• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-06-07 09:24:23 följande:
    vadå, växer man nånsin ifrån det?! Undrar när jag gör det
    nä men vid 20 flyttade jag hemifrån, tog körkort o köpte MIN bil så då kunde jag göra saker när jag ville..
    thelifesaviour skrev 2009-06-07 09:33:25 följande:
    Ja, 99 dagar kvar idag då! :) Nu är vi på tvåsiffrigt, i like! Och idag får det vara dags Linda, det tror jag nog.
    vill att min våg ska visa 2 siffrigt..
  • Fru T

Hur i helvete ska ja få bristningselakarna att sluta klia så förbenat dom håller mig tillome vaken om nätterna nu, mitt på magen å nere på högerlåret är det en PINA! Jag smörjer me aloveragel å det svalkar ju lite å lindrar för stunden men 5 minuter senare så sätter det fart igen å kliar ja så är det kört, då bränns det nästan

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy

och nu har det hänt... sonen trillat från köksbordet.. stoooor bula i pannan, hålla koll på tecken till hjärnskakning nu då..

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-07 10:05:46 följande:
    och nu har det hänt... sonen trillat från köksbordet.. stoooor bula i pannan, hålla koll på tecken till hjärnskakning nu då..
    nemen skrutten då
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-07 10:07:12 följande:
    nemen skrutten då
    japp mycket gråt från båda, men nu sitter han på golvet o plockar ner min symaskin i beståndsdelar o tjatar som vanligt...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-07 10:02:21 följande:
    Hur i helvete ska ja få bristningselakarna att sluta klia så förbenat dom håller mig tillome vaken om nätterna nu, mitt på magen å nere på högerlåret är det en PINA! Jag smörjer me aloveragel å det svalkar ju lite å lindrar för stunden men 5 minuter senare så sätter det fart igen å kliar ja så är det kört, då bränns det nästan
    kakaosmör ska tydligen fungera riktigt bra..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-07 10:11:13 följande:
    kakaosmör ska tydligen fungera riktigt bra..
    *ser ut som ett stort frågetecken*
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-07 10:10:42 följande:
    japp mycket gråt från båda, men nu sitter han på golvet o plockar ner min symaskin i beståndsdelar o tjatar som vanligt...
    Jadå det är sjukt va tåliga dom små är, Tedde lyckadess tappa ner sitt barnbarn från knät när han satt i soffan me honom igår så han slog i huvet i soffbordet men det gick ju över hur snabt som hällst. Men Tedde fick sig en tankeställare att man kanske ska hålla i en snart 9 månaders som sitter i knät när man sträcker sig efter kaffet
  • Fru T

Nepp ja tror ja går å sätter mig på min pall i duschen en stund å gnider mig själv me barnolja eller nåt, det här är ju sjuuukt {#lang_emotions_cry}

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-07 10:15:37 följande:
    *ser ut som ett stort frågetecken*
    bodyshop har bra...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4