• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-03 12:37:32 följande:
    bläääää, köpte nytt sköljmedel för ett tag sen men inte använt det än förrän idag, luktsinnet har ställt om sig totalt tydligen, luktar ju hur äckligt som helst juh.. vet att jag tyckte det luktade gott då... nä blir att vänta med det igen o köpa annat idag..
    haha så va det för mig i början, jag fick tvätta om ALLT för ja kräktes av lukten av allt nytvättat Linneskåpet va nog värst tror ja...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy

ja det här luktar bara starkt o äckligt nu... fyyyy

• Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-03 11:46:28 följande:
    Tack, det löste sig bra. Jag har världens bästa svärmor som kommer och tar barnen så jag får bli ompysslad i lugn och ro Usch då, magsjuka är inget skoj! Krya på dig!
    är mest troligt all skräpmat som gör min mage dålig.vad snällt av din svärmor.
    SmileyMalin skrev 2009-06-03 11:47:34 följande:
    inte världens mysigaste väder att vara ledig i...hoppas det blir lite bättre till kvällen, ska till Åtvidaberg och tävla agility!Det känns iallfall betydligt lättare att städa huset när regnet vräker ner Nu kan man faktiskt släppa in folk här hemma igen Väntar på att min sega mamma ska dyka upp så jag får fika
    då får man hålla tummarna att ni vinner.

fy för detta väder.vi han hem precis innan regnskuren och haglet.hoppas det är uppehåll när vi ska till centrum om en stund

är det inga fikaträffar längre?eller har ni haft nån nyss?jag tar gärna en fika framöver
  • Snellen

Oj vad kul, jag hittade er!
    Såg en gammal tråd under "Planerar barn" för Linköping men den var stängd. Försökte dra igång en ny, men det var ingen som nappade.

• Snellen

Får jag vara med förresten? Är inte säker på hur medlemsgrupperna egentligen fungerar.

• Leos och Vincents mamma
    Snellen skrev 2009-06-03 13:15:44 följande:
    Får jag vara med förresten? Är inte säker på hur medlemsgrupperna egentligen fungerar.
    Välkommen hit! Alla är välkommna här!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    välkommen hit.i denna tråd är alla välkomna.gamla som unga,med eller utan barn
  • Snellen

Tack :)
    Jag kanske ska presentera mig lite då?
    Är 25 år och flyttade hit för jobbets skull. Tog med mig min sambo och vi gifte oss i maj :D Har inga barn än, men har slutat med p-medel nu, så blir det så blir det.

• Maria84
    Välkommen hit!
  • Familjetrollet
    Snellen skrev 2009-06-03 13:28:46 följande:
    Tack :)Jag kanske ska presentera mig lite då?Är 25 år och flyttade hit för jobbets skull. Tog med mig min sambo och vi gifte oss i maj :D Har inga barn än, men har slutat med p-medel nu, så blir det så blir det.
    då får vi hålla tummarna att du blir gravid inom kort.vart bodde du innan du flyttade hit?
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4