• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • thelifesaviour

Men kolla hur sjukt mycket lättare stämning det blir om alla bara säger till om de blir "upprörda" över saker och ting. Är trist att läsa hintar och sura kommentarer, mycket enklare såhär.

all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • JePaLuLi
    LillaLilli skrev 2009-06-09 20:02:26 följande:
    ja. sen kan man ju alltid säga sina åsikter om någon, det behöver inte vara skitsnack. så jag ser fram emot att lära känna er alla!!promenad behöver jag, vill gå ner tio kilo ungefär..
    Absolut, men det bästa är ju att ta det med personen det gäller.
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 20:03:39 följande:
    Men kolla hur sjukt mycket lättare stämning det blir om alla bara säger till om de blir "upprörda" över saker och ting. Är trist att läsa hintar och sura kommentarer, mycket enklare såhär.
    Verkligen!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • LillaLilli
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 20:05:51 följande:
    Absolut, men det bästa är ju att ta det med personen det gäller.

Verkligen!
    ja oh ja, det är det.
  • dinana

Skulle vi ta å fika på fredag eller?

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Mizzz

Jag är verkligen bara mitt emellan allt bråk. Dels är ju en av mina nära vänner (becka) utsatt för vissa hårda åsikter som en person inte ska behöva höra..

Men däremot känner jag verkligen igen mig i utfrysningen.. När jag gör inlägg här blir det oftast ingen svar, men undantag av några få. Detta även om det är en kommentar på någons inlägg..

Visst, jag säger inte mkt här, men jag pluggar heltid och har inte tid att sitta här, och det är ju i sig inte nån anledning att ignorera mina inlägg. Men nu har jag sommar lov från och med idag, så nu kommer jag nog vara mer aktiv

• LillaLilli
    dinana skrev 2009-06-09 20:16:10 följande:
    Jaa! det tyc ker jag
  • LillaLilli
    Mizzz skrev 2009-06-09 20:16:59 följande:
    Jag är verkligen bara mitt emellan allt bråk. Dels är ju en av mina nära vänner (becka) utsatt för vissa hårda åsikter som en person inte ska behöva höra..Men däremot känner jag verkligen igen mig i utfrysningen.. När jag gör inlägg här blir det oftast ingen svar, men undantag av några få. Detta även om det är en kommentar på någons inlägg.. Visst, jag säger inte mkt här, men jag pluggar heltid och har inte tid att sitta här, och det är ju i sig inte nån anledning att ignorera mina inlägg. Men nu har jag sommar lov från och med idag, så nu kommer jag nog vara mer aktiv
    tror inte vi skrivit något till varandra...? inte varit här så länge och har inte lärt mig vem som är vem än knappt :P

vad pluggar du till?
  • Mizzz
    LillaLilli skrev 2009-06-09 20:20:18 följande:
    tror inte vi skrivit något till varandra...? inte varit här så länge och har inte lärt mig vem som är vem än knappt :P vad pluggar du till?
    Tror vi har sagt något nån gång, men som sagt är ju här bara då och då.

Jag pluggar Civ-ing Industriell ekonomi så det är ju tokigt mkt.
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-06-09 20:16:10 följande:
    Vi tänkte luncha på fredag, häng med!
    LillaLilli skrev 2009-06-09 20:17:53 följande:
    Jaa! det tyc ker jag
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • LillaLilli
    Mizzz skrev 2009-06-09 20:24:28 följande:
    Tror vi har sagt något nån gång, men som sagt är ju här bara då och då. Jag pluggar Civ-ing Industriell ekonomi så det är ju tokigt mkt.
    ja det kanske vi har då :P ahaa okej, det låter jobbigt, men kul kan jag tro. ?
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4