• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-07 10:22:46 följande:
    bodyshop har bra...
    får gå upp dit å kika sen då... fan för söndagar, allt öppnar ju så sent
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-07 10:24:23 följande:
    får gå upp dit å kika sen då... fan för söndagar, allt öppnar ju så sent
    ja.. här ska man sitta hemma o vänta på att klockan ska bli 4 så man ska hämta mannen sen..
  • JePaLuLi

Hej!
    Nu är vi hemma efter en helt otrolig dag igår. Efter barnens födelser så är det helt klart det största jag varit med om. Helt fantastiskt och underbart på alla sätt!
    Idag är vi väldigt trötta men mycket lyckliga!! {#lang_emotions_heart}

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-07 13:35:34 följande:
    Hej! Nu är vi hemma efter en helt otrolig dag igår. Efter barnens födelser så är det helt klart det största jag varit med om. Helt fantastiskt och underbart på alla sätt! Idag är vi väldigt trötta men mycket lyckliga!!
    grattis grattis, förstår att ni hade det bra.. får ta en fika snart så du kan berätta ALLT om det..
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-06-07 14:37:04 följande:
    grattis grattis, förstår att ni hade det bra.. får ta en fika snart så du kan berätta ALLT om det..
    Tack!
    Absolut, det gör jag så gärna!
    Det finns lite bilder på FB nu. Vi har flera hundra så det är svårt att välja... Väntar så klart på fotografens bilder också.
    En fika till veckan kanske?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-07 14:39:12 följande:
    Tack! Absolut, det gör jag så gärna! Det finns lite bilder på FB nu. Vi har flera hundra så det är svårt att välja... Väntar så klart på fotografens bilder också. En fika till veckan kanske?
    ja absolut.. va inne o kollade på bilderna nu o de är sååå fina...
  • Firstandhappy

snart åka till ambons jobb o trakkasera honom lite och dricka kaffe, sen blir det ut till mamma o slänga laxen på grillen, koka färskpotatis o slänga ihop en sallad med fetaost o rödlök... gott gott

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-07 14:39:12 följande:
    Tack!Absolut, det gör jag så gärna!Det finns lite bilder på FB nu. Vi har flera hundra så det är svårt att välja... Väntar så klart på fotografens bilder också. En fika till veckan kanske?
    Suuuper grattis
    Firstandhappy skrev 2009-06-07 14:37:04 följande:
    Om det är fint väder kanske vi kan sitta på baksidan här me lite fika, finns en liten sandlåda för busungarna...

Om ja fortfarande är tjock vill säga
  • Fru T

Har precis hällt i mig en stoor stark kaffe med mjölk för nu jävlar ska magen igång!

• SmileyMalin

Nu har jag och sambon varit i Norrköping och köpt en superfin vagn till lilla Det blev en begagnad Emmaljunga City Cross + citykorg. Uthämtad i augusti -07 och ser helt oanvänd ut! Svart och chockrosa, så nu hoppas jag att lillasyster i magen verkligen är en lillasyster
    Provkörde en runda med Nellie i sittdelen och shit vad lätt den rullar!
    Kändes till och med snäppet smidigare än vår Brio Race som är betydligt mindre!

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4