• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-09 20:51:55 följande:
    Tack Allt gick kanonbra jag sjöng på dopet med en väninna, men jag var sååå nervös, men det gick bra ändå hon tyckte inte att det var så farligt att få lite vatten på huvudet Ååå, vad gulligt av honom  förstår att du inte kunde hålla tillbaka tårarna! När åker ni på bröllopsresa? Nej, en plattskärm är också bra På morsdag fick jag ett halsband med alla våra namn ingraverade, oerhört gulligt och fint av honom
    Oj det var modigt! Det hade jag aldrig fixat!!
    Så sött! Man uppskattar verkligen såna saker, det är viktigt att vårda varandra!

Vi åker den 31 oktober. Det ska bli såå skönt att komma iväg när det börjar bli grått och trist här hemma.

Tänkte på det med bdb, kan du inte låsa den och ha lösen då om du fortfarande vill ha kvar den? Så fick jag göra...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • LillaLilli

min bdb har är så att ingen annan kan se den. det känns ganska bra faktiskt. :) så man kan välja vilka som har insyn i sitt liv. som ni märker är jag relativt anonym här. det är så jag gillar det :D

• Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 19:52:41 följande:
    Vi från Linköping - ett gäng bjäbbiga småhundar. ;D
    haha
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 19:58:10 följande:
    Det gör du helt rätt i. Det vettigaste som sagts på länge!Jag har ingen cykel, men en promenad är alltid trevligt

Som bitska små terriers (Lät konstigt, vad heter det i plural?)
    kvällspromenader sommartid är trevligt.förr gick maken och jag långa promenadev på ca 1 mil,men nu räcker inte tiden till.jag skulle gärna gå långpromenader varje dag
  • LillaLilli

jag brukar cykla eller gå ute i Tinnerö. om någon nåndag vill hänga med så får ni säga till. är där nästan varje dag :D

• Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-06-09 20:02:26 följande:
    ja. sen kan man ju alltid säga sina åsikter om någon, det behöver inte vara skitsnack. så jag ser fram emot att lära känna er alla!!promenad behöver jag, vill gå ner tio kilo ungefär..
    jag tar gärna promenader.har själv ca 12-15 kg som ska bort.
    Mizzz skrev 2009-06-09 20:16:59 följande:
    Jag är verkligen bara mitt emellan allt bråk. Dels är ju en av mina nära vänner (becka) utsatt för vissa hårda åsikter som en person inte ska behöva höra..Men däremot känner jag verkligen igen mig i utfrysningen.. När jag gör inlägg här blir det oftast ingen svar, men undantag av några få. Detta även om det är en kommentar på någons inlägg.. Visst, jag säger inte mkt här, men jag pluggar heltid och har inte tid att sitta här, och det är ju i sig inte nån anledning att ignorera mina inlägg. Men nu har jag sommar lov från och med idag, så nu kommer jag nog vara mer aktiv
    det är du inte ensammen om.vissa inlägg har man inget svar till ibland och då blir det lätt att man inte får svar på sina inlägg.det händer ju alla i tråden
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 21:06:12 följande:
    jag tar gärna promenader.har själv ca 12-15 kg som ska bort.
    vad roligt! mycket roligare att gå om man är två :D har du något ställe du brukar gå på?
  • Familjetrollet
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-09 20:34:07 följande:
    Jag har inte varit inne på fl särskilt mycket dem senaste veckorna eller om det är senaste veckan, kommer inte ens ihåg. Jag tappade intresset både för tråden och fl p.g.a. allt tjafs och hintar hit och dit. Jag känner verkligen att jag har nog med mitt. Jag har själv inte mått särskilt bra och jag mår fortfarande inte bra, jag har en hel del tankar som snurrar i mitt huvud. Dock så hände något roligt i helgen, vi döpte ju Nathalie sen att vissa inte kan bete sig som vuxna människor på dopet är ju en annan sak!
    För er som märkt och kanske inte märkt det, så har jag tagit bort min bilddagbok. Det har dock inget med er att göra, önskar att jag kunde tala om varför här men det går tyvärr inte.
    Jag hoppas iaf att alla ni mår bra!
    JennyoPatrik: Grattis till giftermålet Du verkar ha en väldigt romantisk man, min man kom hem med en platt dataskärm, inte fy skam det heller men några röda rosor hade inte skadat
    välkommen hit.jag har undrat vart du tog vägen.men jag hade mina misstankar att du inte mådde så bra.vad skoj att lilla N har blivit döpt.
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-09 20:50:49 följande:
    Jag o Jenny har nu rett ut saker o ting. Vi har bett varandra om ursäkt o nu tänker vi lämna detta bakom oss o gå vidare. Bra va?
    det ger jag stora tummen för
    LillaLilli skrev 2009-06-09 20:57:40 följande:
    hehe ja okej, det är många karlar som inte gillart :P du får locka med god mat, det funkar säkert. min karl tycker väl inte det är så kul, men han följer med mig om jag vill det:D (och om han är ledig för en gångs skull.... )
    nackdelen är ju att maken jobbar även helger.med alla tåg och bussar så hinner man inte med lika mycket i norrköping en lördag.men det får bli nån vardag dit nästa gång nu när barnen har sommarlov
    LillaLilli skrev 2009-06-09 21:04:41 följande:
    jag brukar cykla eller gå ute i Tinnerö. om någon nåndag vill hänga med så får ni säga till. är där nästan varje dag :D
    där är det fint.synd att man bor så lång bort.bor ju på andra sidan av stan
  • Stolt Enbarnsmamma
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 21:01:56 följande:
    Oj det var modigt! Det hade jag aldrig fixat!!Så sött! Man uppskattar verkligen såna saker, det är viktigt att vårda varandra!Vi åker den 31 oktober. Det ska bli såå skönt att komma iväg när det börjar bli grått och trist här hemma.Tänkte på det med bdb, kan du inte låsa den och ha lösen då om du fortfarande vill ha kvar den? Så fick jag göra...

Ja, jag tycker jag var ganska duktig faktiskt Ja, det har du så rätt i, man ska ta hand om varandra! Men ååå så skönt att åka då när hösten är som tråkigast Hur länge blir ni borta?

Det var en person som hade lösen...jag kan tyvärr inte förklara här eftersom det finns en person som säkert läser det jag skriver (ingen som ni känner, vara glada för det)....iaf så kommer det komma en ny lite senare, när jag har lite mer ork.

Jag vill gärna se bilder från ditt bröllop på dig och din romantiska man

• Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-06-09 21:08:45 följande:
    vad roligt! mycket roligare att gå om man är två :D har du något ställe du brukar gå på?
    blir mest i närområdet.förr gick vi mellan skäggetorp förbi glyttinge och sen en lång grusväg till malmslätt och förbi flygvapensmuset och genom ryd och tbx till skäggetorp.framöver blir det nog skäggetorp runt.men barnen är inte så sugna på att göra det
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 21:10:53 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-09 20:34:07 följande:

nackdelen är ju att maken jobbar även helger.med alla tåg och bussar så hinner man inte med lika mycket i norrköping en lördag.men det får bli nån vardag dit nästa gång nu när barnen har sommarlov

där är det fint.synd att man bor så lång bort.bor ju på andra sidan av stan
    ja det gör min karl med.. alla dagar i veckan som det är någolunda fint väder. som idag började han vid 7 och jag kan väl tänka mig att han kommer hem om 2 timmar kanske, om jag har tur...

nej det är det dumma med norrköping, men nåndag ska ni nog få tid till det hoppas jag :D

ja det är jättefint där. älskar att vara där :D som tur va har jag nära..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4