• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-02 22:03:25 följande:

Lillisen: Har du föresten lust att ta en fika eller nåt på torsdag eftermiddag efter 16.30? Eller på fredag på dagen?
    Det kanske går! Har tenta på torsdag förmiddag... Torsdagen passar bättre än Fredag...
  • Leos och Vincents mamma
    SmileyMalin skrev 2009-06-02 22:17:53 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-02 22:13:57 följande: det är ju den som dom ska sänka till 3 år men inte förens nästa höst....Annars hade Nellie gått gratis nu i höst så så hade man ju kunnat komma lite då och då bara....
    Ja, det är så tyiskt det där. Så är det alltid, man vill att det ska börja gälla nu, men så tar det typ ett år.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • SmileyMalin

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-02 22:19:07 följande:

Ja, det är så tyiskt det där. Så är det alltid, man vill att det ska börja gälla nu, men så tar det typ ett år.
    precis! Ännu mer irriterande är att regeringen klubbade igenom ett helt gäng beslut om ändringar rörande förskolan samtidigt i vintras, och alla beslut skulle gälla from hösten -09 förutom just det här som börjar gälla ett helt år senare! Fast allt blev beslutat samtidigt.

Men som sagt, sådär blir det alltid
  • SmileyMalin

nä nu är det dags att gå och krama kudden!
    eller möjligtvis sambon

• dinana

Någon som hört något nytt från Stångåstaden om renovering av golv och väggar ännu? Jag menar de sa åt oss i augusti för nu två år sedan och de har fortfarande inte kommit och gjort något. börjar bli rätt trött på att vänta. de skulle byta golven i alla rummen och byta ut lister och slipa ner parketten i vardagsrummet och eventuellt byta tapeter i rummen...

vet att de började med det för två år sedan och då lovade de att det skulle vara klart innan sommaren 2008. HUMM.... har inte sett skymten av dem...

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
    Mizzz skrev 2009-06-02 22:18:29 följande:
    Det kanske går! Har tenta på torsdag förmiddag... Torsdagen passar bättre än Fredag...
    Ok. Det funkar för mig Blir jag lite barnfri oxå Ska vi ses på stan vid 17?
    dinana skrev 2009-06-02 22:26:50 följande:
    Någon som hört något nytt från Stångåstaden om renovering av golv och väggar ännu? Jag menar de sa åt oss i augusti för nu två år sedan och de har fortfarande inte kommit och gjort något. börjar bli rätt trött på att vänta. de skulle byta golven i alla rummen och byta ut lister och slipa ner parketten i vardagsrummet och eventuellt byta tapeter i rummen... vet att de började med det för två år sedan och då lovade de att det skulle vara klart innan sommaren 2008. HUMM.... har inte sett skymten av dem...
    Du får ringa o fråga. Det beror nog på vart man bor. Här har vi inte hört nåt sånt överhuvudtaget. Iofs fick vi nya tapeter i alla rum utan vardagsrummet o nya golv i kök o hall o parketgolvet slipat, när vi flyttade in här för snart två år sen. Men det berodde på att det såg rent ut sagt för jävligt här efter hon som bodde här innan.

Nu ska vi sussa..natti!

• thelifesaviour

Idag undrar jag följande:
    Hur fan lyckas katten fånga en fågel, genom en fönsterspringa?!

• Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-03 06:58:07 följande:
    Idag undrar jag följande:Hur fan lyckas katten fånga en fågel, genom en fönsterspringa?!
    DET va en bra fråga!
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4