• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-06-10 10:21:41 följande:
    ja hon kanske har fött nu.det är ju väll några dagar sen hon var inne i tråden sist.
    Hon var inne en sväng igår.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour

Ja, hoppas verkligen hon är på förlossningen nu!
    Det får vara dags.

all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Fru T
    ne ni
    ni får vänta lite te... ja har bara legat kvar längre i sängen å käkat frukost INNAN ja satte på datorn idag...

Inga känningar överhuvetaget

den 15e säger ja ju å inte en minut tidigare
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Maria84

15:e, hade du inte igångsättning på lördag

Jag tror hon kommer innan lördag ja

• Maria84

Sitter och kollar vitvaror till vårat andra hus, har hittat det billigaste hittills på 20.000 men vill få ned priset på spisen lite till så jag letar och letar men hittar ingen billigare än 6000:- men det måste det väl finnas tycker jag.

Behöver få hem vitvarorna nästa vecka eftersom köket sätts ihop denna helg om allt går som planerat, vilket inget gör just nu tycker jag. Det ska vara inflyttningsklart den 29:e juni och det är massor kvar att göra så det är stress, stress, stress!

• JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-10 10:50:59 följande:
    ne ni ni får vänta lite te... ja har bara legat kvar längre i sängen å käkat frukost INNAN ja satte på datorn idag...Inga känningar överhuvetaget den 15e säger ja ju å inte en minut tidigare
    Och genast börjar vi spekulera

Har du tid för igångsättning på lördag så tror jag att hon kommer på fredag Har flera vänner som har fått dagen innan.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    Maria84 skrev 2009-06-10 10:58:59 följande:
    15:e, hade du inte igångsättning på lördag Jag tror hon kommer innan lördag ja
    undersökning lördag, igångsättning söndag
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-10 11:03:07 följande:
    Och genast börjar vi spekulera Har du tid för igångsättning på lördag så tror jag att hon kommer på fredag Har flera vänner som har fått dagen innan.
    Klart ni speculerar {#lang_emotions_tongue_out} det sker nog per auotomatik funderade nästan på att hålla mig borta lite längre bara för att retas lite

min mamma hade igångsättning me Joen på måndan, lördagen innan tittade han ut

Min morster blev igångsatt me båda sina, första tog en vecka på sig att ta sig ut iallafall (tur att dom plockar ut tidigare nu)
  • Maria84
    JePaLuLi skrev 2009-06-10 11:03:07 följande:
    Och genast börjar vi spekulera Har du tid för igångsättning på lördag så tror jag att hon kommer på fredag Har flera vänner som har fått dagen innan.
    Jag hade ju tid för igångsättning på en torsdag med Lucas och han kom ju söndagen innan men precis som du så har jag vänner som fått nån eller några dagar före igångsättningen bara
  • LillaLilli

ja där trodde vi nog allt att du skulle ha din bebis nu Linda.
    men får trösta sig med att det inte är alls långt kvar till på söndag. Det är ju för tusan onsdag (?) idag!

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4