Inlägg från: Alicia05sMamma |Visa alla inlägg
  • Alicia05sMamma

Marsmammor 2!!!

Mitt lilla hjärta har blivit förkyld & jätte snorig nu Tycker så synd om henne. Hoppas det ska gå över snabbt.

Alicia går oxå lite med gåvagnen, men ibland släpper hon taget & tror att hon kan gå iväg själv.

Hon sitter stadigt själv & har gjort det sedan hon var 6 månader. I samband med att hon började krypa vid 6,5 månad så började hon även dra sig upp med hjälp av möbler & dyligt.

Så här är det nu full rulle om dagarna Blir inte mkt till packning inför flytten om dagarna Ska passa på att packa denna vecka nu när jag har syrran här. Flyttar ju om 3 veckor ca.

Nu ska jag pyssla om min lilla sjukling Ha en fin dag alla marsmammor & barn

• Alicia05sMamma

Här är ännu en som är helt omöjlig på att ligga still på skötbordet. Brukar ge henne ngt att leka med så går det bättre. Men vi har fått sluta köpa de vanliga blöjorna & helt gått över till byxblöjan. Hon rör sig så mkt att det går inte att få på henne den vanliga blöjan.

Men jag måste säga att jag är possitivt överraskad till willy´s egna byxblöjor.
    Provade att köpa ett paket då vi handlade, & gud så bra dom va. Tycker att dom suger upp bättre än vad pampers active fit blöjan gjorde som vi tidigare haft. Inte har dom läkt ngt heller, ingen röd liten rumpa som hon fick av ica´s blöja. En toppen blöja helt enkelt som jag ska fortsätta med att köpa nu

• Alicia05sMamma

Alicia älskar allt som låter nu Hon tycker det är vansinnigt roligt.

• Alicia05sMamma

Min lillgumma håller nu på att få sin första tand Pappa är sååå stolt nu

• Alicia05sMamma

Idag blir min "lilla" tös 8 månader

Så härligt nu när man vaknar på mornarna & skruttan ropar maaaaamma eller bappa

Gud vad underbart det är att vara mamma

• Alicia05sMamma

Alicia tackar Cindy & Leo så mkt & Passar på att gratta Erik

• Alicia05sMamma

Alicia tackar David så mkt

• Alicia05sMamma

Leos mamma 05: Vi ska göra ett eget farsdags kort & göra fika på sängen till pappa

• Alicia05sMamma

Viffy: Jag lånade denna text från dig. Hoppas det är ok

Allt innehåll i bildgalleriet är skyddat av upphovsrättslagen och får inte användas utan min tillåtelse. Att bryta mot upphovsrättslagen kan leda till böter och/eller fängelse i max 2 år. läs mer på: www.notisum.se/rnp/sls/lag/19600729.HTM

• Alicia05sMamma

Selma71: Absolut

Pyret 85: Alicia tackar Lian så mkt

Svar på tråden Marsmammor 2!!!