• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-25 21:52:16 följande:
    Haha. :D För min del är det rätt skönt, finns nog en anledning till att Linus är så lugn och harmonisk här hemma. Han får ut allt under fotbollsmatcherna. Men nu när han blivit kapten så får han hålla lite på sig på planen. :)
    ja dani är ju med lugnet själv... fast nu spelar han ju dock inte så mycket... stackaren.. hemma med galen kvinna och inga aggressioner får han ut..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-25 21:48:29 följande:
    Oj så mycket va det inte i den när ja hemta den för två månader sen
    inte??? det va dåligt, tycker ju inte att det ska skilja mellan antalet sakerna.. sen att det kan vaiera lite i utbudet är väl en annan sak..
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-25 21:47:29 följande:
    Jag är inte så förtjust i fotboll. Förstår inte så mycket. Men Linus är sjukt snygg när han spelar fotboll. :D
    Bra det då... att han är snygg när han spelar, då har du nåt trevligt att titta på iaf.
    Firstandhappy skrev 2009-05-25 21:55:29 följande:
    ja dani är ju med lugnet själv... fast nu spelar han ju dock inte så mycket... stackaren.. hemma med galen kvinna och inga aggressioner får han ut..
    Min stackars man som är TOTALT ointresserad av fotboll får ständigt höra om mitt fotbollslag och matcher etc. Det ör ju mitt största intressa just nu. Nyss tvingade jag honom att läsa matchreferatet jag skrivit från helgens match. ;) Men det gjorde han så snällt, men han tyckte inte det var kul. Fast å andra sidan får ju jag lyssna på hans flyg, vilket ju jag inte brinner för... ;)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Leos och Vincents mamma

Nu ska jag mysa o umgås med sambon så natti natti!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LillaLilli

idag har jag shoppat massa till hemmet!! :D :D så himla skoj!
    det blev ganska bra faktiskt. köpte masswa billiga saker, men det går ju det med! ;D
    rosa i sovrummet, blått i v-rummet och grönt i köket och röd/svart i hallen blev det.

jag är nöjd!

• Firstandhappy

klart det går bra med billiga saker, älskar att shoppa billigt till hemmet, då kan man köpa mycket av sakerna o förnya ofta...

• LillaLilli

ja men eller hur :) det är jätteroligt. :)
    ska bli spännande att se vad karln säger om ett rosa sovrum :P:P hehe
    han kommer hem när som nu tror jag.,

• Skorpan08
    Apipoulai: Det är smultronstället vi ska till. Vi åkte dit på vår första riktiga dejt, så det är "vårt ställe".

JennyoPatrik: Tack! Jo, det ska bli så mysigt.
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • LillaLilli

han va visst inte lika nöjd med sovrummet som jag är :P rosa överkast, lampa, skålar och blommor va inte hans grej. Men jag fick ha det så om jag ville :D han är ju nästan aldrig hemma ändå. Han va glad sålänge jag va glad sa han. gött.

• Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-25 21:23:21 följande:
    Stackars barn att ha en så gammal mamma. När de är 20 är hon 70...

Samma som det var i höstas när vi hämtade våran med andra ord!Linus fick sin box från Libero idag, den var mycket sämre än förra året. En liten plastboll och strumpor som han kan ha om ett år ungefär var det i...Lucas fick flera olika roliga saker.Jag får också visa leg de få gånger jag är på systemet. Tycker inte det är särskilt kul. Fick till och med visa på Maxi när jag köpt folköl till Patrik :-O
    precis.min mamma var 40 år när hon blev mormor.jag skulle aldrig skaffa barn vid 50 år
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4