Marsmammor 2!!!
Leos mamma 05: Vi tackar så mkt
Leos mamma 05: Vi tackar så mkt
Pyret 85: Vi tackar så mkt
HaJoMi: Stackars liten
Hoppas att han piggnar på sig snart. Inte kul med hög feber & tandkött som gör ont.
HaJoMi: Nämen lilla gubben. Hoppas att allt går bra // kramar från oss
HaJoMi: Va skönt att höra att han piggnat på sig igen
Norahs mamma: Grattis
Jefa: Alicia började stå i kryparställning när hon var 5 månader gammal, & stod & gungade fram & bakåt. Hon började krypa när hon var 6 mån + 1vecka. Nu sticker hon iväg med en sju jäkla fart här på golven
Det kommer nog snart ska du se
Buz: Nä fy så tråkigt. Pyssla om dig ordentligt & krya på dig nu
// Kram från oss
*pustar* Gud är helt färdig. Har tillbringat 2 timmar inne i badrummet nu för att röja upp & torka mm. Tänkte jag skulle vara lite duktig & skura golv, väggar & torka av vatten ledningar mm, så det inte blir så himla mkt att göra vid flytten. Då är ju grund jobbet avklarat.
Resten av lägenheten är ju inga problem att städa ur, men just badrummet är så jäkla trökigt *suckar* Men nu är grund jobbet avklarat
Röjde klädkammaren tidigare ikväll med & öste ned en massa massa skit i sopsäckar.
Gud vad skönt de kändes efteråt
Snart kan man börja med packningen
Längtar så jag håller på & gå åt till vi flyttar. Ska bli oerhört skönt med 30 kvm till
Grattis Philip, Lovisa, Lian & Norah på eran 7 månaders dag
/ Kram Alicia
Norahs mamma: Ja kollar man i listan så hittade jag då åtminstonde 8 st som inte uppdaterat sedan födelsevikten alt. sedan 2-3 mån tillbaka.
Alicia äter 8 månaders pureérna som vi mosar till henne. Hon äter en hel burk både till lunch & till middag. Sedan där imellan är det välling & mellis som gäller.