Inlägg från: Alicia05sMamma |Visa alla inlägg
  • Alicia05sMamma

Marsmammor 2!!!

Cricko: Vad kul att ni får fira svensk jul

Ja min dotter gillar inte hipps mat något vidare. Här äts det mest utav nestlé & sempers 8 månaders burkar nu. Hon ÄLSKAR spagetti med köttfärssås, köttbullar, kalkonfrikadeller, kyckling mm mm. I stort sett all mat utom fisk

• Alicia05sMamma

Norahs mamma: Hoppas det går bättre på hemresan istället. Alicia brukar älska att åka bil men sist vi var hem till sollefteå & vi skulle åka tillbaka hem till Gävle igen så var hon väldigt missnöjd. Hoppas det blir gladare miner när vi åker upp till jul

Brukar ni åka över Graninge ? Vi har gjort de ett par ggr, men de är mindre kul vintertid eller när man hamnar bakom en långtradare. Vägen är ju så sabla krokig & smal.

Nä nu ska vi åka iväg till farfar & hälsa på en stund. Ha en bra dag allihopa

• Alicia05sMamma

Har ngn av er möjligtvis Ikea´s SNIGLAR skötbord ? Kommer inte ha ngn tvättbänk som vi har nu, dit vi ska flytta så vi måste köpa ett skötbord.

Tyckte priset på det var ett stort plus.

• Alicia05sMamma

leos mamma 05: Låter ju toppen Är det en hylla under själva skötdelen eller ?

Blir nog att vi åker ut & köper den Funderar på om jag ska fixa lite färg & slänga på ? Ser lite roligare ut då tänkte jag än vad det gör nu. Vad tror ni ?

• Alicia05sMamma

Leos mamma 05: Toppen, då behöver vi inte köpa till ngt extra för blöjorna & de

• Alicia05sMamma

Norahs mamma: Tänkte ha sniglar skötbordet i alicia´s rum & byta på henne under natten, för att slippa springa ned på neder våningen mitt i natten.

Så till de borde de väl duga ?

Tänkte även köpa ett begagnat badkars skötbord att ha på nedre våningen.

• Alicia05sMamma

Madelen84 : Men nog borde de väl ändå vara ngn form utav koll. Vad jag vet är det obligatoriskt oavsett i vilken ände i landet man bor i.

Guuuuud va tråkigt det är att packa *suckar* Har nu packat ytterligare 7 lådor, men har mååååååånga kvar Önskar man hade ngn som kunde packa ned allt åt en & packa upp allt sedan

• Alicia05sMamma

Grattis Leo

Vi kommer vänta med att skaffa syskon till alicia tills hon är 2-3 år minst. Känner nu att vi vill inte ha 2 små blöjbarn & vi vill oxå ge henne all vår tid nu. Men syskon blir det iaf
    Sedan kommer jag förhoppningsvis in på högskolan nästa höst & kommer då plugga till våren -09.

• Alicia05sMamma

1969 Buz
    1970
    1971
    1972
    1973
    1974
    1975
    1976
    1977 HaJoMi
    1978
    1979 Bebis2005
    1980
    1981
    1982 Norahs mamma
    1983
    1984
    1985

• Alicia05sMamma

Pyret 85: Gud va duktig du är Dumlekakor låter ju super gott, är dom svåra att göra ?

Svar på tråden Marsmammor 2!!!