• Fru T

Vi från Linköping Del:4

I natt har förken sooovit å ja me för den delen...

Hon vakna vid halv 5 i morse å ville ha mat å vi somnade mätta å belåtna strax innan midnatt sen sov vi vidare till halv 10 tiden...

*zzznarksnark*

Igårkväll jobbade Tedde lite exra med bevakningen uppe vid tingsrätten å min mamma va här å myste hela kvällen å Mathilda fick sitt första bad. hon tyckte det va JÄTTE mysigt å bara låg å flöt å njöt i vatttnet, NU vet ja varför hon stanna så länge i magen hon är ett sjöodjur

I em får vi hembesök från BVC så då ska lilla fröken vägas å ja slår vad om att hon gått up fiint..

Stolt mamma till underbaraste lilla Mathilda f.15/6-09
  • Fru T
    Första badet, å det va såå myssjöodjuret Mathilda
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-23 11:32:51 följande:
    Molly är tvärtom.. hon avskyr att bada... hon är livrädd för badkaret så man får verkligen tvinga i henne när hon skall duscha.... och då står hon å gråter... förr tyckte hon det var jättekul.. men inte nu längre.. vet dock inte varför... både mamma och pappa älskar att bada / duscha...
    Ja kunde sitta i timmar i badet när ja va liten, älskade badskum å så hade ja massa köksredskap som ja lekte me typ skålar å vispar... blev arg när ja skulle upp iställe men sen när ja va uppe å fick sitta å mysa i badrocken så va ja helnöjd då me
  • Fru T

Fick namnpapprena från skatteverket idag å nu ser det ut som vi inte kan låta henne få mitt mellannam som mellannamn utan att hon bara kan ha vårt efternamn {#lang_emotions_undecided} så det får bli en promenad dit bort efter nästa matstund..

Ja vill ju liksom hon ska ha med sig mitt släktnamn me jue!

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-23 11:28:38 följande:
    Hon är ju så söt!Mina prinsar älskar också att bada, om Lucas fick skulle han bosätta sig i badkaret
    {#lang_emotions_laughing}
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-23 11:49:57 följande:
    Skulle också behöva fixa namnpapprena... vart finns skatteverket?
    det ligger i korsningen kungsgatan st:larsgatan ett par kvarter ovanför stationen..
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-23 11:50:58 följande:
    Vad finns det för tatuerare här i stan... bra sådana alltså som inte kostar skjortan?Vill tatuera över mitt ärr..
    Engelbreksgatan ligger det en trevlig å bra tatuerare på!

kan ninte för mitt liv komma på vad han heter nu men det bästa du kan göra är att gå förbi där å prata me han, är det ett ärr så måste det va riktigt riktigt läkt så du får visa upp det för honom först...

Ligger åsså bara ett par kvarter ovanför stationen, kolla eniro... den går paralellt me platensgatan..
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-23 11:49:57 följande:
    Skulle också behöva fixa namnpapprena... vart finns skatteverket?
    Heter han fortfarande Leonard ?
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-23 16:25:45 följande:
    pool, bubbelvatten o wille sovandes i vagn, ewa utslagen i bikini på gräsmattan ute på landet, glass o kaffe serverat till solosängen under parasoll... livet e gott ibland..
    dääm va skönt det lät !!!
  • Fru T

Mannen funderar på att införskaffa en sån där babysitter som gungar själv.
    nån som har koll på vad dom kostar?
    har ju ingen lust att lägga massor me pengar på nåt sånt känner ja...
    men fröken vill ju har rörelse

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4