• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-03 09:47:10 följande:
    Söta du! Men du har ju lite annat att tänka på nu Lycka till hos bm!

Det är det hon har. Jag hade bokat en tid kl. 16 för då skulle Patrik hinna hem och ta barnen. Men hon vill på barnens avslutning på dagis så vi får väl se hur det går Patrik skulle iaf skynda sig så gott han kunde, men han jobbar ju ändå i Nrkpg.Ha en bra dag!
    hoppas det löser sig för dig.här mår man pyton ,är magsjuk.skulle vilja sova men det går inte då tösen är hemma numera.

nästa vecka är det skolavslutning för stora tösen

fy vad tiden går fort!snart är det midsommar igen*skratt*
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-06-03 09:55:39 följande:
    Ja, det var lite så vi tänkte också. :)
    man måste hitta det logiska i det ologiska vettu...
  • Leos och Vincents mamma

Jag blev helt plötsligt så sugen på att baka, så Vincent o jag slängde ihop kladdkakemuffins med smak av vanilj, såå gott! Baka är terapi för mig.
    Nu sover Vincent o jag ska slappa i soffan..Leo är på dagis..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-06-03 10:00:17 följande:
    hoppas det löser sig för dig.här mår man pyton ,är magsjuk.skulle vilja sova men det går inte då tösen är hemma numera.nästa vecka är det skolavslutning för stora tösenfy vad tiden går fort!snart är det midsommar igen*skratt*
    Tack, det löste sig bra. Jag har världens bästa svärmor som kommer och tar barnen så jag får bli ompysslad i lugn och ro
    Usch då, magsjuka är inget skoj! Krya på dig!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • SmileyMalin

inte världens mysigaste väder att vara ledig i...
    hoppas det blir lite bättre till kvällen, ska till Åtvidaberg och tävla agility!
    Det känns iallfall betydligt lättare att städa huset när regnet vräker ner
    Nu kan man faktiskt släppa in folk här hemma igen Väntar på att min sega mamma ska dyka upp så jag får fika

• Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-03 09:16:15 följande:
    Jag drömde om dig i natt! Att du låg o födde barn, men så var det tydligen inte
    Nedu ja är fortfarande hemma å har fortafarande NOLL känningar

det ända som känns är monstret i magen å bristningarna mitt på magen som bara blir fler å fler för var timma käns det som å dom kliar som FAAN

Legat i soffan å myst me Sture som legat uppkrypen mot min hals i flera timmar nu..
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-06-03 11:56:36 följande:
    Nedu ja är fortfarande hemma å har fortafarande NOLL känningar det ända som känns är monstret i magen å bristningarna mitt på magen som bara blir fler å fler för var timma käns det som å dom kliar som FAAN Legat i soffan å myst me Sture som legat uppkrypen mot min hals i flera timmar nu..
    Usch, vad jobbigt Hoppas hon kommer snart!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

fy va seg den här dagen blir, går alldeles för långsamt... trots att mr behagade att sova till 09.30 idag (fast vi hade en jävlig unge uppe till 23 igår kväll med *suck*) väntar bara på att klockan ska gå så man kan häämta sambo på jobbet o sen åka o handla..

• Maria84
    SmileyMalin skrev 2009-06-03 11:47:34 följande:
    inte världens mysigaste väder att vara ledig i...hoppas det blir lite bättre till kvällen, ska till Åtvidaberg och tävla agility!Det känns iallfall betydligt lättare att städa huset när regnet vräker ner Nu kan man faktiskt släppa in folk här hemma igen Väntar på att min sega mamma ska dyka upp så jag får fika
    Åh vad skoj! Nu blev jag sugen på att åka och titta ju! Du kommer inte vara så långt från oss då
    Just nu skiner solen här men det blåser.
  • Firstandhappy

bläääää, köpte nytt sköljmedel för ett tag sen men inte använt det än förrän idag, luktsinnet har ställt om sig totalt tydligen, luktar ju hur äckligt som helst juh.. vet att jag tyckte det luktade gott då... nä blir att vänta med det igen o köpa annat idag..

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4