Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-09 20:34:07 följande:
Jag har inte varit inne på fl särskilt mycket dem senaste veckorna eller om det är senaste veckan, kommer inte ens ihåg. Jag tappade intresset både för tråden och fl p.g.a. allt tjafs och hintar hit och dit. Jag känner verkligen att jag har nog med mitt. Jag har själv inte mått särskilt bra och jag mår fortfarande inte bra, jag har en hel del tankar som snurrar i mitt huvud. Dock så hände något roligt i helgen, vi döpte ju Nathalie sen att vissa inte kan bete sig som vuxna människor på dopet är ju en annan sak!
För er som märkt och kanske inte märkt det, så har jag tagit bort min bilddagbok. Det har dock inget med er att göra, önskar att jag kunde tala om varför här men det går tyvärr inte.
Jag hoppas iaf att alla ni mår bra!
JennyoPatrik: Grattis till giftermålet Du verkar ha en väldigt romantisk man, min man kom hem med en platt dataskärm, inte fy skam det heller men några röda rosor hade inte skadat
välkommen hit.jag har undrat vart du tog vägen.men jag hade mina misstankar att du inte mådde så bra.vad skoj att lilla N har blivit döpt.
Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-09 20:50:49 följande:
Jag o Jenny har nu rett ut saker o ting. Vi har bett varandra om ursäkt o nu tänker vi lämna detta bakom oss o gå vidare. Bra va?
det ger jag stora tummen för
LillaLilli skrev 2009-06-09 20:57:40 följande:
hehe ja okej, det är många karlar som inte gillart :P du får locka med god mat, det funkar säkert. min karl tycker väl inte det är så kul, men han följer med mig om jag vill det:D (och om han är ledig för en gångs skull.... )
nackdelen är ju att maken jobbar även helger.med alla tåg och bussar så hinner man inte med lika mycket i norrköping en lördag.men det får bli nån vardag dit nästa gång nu när barnen har sommarlov
LillaLilli skrev 2009-06-09 21:04:41 följande:
jag brukar cykla eller gå ute i Tinnerö. om någon nåndag vill hänga med så får ni säga till. är där nästan varje dag :D
där är det fint.synd att man bor så lång bort.bor ju på andra sidan av stan