Vi från Linköping Del:4

Men ja tror fortfarande att hon inte tittar ut förens den 15e

Säger hej hej mellan frukost å dusch...
Sovit gott har ja iallafall ända tills för ett par timmar sen då högerhanden fick för sig att somna gång på gång så den kändes stor som en mickey mus hand
Får se när ja skriver här nästa gång, men ni jag har nr till lär ju få ett sms
Hejhej vill bara informera om att vi lever men ja är sjuuukt trött å finner inte datorn spec intressant just nu (undrar varför)
Allt går jättebra å tuttarna är så fulla att idag fick mannen den beärade uppgiften att köpa bröstpump..
nee åter te bebismys!
ja har knåpat ihop en "liten" förlossningsberättelse nu...
nogg.se/lillfrugan
vi hade en helt underbar dag ute i Tallboda igår, bröllop å dop.. Min vän som ja kännt i snart 20 år gifte sig å får äntligen kala sig fru
Ja grät hela vigseln igenom! Dopet såg jag dock inte för då låg ja å Mathilda å mös i sängen för hon tyckte det va matdax...
Tedde har jobbat i natt men fröken har skött sig riktigt bra å jag har sovit riktigt gott känner mig nästan utvilad!
Amningen funkar bra men jag har så mycket mjölk att det bara bubblar över så pumpen kommer väl till pass, ger henne ett nattmål i flaska (mam) å det funkar toppen å hon har ett enormt sugbehov så napp har vi redan fått ta till (mam där me)
DSeremot gör det grymt ont att amma på högersidan å ja har redan fått ett sår å är jätte ömm trots att hon har rätt sugteknik osv...
nepp nu är det dax för blöjbyte å lite tutt-tömning, det spänner som fan det possetiva med massor me mjölk är att ja börjat kunna frysa in så jag har reserver
Om en timma ska vi upp på återbesök på BB..
joo fröken gillar närhet, sover allrahelst på sidan, mage mot mage me mamma
Å pappas famn funkar som sömnpiller när det är lite kinkigt...
Amningsnapp inköpt, har ett fint sår på höger bröstvårta... Den funka toppen å det gör faktist mindre ont men OJ vilket övertryck det blir mjölk överallt!