jag skulle plugga på, men nu när jag fått se en tenta känns det otroligt mycket lättare att klara det.
  • Maria84

Hur svårt ska det vara att sova egentligen. Sambon tog med sig båda grabbarna för att uträtta lite ärenden och tanken var att jag skulle vila eftersom jag är helt slut, finns ingen kraft till nåt. Men inte fasen kan jag somna! Ligger bara och vrider på mig så nu ger jag upp. Sitter och slöar i soffan istället.
    Fan vad jag hatar att vara sjuk! Och så här dålig brukar jag inte bli utav en vanlig förkylning.

Fru T skrev 2009-06-02 12:02:44 följande:
    Jaha då har ja tagit ett beslut att inte köra mer bil fören bebis tittat ut!!!Åkte till ikano...Inom loppet av en timma (hemifrån å hem igen) så höll ja på att få utbrått ca 10 ggr... började nog gråta fyra av dom, tex för att en lastbil körde i rumpan på mig, drickan i kyldisken inte va tillräkligt kall, mamma hör inte sin mobil när hon kör bil å det va inte änns nå viktigt ja ville hene... Men bäst av allt ja va tvungen att dra bak sätet när ja skulle ut ur bilen...tror ja kan räknas som en trafikfara nu så passagerar sätet är MIN plats Men ja hittade iallafall klänningen + en kardigan + leggings = mer pengar spänderade än va som va meningen... menmen allting i min vanliga storlek å inte i närheten av mamma kläderna så ja kommer ju ha användning för det sen me!

Så bra att du hittade kläder.
    Haha kanske bäst du håller till passagerarsätet nu, framför allt för din egen skull så du slipper alla utbrott
  • dinana

Åh, blir tokig på försäkringskassan. Har försökt flera gånger nu att begära föräldrapenning. men jag får tydligen inget. blir tokig. måste tydligen åka ner till kontoret för att jag ens skall komma så långt som att begära det... suck. blir verkligen så less på det hela. chattade med dem på deras hemsida, och fick samma svar där.

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4