• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 21:12:31 följande:
    blir mest i närområdet.förr gick vi mellan skäggetorp förbi glyttinge och sen en lång grusväg till malmslätt och förbi flygvapensmuset och genom ryd och tbx till skäggetorp.framöver blir det nog skäggetorp runt.men barnen är inte så sugna på att göra det
    jaa okej. ja om barnen ska med så får du kanske inte promenader lika ofta. jag har ju bara mig själv att tänka på änsåläänge. men hoppas det ändras snart....
  • Stolt Enbarnsmamma
    Familjetrollet: Tack! Det är lite mycket nu men det ska nog ordna sig... Mm, det känns bra att hon är döpt nu och allt gick som det skulle förutom att det finns folk som inte vet hur man uppför sig när man blivit bjudna på dop....hoppas allt är bra med er!
  • JePaLuLi

Vi får dra ihop ett gäng och åka och shoppa i Norrköping då. Jag har ju bil och det finns säkert fler som har det. Jag har inte varit där så mycket så det skulle vara kul att se nåt nytt!

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-09 21:11:47 följande:
    Ja, jag tycker jag var ganska duktig faktiskt Ja, det har du så rätt i, man ska ta hand om varandra! Men ååå så skönt att åka då när hösten är som tråkigast Hur länge blir ni borta? Det var en person som hade lösen...jag kan tyvärr inte förklara här eftersom det finns en person som säkert läser det jag skriver (ingen som ni känner, vara glada för det)....iaf så kommer det komma en ny lite senare, när jag har lite mer ork. Jag vill gärna se bilder från ditt bröllop på dig och din romantiska man
    Ok, jag anar vad eftersom du nämnde lite när vi var och fikade...
    Trist är det i alla fall, det var så kul att följa lilla N.

Det finns MASSA bilder på bilddagboken, säg till om du vill ha lösen. Sen finns det även ett urval på FB. Det svåra nu blir att välja ut en favorit till tackkorten
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • SmileyMalin

Oj vilken kväll ni verkar ha haft i tråden...
    smyger in lite försiktigt för säkerhets skull

• LillaLilli
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 21:17:38 följande:
    Vi får dra ihop ett gäng och åka och shoppa i Norrköping då. Jag har ju bil och det finns säkert fler som har det. Jag har inte varit där så mycket så det skulle vara kul att se nåt nytt!

Ok, jag anar vad eftersom du nämnde lite när vi var och fikade...Trist är det i alla fall, det var så kul att följa lilla N. Det finns MASSA bilder på bilddagboken, säg till om du vill ha lösen. Sen finns det även ett urval på FB. Det svåra nu blir att välja ut en favorit till tackkorten
    jag vill ha lösen så jag får se din stora dag!! :Dom jag får...
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-06-09 21:14:38 följande:
    jaa okej. ja om barnen ska med så får du kanske inte promenader lika ofta. jag har ju bara mig själv att tänka på änsåläänge. men hoppas det ändras snart....
    ja vi får hoppas att du får bli gravid snart
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-09 21:14:44 följande:
    här är det toppen.vi har flyttat nu.äntligen får barnen vara ute och leka.de slipper bli slagna,sparkade hon kallas hemskheter.det trista är att deras "nya"vän ska flytta utomlands snart.

Ok, jag anar vad eftersom du nämnde lite när vi var och fikade...Trist är det i alla fall, det var så kul att följa lilla N. Det finns MASSA bilder på bilddagboken, säg till om du vill ha lösen. Sen finns det även ett urval på FB. Det svåra nu blir att välja ut en favorit till tackkorten
    det låter bra.
    du får köra ole dole doff med korten,eller låta lucas välja ett kort
  • Familjetrollet

hoppla vad mycket klockan är.tror jag skulle se nått vid 21.men vad minns jag inte*skratt*

ni får ha en bra kväll,nu blir det sängläge framför tv

• LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 21:21:51 följande:
    ja vi får hoppas att du får bli gravid snart
    ja det vore inte dumt alls faktiskt.. men det verkar itne som att det kommer gå... tror jag behlver mycket hjälp med att få igång ägglossningen.. metforminen som jag äter nu tror jag inte hjälper nått. mer än att jag äter regelbundet för ska ta 3 om dagen, men annars så gör den nog inget för ägglossningen och mensen. har inte haft mens på 53 dagar.
  • SmileyMalin
    Vi får dra ihop ett gäng och åka och shoppa i Norrköping då. Jag har ju bil och det finns säkert fler som har det. Jag har inte varit där så mycket så det skulle vara kul att se nåt nytt! Ok, jag anar vad eftersom du nämnde lite när vi var och fikade... Trist är det i alla fall, det var så kul att följa lilla N. Det finns MASSA bilder på bilddagboken, säg till om du vill ha lösen. Sen finns det även ett urval på FB. Det svåra nu blir att välja ut en favorit till tackkorten
    jag har bil
    Så ni kan väl hålla er ett par veckor till
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4