• Fru T

Vi från Linköping Del:4

dinana skrev 2009-06-10 20:52:34 följande:
    Här sitter Rickard med Leonard i famnen och kollar på fotboll. Ungen vaknar till varje gång pappa hoppar till och skriker vid mål. Stackarn!
    Börjar misstänka att det är Leonard ni bestämt er för nu?
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-06-10 20:56:13 följande:
    haha ibland blir man chockad.kan inte vara kul och gifta sig och killen sen är usel i sängennu kallar sängen och tv.ni får ha en bra kvällpassar på att påminna om fika den 18e,klockslag är inte bestämt ännu
    fast det där me sex innan, ja där kan man ju tänka olika... Om man bara har sex med en person så vet man ju inte "bättre" man har inget å jämföra med å kan ju "nöja" sig med det... Huvudsaken är ju att man attraheras av varandra det kan ju va en fördel liksom
  • Fru T

Potatismjöl lindrar klåda!

bara så ni vet det

Kan ju va bra å ha i åtanke om ens barn får vattkoppor å sånt där

• Fru T
    LillaLilli skrev 2009-06-10 22:34:52 följande:
    skönt att du hittat något som hjälper!
    Ja får se hur det blir natten igenom...

Har precis duschat, smörjde först me aloveragelen å sen på med potatismjäl på det...

Dubbel verkan + ja fatnar inte i troser å lakan å "pudret" faller inte av

nu blire sängen, får se hur många timmar d tar innan ja somnar bara....
  • Fru T

gick ja å la mig när ja stängde av datorn igår?

NEPP ja skurade köksgolvet, STÅENDE PÅ ALLA FYRA MED EN SVAMP I HANDEN!

ja e fan inte klok! Eller är det det som kallas desperat?

men rent blev det den vita äckliga plastmattan ÄR numera vit

Men mina stackars höftar skällde på mig inatt då ja knapt äns kunnat röra mig överhuvetaget i sägen skylla sig själv kanske...

Nu vet ja iallafall att inga jävla knep fungerar för att få igång förlossningen så nu går ja å begraver mig i soffan under täket!!

Jag har testat.
    långa promenader
    skura golv på alla fyra
    springa i trappor
    sex
    lättöl va jävla gott iallafall
    tvätta fönster
    storstäda
    skura badrumet
    käka stark mat

Vila

käka annanass ger ja mig inte på för ja veet att munnen kommer bara gå sönder
    sittupps är inte ens nån ide att försöka me då ja inte kan resa mig utan att snurra runt
    häxdrycker kommer få mig att kräkas å så desperat kommer ja aldrig bli!

• Fru T
    dinana skrev 2009-06-10 22:30:10 följande:
    Idag var farmor på besök (alltså Molly å Leonards farmor) och senare även farfar och farbror. När vi nämnde att vi eventuellt skulle ge honom namnet Leonard då tyckte de helt plötsligt att det var fult. Så nu är man lite småless på den familjen. Mina föräldrar och syskon tyckte det var jättefint... men så fort man nämnde det för Rs släkt så vart det fult. Leonard är väl inte fult?
    Men blä för dom... Det är ju inte deras barn!

Ni väljer ju det namnet ni själva fastnar för å känner passar på eran prins.

Vad andra tycker ska inte spela nån roll...
  • Fru T

Kom precis på att brösten slutat läcka me... Har inte vaknat i någon blöt pöl eller fått fina flängar på trojorna på jätte länge nu...

• Fru T

Siloconläppar släng er i väggen - bli gravid å gå över tiden me 12 dagar istället!

• Fru T
    Mizzz skrev 2009-06-11 11:21:19 följande:
    Tycker så synd om dig!Men nu är det max 3 nätter kvar! Och troligast är ju att hon kommer innan dess, du ser ju målsnöret nu!
    Ja vet att det finns där men ja har så svårt att se det ändå
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-06-11 11:22:04 följande:
    Jag menar det.De är så hysteriska om amning tycker jag. Var och en listar väl ut vad som är bäst för dem liksom. :)
    Det som är bäst är ju det som båda mår bra av

Inte ska man tvinga sig själv till nånting som man mår jätte dåligt av för bebisens skull, det mår ju inte bebis bra av heller..

Ne går det amma å alla mår bra av det så är det ju jättebra.
    Går det inte så gör det inte liksom...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4