• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-06-03 07:02:04 följande:
    DET va en bra fråga!
    Verkligen! Vaknade av ett skrap och en duns, sen kom katten farande i ilfart, hoppade upp i sängen, med en liten fågel i munnen. Vart ett himla sjå att få ut fågeln igen sen.
  • SmileyMalin
    thelifesaviour skrev 2009-06-03 07:06:03 följande:
    Fru T skrev 2009-06-03 07:02:04 följande: Verkligen! Vaknade av ett skrap och en duns, sen kom katten farande i ilfart, hoppade upp i sängen, med en liten fågel i munnen. Vart ett himla sjå att få ut fågeln igen sen.
    jag hade nog lagt mig ner på golvet och dött av skräck
    Finns inget så läskigt som fåglar...
  • SmileyMalin

Har tagit ledigt idag för att vara hemma och mysa med Nellie hela dan!
    Så skönt!

• JePaLuLi

Jag fick mess igår 23,30 {#lang_emotions_surprised} av hon som ska fixa mina naglar idag. Hon frågade om jag kunde komma kl. 14 idag istället. Nä jag har ingen barnvakt! Ta med barnen då... Ja det kommer säkert bli jättebra. De älskar att sitta still och glo i tre timmar. Inte mitt fel om Lucas river butiken

SmileyMalin skrev 2009-06-03 08:34:33 följande:
    Har tagit ledigt idag för att vara hemma och mysa med Nellie hela dan!Så skönt!
    Vad mysigt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-03 08:44:24 följande:
    Jag fick mess igår 23,30  av hon som ska fixa mina naglar idag. Hon frågade om jag kunde komma kl. 14 idag istället. Nä jag har ingen barnvakt! Ta med barnen då... Ja det kommer säkert bli jättebra. De älskar att sitta still och glo i tre timmar. Inte mitt fel om Lucas river butiken Vad mysigt!
    Synd att ja har bm 15 då för annars kunde ja hjälpa dig hoppas det löser sig å går bra
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-06-03 09:00:45 följande:
    Synd att ja har bm 15 då för annars kunde ja hjälpa dig hoppas det löser sig å går bra
    Jag drömde om dig i natt! Att du låg o födde barn, men så var det tydligen inte
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-03 08:44:24 följande:
    Jag fick mess igår 23,30  av hon som ska fixa mina naglar idag. Hon frågade om jag kunde komma kl. 14 idag istället. Nä jag har ingen barnvakt! Ta med barnen då... Ja det kommer säkert bli jättebra. De älskar att sitta still och glo i tre timmar. Inte mitt fel om Lucas river butiken

Vad mysigt!
    haha,hon har nog inte barn.barn kan inte sitta still i flera timmar villket många tyvärr tror.

idag ska vi slöa,ska plocka upp det sista och jaga gardinfästen då det inte fanns några i denna lya.ikväll blir det tvättstugan,har den precis utanför balkongen.
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-03 09:00:45 följande:
    Söta du! Men du har ju lite annat att tänka på nu
    Lycka till hos bm!
    Familjetrollet skrev 2009-06-03 09:19:13 följande:
    haha,hon har nog inte barn.barn kan inte sitta still i flera timmar villket många tyvärr tror.idag ska vi slöa,ska plocka upp det sista och jaga gardinfästen då det inte fanns några i denna lya.ikväll blir det tvättstugan,har den precis utanför balkongen.
    Det är det hon har. Jag hade bokat en tid kl. 16 för då skulle Patrik hinna hem och ta barnen. Men hon vill på barnens avslutning på dagis så vi får väl se hur det går Patrik skulle iaf skynda sig så gott han kunde, men han jobbar ju ändå i Nrkpg.
    Ha en bra dag!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-06-03 06:58:07 följande:
    Idag undrar jag följande: Hur fan lyckas katten fånga en fågel, genom en fönsterspringa?!
    Katten tog ett snöre o gjorde ett lasso som han skickade ut genom fönstret när den lilla pippin flög förbi, lyckades fånga den i sin snara och halade in den.
    Det vet väl alla!!
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-06-03 09:51:20 följande:
    Katten tog ett snöre o gjorde ett lasso som han skickade ut genom fönstret när den lilla pippin flög förbi, lyckades fånga den i sin snara och halade in den. Det vet väl alla!!
    Ja, det var lite så vi tänkte också. :)
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4