• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Maria84

Jisses, har varit i stan idag och shoppat och inte var vi ensamma direkt!
    Fick inte alla ärenden gjorda heller för tiden sprang iväg! Så jag måste in igen och så måste jag beställa blommor till studenterna imorron för jag hann inte med idag.
    Försökte hitta nåt nytt att ha på mig till fredag också men kände mig inte nöjd med nåt, så jag kom hem tomhänt, eller nja inte riktigt, köpte två par skor på rean på Maxi

Börjar känna en aningen stress för att hinna med allt till fredag. Ska baka och fixa inför kalas på lördag också. På torsdag ska vi på cirkus också.

• Maria84
    Apipoulai skrev 2009-06-09 21:35:54 följande:
    Ja exakt, jag har funderat på det där med promenader.Varför är man ute och traskar med barnvagnen? Är det för att mamman ska få motion eller för att barnet ska få frisk luft? Jag gillar inte att ensam bara traska omkring planlöst. (Ja om det inte är i stan kanske, då kan man kan kolla skyltfönster iaf.) Jag som bor i hus kan ju "lufta" barn på tomten liksom...Bara lite funderingar jag haft.
    Jag går både för min egen skull, för motionen, och för att Lucas ska få vara ute i friska luften. Nu är ju han lite större och rörligare så han vill ju inte sitta hela tiden.
  • Leos och Vincents mamma

Jag som bor här i Linköping tycker det är roligare att åka till Norrköping att shoppa, men min mamma som bor i Norrköping tycker det är roligare att åka hit o shoppa

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • SmileyMalin

Jenny: 22 september... men blir arbetslös from 3 juli och tror inte att en höggravid undersköterska/barnskötare med foglossningar är så jättehet på arbetsmarknaden Så det blir nog gott om tid till att shoppa och fika!

• SmileyMalin
    Apipoulai skrev 2009-06-09 21:35:54 följande:
    Ja exakt, jag har funderat på det där med promenader. Varför är man ute och traskar med barnvagnen? Är det för att mamman ska få motion eller för att barnet ska få frisk luft? Jag gillar inte att ensam bara traska omkring planlöst. (Ja om det inte är i stan kanske, då kan man kan kolla skyltfönster iaf.) Jag som bor i hus kan ju "lufta" barn på tomten liksom... Bara lite funderingar jag haft.
    Klart att friskt luft är bra, men fy vad tråkigt det är att gå ut och gå!
    Skulle jag inte ha hundarna så skulle jag nog aldrig gå ut
  • Firstandhappy

puss o god natt på er... helt slut efter troligen den sämsta dagen någonsin..
    skönt att flera har rett ut saker o ting o hoppas resten kan komma övre sina egon om att alltid behöva bli sedda så det kan återgå till en trevlig tråd utan massa skit...
    (sorry om jag drar upp skiten igen)

• LillaLilli
    Firstandhappy skrev 2009-06-09 21:46:14 följande:
    puss o god natt på er... helt slut efter troligen den sämsta dagen någonsin..skönt att flera har rett ut saker o ting o hoppas resten kan komma övre sina egon om att alltid behöva bli sedda så det kan återgå till en trevlig tråd utan massa skit...(sorry om jag drar upp skiten igen)
    sov så gott :D
  • Maria84
    SmileyMalin skrev 2009-06-09 21:45:27 följande:
    Klart att friskt luft är bra, men fy vad tråkigt det är att gå ut och gå!Skulle jag inte ha hundarna så skulle jag nog aldrig gå ut
    Ja nog är det bra att ha hundarna, för om inte annat så kommer man ut på längre promenader Men det är ju roligare att ha nån att prata med medans man går
  • Maria84
    Firstandhappy skrev 2009-06-09 21:46:14 följande:
    puss o god natt på er... helt slut efter troligen den sämsta dagen någonsin..skönt att flera har rett ut saker o ting o hoppas resten kan komma övre sina egon om att alltid behöva bli sedda så det kan återgå till en trevlig tråd utan massa skit...(sorry om jag drar upp skiten igen)
    Sov så gott! Hoppas att du får en lugn natt och att du får den välbehövliga sömnen!
  • LillaLilli

är det någon mer som har bdb och vill dela med sig? kolla på kort är en favorit :)

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4