• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Apipoulai
    Mizzz skrev 2009-06-09 20:24:28 följande:
    Tror vi har sagt något nån gång, men som sagt är ju här bara då och då. Jag pluggar Civ-ing Industriell ekonomi så det är ju tokigt mkt.
    Shit, då har du att göra förstår jag. Det är en 4,5-årig utbildning väl. Vilken termin är du på?
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Stolt Enbarnsmamma
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 21:17:38 följande:
    Vi får dra ihop ett gäng och åka och shoppa i Norrköping då. Jag har ju bil och det finns säkert fler som har det. Jag har inte varit där så mycket så det skulle vara kul att se nåt nytt!Ok, jag anar vad eftersom du nämnde lite när vi var och fikade...Trist är det i alla fall, det var så kul att följa lilla N. Det finns MASSA bilder på bilddagboken, säg till om du vill ha lösen. Sen finns det även ett urval på FB. Det svåra nu blir att välja ut en favorit till tackkorten

Jag följer gärna med till nkpg, var evigheter sen jag var där sist. Har bil men inget körkort

Mm, jag tror du vet vem jag pratar om. Men jag ska fixa en ny sen och lägga upp massa bilder igen hoppas dina pojkar mår bra! Är det lika full fart på Lucas som det är på Nathalie? hon älskar att säga Nej du får gärna ge mig lösen

Nu ska jag sova, men ni får sköta om er och sova så gott! *kram på er*

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 20:58:47 följande:
    hoppas du fyndade nått fint.sist vi var där så var det näsatn öde där.hade de nån rea?
    Köpte lite barnkläder till Molly och Leonard och två tavlor till Molly. Sen så fick Leonard en Björne-nalle av en kompis som vi köpte där. Nej, det var ingen rea mer än student-rabatten.. som vi utnyttjade då min kompis är student (bra med kompisar ibland!)
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-09 21:31:10 följande:
    Jag följer gärna med till nkpg, var evigheter sen jag var där sist. Har bil men inget körkort Mm, jag tror du vet vem jag pratar om. Men jag ska fixa en ny sen och lägga upp massa bilder igen hoppas dina pojkar mår bra! Är det lika full fart på Lucas som det är på Nathalie? hon älskar att säga Nej du får gärna ge mig lösen Nu ska jag sova, men ni får sköta om er och sova så gott! *kram på er*
    Ja men då tar vi och planerar en resa dit framöver tycker jag!

Full fart är det minst sagt. Nej är en favorit här också och så har han börjat slänga sig på golvet när han inte får som han vill. Underbart
    Inboxar dig!
    SmileyMalin skrev 2009-06-09 21:25:49 följande:
    jag har bil Så ni kan väl hålla er ett par veckor till
    Ok då Vi kan ju åka flera ggr om det är så!
    När var bf?
    LillaLilli skrev 2009-06-09 21:19:39 följande:
    jag vill ha lösen så jag får se din stora dag!! :Dom jag får...
    Absolut! På lördagen ligger bilder som jag fått av min syster och svärmor, på dagens datum ligger bilderna som fotografen tog.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Apipoulai
    LillaLilli skrev 2009-06-09 21:08:45 följande:
    vad roligt! mycket roligare att gå om man är två :D har du något ställe du brukar gå på?
    Ja exakt, jag har funderat på det där med promenader.
    Varför är man ute och traskar med barnvagnen? Är det för att mamman ska få motion eller för att barnet ska få frisk luft? Jag gillar inte att ensam bara traska omkring planlöst. (Ja om det inte är i stan kanske, då kan man kan kolla skyltfönster iaf.) Jag som bor i hus kan ju "lufta" barn på tomten liksom...
    Bara lite funderingar jag haft.
  • Apipoulai
    Apipoulai skrev 2009-06-09 21:35:54 följande:
    Ja exakt, jag har funderat på det där med promenader.Varför är man ute och traskar med barnvagnen? Är det för att mamman ska få motion eller för att barnet ska få frisk luft? Jag gillar inte att ensam bara traska omkring planlöst. (Ja om det inte är i stan kanske, då kan man kan kolla skyltfönster iaf.) Jag som bor i hus kan ju "lufta" barn på tomten liksom...Bara lite funderingar jag haft.
    Ska tillägga att i sällskap med någon är promenader ganska trevligt, men inte ensam så att säga.
  • LillaLilli
    Ja exakt, jag har funderat på det där med promenader.Varför är man ute och traskar med barnvagnen? Är det för att mamman ska få motion eller för att barnet ska få frisk luft? Jag gillar inte att ensam bara traska omkring planlöst. (Ja om det inte är i stan kanske, då kan man kan kolla skyltfönster iaf.) Jag som bor i hus kan ju "lufta" barn på tomten liksom...Bara lite funderingar jag haft.
    troligen är det välför allas skull hoppas jag... för frisk luft är ju bra för stora som små! :D och motionen är ju inte heller fel ;P

nej ensam är inte så kul, men jag brukar iaf ha med mig musik, det underlättar lite!
  • Apipoulai
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-09 21:11:47 följande:
    Ja, jag tycker jag var ganska duktig faktiskt Ja, det har du så rätt i, man ska ta hand om varandra! Men ååå så skönt att åka då när hösten är som tråkigast Hur länge blir ni borta? Det var en person som hade lösen...jag kan tyvärr inte förklara här eftersom det finns en person som säkert läser det jag skriver (ingen som ni känner, vara glada för det)....iaf så kommer det komma en ny lite senare, när jag har lite mer ork. Jag vill gärna se bilder från ditt bröllop på dig och din romantiska man
    Vet jag vem?
  • LillaLilli
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 21:35:35 följande:
    Absolut! På lördagen ligger bilder som jag fått av min syster och svärmor, på dagens datum ligger bilderna som fotografen tog.
    härligt, jag gillar att titta på bilder :D
  • Leos och Vincents mamma
    Jag går dels för min egen del, men oxå för att iaf Vincent alltid velat sova i vagnen ute. Med musik är det roligare
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4