Inlägg från: Alicia05sMamma |Visa alla inlägg
  • Alicia05sMamma

Marsmammor 2!!!

Om 1 timma ska vi gå & titta på en radhus 4:a vi fått erbjudande på
    Håller tummarna för att den ska se bra ut Skulle vara underbart med en 4:a nu för nu börjar alicia´s alla grejer ta över vår lägenhet *fniss*

• Alicia05sMamma

Norahs mamma: Ja är född & uppvuxen i Sollefteå Men numera bor jag i Gävle
    Finns väl ngt mer att göra i sollefteå än vad det gör i ramsele Men man åker knappast 7 mil enkel resa för att gympa eller bada.

• Alicia05sMamma

Nu kryper alicia för fulla muggar & hon är så glad nu när hon kan krypa iväg på egen hand

• Alicia05sMamma

Norahs mamma: Alicia gör likadant . Hon har dragit & ruckt i sin blöja ett bra tag.
    provade ge alicia ett smörgås rån idag men hon var inte ett dugg intresserad. Fast idag har vi en riktig grin dag Inte mkt som passar idag inte

• Alicia05sMamma

Får sätta koppel på alicia snart *fniss* Hon kryper i väg med en jäkla fart nu & är & pillar precis överallt

• Alicia05sMamma

Viffy: Jo hon ser för himla go ut när hon kryper iväg

• Alicia05sMamma

Grattis Cindy på din 7 månaders dag / Kram Alicia

• Alicia05sMamma

jennsan: Alicia har inte heller några tänder ännu. Men tror inte de är alltför långt borta Hon dreglar fruktansvärt mkt & gnussar tandköttet på allt hon kan få in i munnen De har hon nu gjort sedan hon var 3 månader gammal, så de borde väl dyka upp ngt litet risgryn snart tycker jag

• Alicia05sMamma

Tänk att min lilla sessa är 7 månader idag Tiden går så fort. Nu rasslar de väl till så är det mars & 1 års kalas *underbart*

Nu håller vi på att förbereda de sista för dopet den 29/10. Hoppas allt ska gå som planerat

Sedan efter det börjar operation packning Vi har ju äntligen fått tag i en radhus 4:a som är såååå fin Så i slutet av dec flyttar vi. Hoppas dock på att de kan bli av lite tidigare. Inte kul att flytta under jul/nyår. Men men..Det ska nog gå bra iaf

• Alicia05sMamma

Viffy: Vi tackar så mkt

Svar på tråden Marsmammor 2!!!