• Fru T

Vi från Linköping Del:4

Mizzz skrev 2009-06-12 12:42:59 följande:
    Eee, du vet,när du förhandlar måste du börja högt och sen mötas nån stans på mitten!
    Ja det är sant, får jobba på det tills i morron
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Mizzz skrev 2009-06-12 12:46:20 följande:
    Du får börja med att kräva narkosläkare och grejjer hemma!
  • Fru T

Ikväll ska mannen å ja mysa, äta gott, se på en film å spela lite spel...

Njuta av vår absolut sista kväll som vi är bara vi två jag är grymt sugen på ett glas vitt men det får vänta te midsommar...
    (han jobbar krogen i morron)

• Fru T
    dinana skrev 2009-06-12 16:19:09 följande:
    Jag har ingen aning om hur vädret var när Leonard föddes... satte ju inte en fot utanför dörren på två veckor.
    så vitt ja vet så har även sjukhuset fönster

ne vilket väder det är när ja förder skiter ja fullständigt i faktist...
  • Fru T

Nån som vill ha en man med PMS... bortskänkes!

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-12 20:56:51 följande:
    katten följe med hem efter en sövning, rakning av svans och konstaterande att ett djupt sår med inflamation var orsaken, dubbel dos med antibiotika o lite morfin o annat gott till kissen så hon mår väl så där just nu, passade på att öronmärka henne när hon redan sov, över till apotek o köpte mer antibiotika som kattfan nu ska ha 2 ggr om dagen i 10 dagar samt smärtstillande som hon ska ha 3 ggr om dagen i 5 dagar... 2100kr fattigare... *lycklig* ja va fan, kan lika gärna ta han med, resten av familjen är på pisshumör här iallafall så kan lika gärna hjälpa dig med lite avlastning..

Han gav mig fotmassage så han e förlåten, för stunden iallafall..

Stackar kissen då å din plånbok me för den delen!
  • Fru T
    Mizzz skrev 2009-06-12 21:47:49 följande:
    Fru Tzoanidis: Vilken tid är det som gäller imorrn? Är du nervös?
    Inte sovit ett skit i natt, inte för att ja känner mig nervös men det kan ju var nåt undermedvetet...

kl 10 ska vi va där uppe så nu när frukosten är avklarad är det bar väntan kvar...
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-12 23:17:09 följande:
    Vi har upptäckt en förädare i lägenheten. En av katterna (??) har strätt på möblerna men jag kan inte säga vem eller vart. Det stinker ner halva lägenheten i alla fall och jag undrar nu hur man skall få bort doften? (katten??).
    Som sagt ättika för att få bort doften, tvättar du med bara rengöringsmedel så försvinner doften för den mänskliga näsan men inte för kissens å då är det risk att det sker på samma ställe igen...

Orsaken kan ju vara massor me anledninger, okastrerad, protest eller sjukdom. Får hon(?) mindre uppmärksamhet efter bebis kommit hem så kan det va orsag nog å då är det ju bara att försöka kela mer...

Hoppas det löser sig å att katten är frisk iallafall..
  • Fru T

Hemma igen...

Ja va bara öppen 1 cm så dom kommer sätta in en sån där BARD-kateter i morron. Ska vara där kl 8 å sen vet vi ju inte hur lång tid det tar men nästa gång vi åker därifrån så gör vi det med bebis iallafall

Men hoppas att kroppen tycker det va obehagligt me retningen den fick nu å börjar öppna sig av sig självt så klart så ja slipper den där grejen...

I morgon ska ja föda barn - känns hur skumt som hellst att säga

• Fru T

Å smartskaftet jag glömde att be om något att sova på å mannen som skulle hjälpa mig att komma ihåg det gjorde inte det heller *morr*

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4